Citat:
Ursprungligen postat av
pungspark63
Så du valde att inte svara på några frågor den här gången heller...
Vill du hitta uppgiften så finns den i länkarna på Sahlgrenskas sida, minns inte vilken och jag orkar inte plöja igenom dom för att hitta något du ändå kommer att vägra att diskutera eller svara på frågor om.
Men detta är inget nytt, norska psykologen Hilde Pape tog upp detta efter en studie redan 2003, det finns även äldre studier än så från USA som visar samma sak.
Hittade inte hennes studie när jag gjorde en snabb sökning, du kan testa att söka själv...eller hålla tillgodo med en artikel om den från Aftonbladet.
https://www.aftonbladet.se/wendela/article10394127.ab
Nu svarar du ju på vilka frågor du vill men skulle du kunna svara på vad du tycker är viktigast?
Är det viktigare att utmåla kvinnor som offer i alla lägen än att föra en vuxen debatt och diskutera konstaterad fakta och orsaken till att våldet ser ut som det gör?
Är könskriget viktigare för dig än att antalet misshandelsfall och mord kanske minskar?
och var har jag ex. utmålat kvinnor som offer i alla sammanhang...??
Det påståendet kring feminister är ju en enda fet halmdocka som antifeminsiterna på detta forum ständigt sitter och plockar med och enbart trams!
Jag vet inte hur många ggr, jag har skrivit saker om mäns problem etc...ca 1000 ggr...
men vad fan hjälper det. ni har ju er kära halmdocka.
De som överhuvudtaget inte klarar diskutera dessa frågor på ett seriöst sätt är er sida knappast min.
Det är väl om något just denna tråd ett gigantiskt bevis för.
bara läs..och notera allt skit, trams jag och Ipsi ex. får. dig själv inkluderat för övrigt.
Ge mig nu den där länken, annars se jag ingen poäng diskutera detta vidare.