2018-05-24, 13:14
Medlem
submariners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Och att få sitta på Gemensamt häkte, och där får man både spela kort, äta mat och snacka skit under nästan hela dagen.

Om pliten vill och den häktade vill, och har tid så kan han även vara med den häktade i vanligt fall.

Så tyvärr.

Hej,

Gemensamt häkte... hur tänker du nu? Du kan sitta isolerad i korridor med ett gäng andra personer och inte se andra personer än häktesprrsonalen, förhörsledare, prästen och din advokat

Restriktioner satta av åklagaren brukar efterlevas...
Citera
2018-05-24, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Gemensamt häkte... hur tänker du nu? Du kan sitta isolerad i korridor med ett gäng andra personer och inte se andra personer än häktesprrsonalen, förhörsledare, prästen och din advokat

Restriktioner satta av åklagaren brukar efterlevas...

Det finns "Gemensamt häkte" Saltvik i hörnesand är ett sådant, där arbetar man tillsammans med andra samt delar rum på natten. Har man fulla restriktioner som jag antar Abbe har är ju inte detta ett alternativ
Citera
2018-05-24, 15:26
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigedumbokraten
Han kommer frias för mord.

Baserat på toxikologi kan man uteslutande göra antaganden. Dessa kommer Abbe erkänna sig skyldig för när åklagaren polisen och Abbes försvarsteam pratat ihop sig.
Han kommer nappa på ett erbjudande om att erkänna grovt vållande till annans död.
.

Jag ville bara påpeka om att han inte kommer få något erbjudande. Det funkar i USA, men tyvärr inte i Sverige.
Citera
2018-05-24, 21:10
Medlem
När tror ni att mer information kommer fram?
Citera
2018-05-26, 09:53
Medlem
submariners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minilivs
När tror ni att mer information kommer fram?

Hej,

I samband med åtalet
Citera
2018-05-26, 11:15
Medlem
Kommer han inte få ordentligt med cash om han frias?
Citera
2018-05-26, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovyy
Kommer han inte få ordentligt med cash om han frias?
Ordentligt med cash är nog att ta i, beror såklart också på hur länge till han sitter. Jonas Falk fick t.ex. "bara" drygt 1 miljon efter suttit häktad i tre år, men då Abbe är häktad för allvarligare brott kanske det blir mer per dygn. Sen tillkommer väl arbetsförlust också men tvek om Abbe har vit inkomst

Men visst, det kanske blir en rolle som han kan flasha till IG
Citera
2018-05-27, 20:10
Medlem
Storebjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
Abbe nästlade sig in och över hela sommaren 2017 gjorde han henne till åtlöje. Droppen var när hon var berusad och bad honom sluta filma, medan hon kissar. han bestämmer sig för att slå på mobilkameran och backa med bilen så att hon ramlar ner halvnaken i en pöl..

Jag tror att dendär händelsen var med i denna story som jag spelade in 2017 - 05 - 07 16:53.
https://www.youtube.com/watch?v=Ky8l...ature=youtu.be
Citera
2018-05-27, 20:53
Medlem
Storebjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajssmulan
Han sitter i en bil och ser lite halv ledsen ut och röker. Sen har han skrivit texten ”Glad valborg på alla där ute <3”.

Någon som har print på detta?
Citera
2018-05-28, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storebjorn
Någon som har print på detta?
Inte jag tyvärr.
Citera
2018-05-28, 17:11
Medlem
Storebjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajssmulan
Inte jag tyvärr.

Fan :/

Var det på hans instastory som det kom upp, eller?
Citera
2018-05-28, 20:47
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youspinme
Vet inte om det är relevant men han Josef Loco har nämnts flera gånger i tråden..
Som om han skulle va någon bra kille jämfört med de andra.

Killen poserar som Sveriges största badboy, står och flashar med vapen och tatueringar men är allt annat än..
Han knullar 16-17 åringar hela tiden som är imponerade av hans bubbelpool och mängd instaföljare.

Hörde någon berättelse från en god vän om hur folk som var trötta på han kom för att plocka honom, var på han låste in sig och ringde polisen. Badboy va Josef?

Haha nästan kopior av varandra, tatuerade blattelito sig hos han ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in