Citat:
Ursprungligen postat av
Resursteam
Någon som känner till mer om det användarnamnet viktigt01 skrev?
Den nya infon han/hon hade fått om hur det gått tillväga hos Sultanen i Oman.
Det är en ny användare o går inte att skicka PM till.
Vill bara veta om det verkligen stämmer
Angående din fråga.
Jag kan självklart inte gå i god för informationen.... men jag vet att den personen som jag pratade med och ställde frågan till ( både direkt dagen efter) då fragment framkom och häromdagen då jag frågade igen "Vad hände egentligen ?" så berättade hen om händelseförloppet. Jag lystrade för att höra och var nogrann med att inte avbryta med insticksfrågor som t ex vilka som exakt var där mm då jag inte ville missa den röda tråden. Jag fick också reda på hur det gick till men tycker att det inte är något som jag klarar av att föra vidare då flashback är lite gränslöst hos vissa och i respekt till Tim själv och hans familj och hans vänner. Den personen jag frågade är trovärdig.
Jag mådde lite illa inför att skriva det jag skrev och väntade ett dygn men tänkte då att det sprids så många fruktansvärda teorier som jag med mitt inlägg inte vill ge något utrymme. Jag blev " mättad" av den information jag fick som kanske inte besvarar alla detaljfrågor men ändå tillräckligt för att landa i en förståelse av vad som hänt.
Jag tror också genom det faktum att självaste googlechefen var där och många andra " höjdare" att det förklarar en del av att informationsspridningen på nätet varit begränsad.... och DET ÄR BRA .
Hoppas att jag kunnat svara på dina frågor. Jag är ingen flashbacktyp... inget jag skulle prata med mina vänner om ...
Allt gott☆