2018-05-22, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Jag är inte så säker på det, eftersom TV4 hela tiden har gett honom hjälp att stanna kvar, kunde de också anpassa kommande tävlingar till hans fördel. Till och med Henrik som inte tycker så mycket var irriterad över Johans alla fördelar.
Sluta konspirera nu. Hur mycket hjälpte TV4 honom till finalen när de mutade bort hans immunitet då?
2018-05-22, 09:50
Medlem
Kaddens avatar
Vad tror ni oddsen är för att Henrik behåller alla pengarna själv vid vinst? Känns som att han delar med åtminstone Ida. Och sen ber om ursäkt till alla, såklart.
2018-05-22, 10:03
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonsens3
Sluta konspirera nu. Hur mycket hjälpte TV4 honom till finalen när de mutade bort hans immunitet då?
Konspirera? När till och med Henrik som är på ön säger till DK att Johan fått alltför många chanser att stanna kvar. Sen att Johan är en gottegris och trodde han hade sin pakt med sig och räknade att få stanna kvar till 110%, kan knappast lastas TV4.
2018-05-22, 10:17
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Konspirera? När till och med Henrik som är på ön säger till DK att Johan fått alltför många chanser att stanna kvar. Sen att Johan är en gottegris och trodde han hade sin pakt med sig och räknade att få stanna kvar till 110%, kan knappast lastas TV4.

Marie röstade väl på Johan för att hon tyckte att allt för mycket fördelar hade hamnat hos honom.
2018-05-22, 10:40
Medlem
Wandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Det har varit förbannat få tävlingar där man ska använda hjärnan.
De måste ju fan köra mer pussel och logik.

Tror det är viktigast för en Robinson är att kunna överleva rent fysiskt men jag håller med i sak.

I amerikanska Survivor slutar de allra flesta fysiska tävlingarna, med ett svårt pussel.

Svenska Robinson är rena rama barnleken jämfört med Survivor. Rent av pinsamt att se.
2018-05-22, 10:56
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Tror det är viktigast för en Robinson är att kunna överleva rent fysiskt men jag håller med i sak.

I amerikanska Survivor slutar de allra flesta fysiska tävlingarna, med ett svårt pussel.

Svenska Robinson är rena rama barnleken jämfört med Survivor. Rent av pinsamt att se.
Jag ser hellre tävlingar med både styrka och hjärna för att komma segrande i mål.
Vill svenska Robinson enbart ha fysiska tävlingar borde de enbart ta med topptränade kvinnor och män, likt de som är med i Gladiatorerna.
2018-05-22, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colosso
Dom finns nog på C-More (prenumerations grejs) så då dyker dom nog upp där innan dom sänds på tv samma dag.

PS: Skönt att JohanEEEEEEEEEE rök. Fan är det för jävla dialekt? Tänk bo där......

Nä jag har också c More. Och avsnitten laddas upp samma dag!

Så därför jag undrar vem som läcker dom i förväg

PS skönt att Marie rök. Trött på hennes bullshit
2018-05-22, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingvinge
Inte säkert, men har det någon gång inte vart så? Tror inte han skulle ha såpass bra chans som 3% om han var kvar. Hade inte lagt några pengar på det spelet om jag haft 15 K och chansen att få 500K. Menmen nu får vi ju aldrig facit. 15 k är bättre än noll och tycker personligen Johan gjorde helt rätt!

Klart han gjorde rätt. 15 k är 15 k
2018-05-22, 14:50
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fLASH11
Klart han gjorde rätt. 15 k är 15 k
Nja, han får säkert betala skatt på de pengarna.
Kan bli något omkring 30% beroende på vad han har för inkomst.
2018-05-22, 15:13
Medlem
Citat:
Nja, han får säkert betala skatt på de pengarna.
Kan bli något omkring 30% beroende på vad han har för inkomst.

Nu har jag dålig koll på sånt här, men blir det verkligen skatt på det? Han blev ju inte ägare av pengarna för en prestation han gjorde.
Han fick dom ju faktiskt när han "sålde" något han ägde. Då ska det inte beskattas, eller?
2018-05-22, 15:19
Medlem
Förstår verkligen inte varför alla hatar så in i helvete på Pascal och pratar om att han fick en fördel när han fick komma till gränslandet? Visst att han fick äta upp sig men man måste också komma ihåg att han vann tvälingar mot både Nicoline, Lina och Lillemor samt att han gång på gång visar att han är stark i tävlingarna. Så länge man också bevisar att man är stark osv så har man väll ändå rätt att prata om det?
2018-05-22, 15:56
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Fattar inte hur de kan ta in EN elitidrottsman och resten soffpotatisar och gamlingar och sedan ha endast fysiska tävlingar. Klart som fan Pascal vinner och det är han jättestolt över ???
Blir han lika stolt om han sopar mattan med en 70 årig gubbe eller en 20 årig tjej i MMA ringen ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in