Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-23, 20:43
  #37
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Att en kuk penetrerar analen då och då kommer inte att göra den slapp, Jag talar om större objekt uppförda i anus.
Nu plötsligt gör du det ja. Dessförinnan har du upprepade gånger påstått att ringmuskeln blir förslappad av analsex utan att komma med några belägg för det påståendet.

Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Däremot kan den bli förstorad av penetrering. Analsprickor kan vara en bidragande faktor.

Att du länkar vice säger mig ingenting förutom att du hade framstått som mer pålitlig om du länkade till Aftonbladet.

Dina åsikter om min pålitlighet är rätt ointressanta – jag försökte bara vara snäll och länka till en artikel som i sin tur länkar till tillgänglig forskning på området. Ignorera du den om du vill det. Jag väntar fortfarande på att du ska avslöja vilken forskning du stödjer dina påståenden om att ringmuskeln förslappas av analsex på – för du har väl inte bara gått på en vandringssägen?
Citera
2018-05-23, 20:47
  #38
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggressiv-kuk
Du svarade inte på min fråga, är en fitta förstörd för evigt om den mottagit en tjock penis?
Nej den är inte förstörd? Den är inte oskuldstight men den är tight. En vagina blir "förstörd" efter barnafödande eller större objekt i könsorganet.
Citera
2018-05-23, 21:04
  #39
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggressiv-kuk
Jag och tjejen skulle prova detta. Jag fick inte ens in ett finger. Glidmedel hjälpte inte. Hur går det till egentligen?

Självklart plågsamt udda att analsexa
Hahaha, garvar läppen av mig
Citera
2018-05-23, 21:10
  #40
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Nu plötsligt gör du det ja. Dessförinnan har du upprepade gånger påstått att ringmuskeln blir förslappad av analsex utan att komma med några belägg för det påståendet.



Dina åsikter om min pålitlighet är rätt ointressanta – jag försökte bara vara snäll och länka till en artikel som i sin tur länkar till tillgänglig forskning på området. Ignorera du den om du vill det. Jag väntar fortfarande på att du ska avslöja vilken forskning du stödjer dina påståenden om att ringmuskeln förslappas av analsex på – för du har väl inte bara gått på en vandringssägen?


https://www.1177.se/Uppsala-lan/Fakt...gsinkontinens/

http://retroflexions.com/the-informe...oenterologist/

https://www.ausfamily.org/resources/...no-one-to-know
Citera
2018-05-23, 21:19
  #41
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
https://www.1177.se/Uppsala-lan/Fakt...gsinkontinens/

http://retroflexions.com/the-informe...oenterologist/

https://www.ausfamily.org/resources/...no-one-to-know
Strålande! Din första länk belägger inte ditt påstående någonstans (den innehåller en svepande formulering om att analinkontinens kan vara orsakad av analsex, men inget vetenskapligt stöd anges, så vi kan bortse från den). Den sista länken är från en kristen fundamentalistsida. Om du har problem med Aftonbladet ska du kanske inte komma med tio gånger värre media själv?

Länken i mitten är av störst vetenskapligt intresse. Emellertid glömmer den bort att påpeka den uppenbara svagheten i metoden: Studien visar inget orsakssamband, bara ett statistiskt samband.

Så nej.
Citera
2018-05-23, 21:27
  #42
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Strålande! Din första länk belägger inte ditt påstående någonstans (den innehåller en svepande formulering om att analinkontinens kan vara orsakad av analsex, men inget vetenskapligt stöd anges, så vi kan bortse från den). Den sista länken är från en kristen fundamentalistsida. Om du har problem med Aftonbladet ska du kanske inte komma med tio gånger värre media själv?

Länken i mitten är av störst vetenskapligt intresse. Emellertid glömmer den bort att påpeka den uppenbara svagheten i metoden: Studien visar inget orsakssamband, bara ett statistiskt samband.

Så nej.

Jag skulle kunna länka port där man fistar varandra etc. Deras hål ser inte så speciellt spända ut.
Om jag kunde länka vad läkare och sjuksköterskor sagt till mig hade jag gjort det.
Men du får ta mitt ord för det.
Även min och väninnors erfarenhet bekräftar att rövhålet förstorad efter analsex med jämna mellanrum.
Citera
2018-05-23, 23:17
  #43
Medlem
Läste någonstans om porrstjärnan Puma Swedes åsikter om analsex. Hon sa att tjejerna i regel ligger med en dildo uppkörda i röven 30 minuter innan tagning för att töja och att de tagit lavemang innan. Låter som om det kan kvitta med rövgökeri för min del. Vad är det för fel på kuken i fittan liksom?
Citera
2018-05-23, 23:24
  #44
Medlem
Walter_Sobchaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Hur får hon ut avföringen?
Hon vill inte hon spänner hålet alt be henne att slappna av

Enkelt! alla vet att tjejer varken fiser eller skiter.
Citera
2018-05-23, 23:30
  #45
Medlem
Jag vet inte, men jag tycker det är vidrigt.
Citera
2018-05-23, 23:34
  #46
Medlem
Ajembacks avatar
Fittan är skönare alla dar i veckan.
Citera
2018-05-23, 23:35
  #47
Medlem
DaChiefs avatar
Man kåtar upp henne med dirty talk, man märker vad hon går igång på, sedan leder man situationen vidare med att säga vad hon ska göra. Sedan har hon en kuk i munnen, ett av sina finger i fttan och ett i röven. Sedan när hon är tillräckligt uppvärmd är det bara att trycka in den sakta med glidmedel.

Naturligtvis märker man om hon gillar det eller inte. Om hon inte gillar det, sluta.

Trångt och skönt, inte slapp som fittan kan bli efter några minuter
Citera
2018-05-24, 01:16
  #48
Medlem
Det gäller för tjejen att inte spänna sig för då blir det komplicerat att få in den och det gör ont också tycker jag. Slappna av och sen blir det skönt.. Att ha analsex efter jag som tjej fått orgasm är nice, som att hamna i en annan dimension haha
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback