Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-23, 19:00
  #25
Medlem
Penetrera anus med hela handen tills hon blir helt slapp i slutmuskeln. Sen är det bara att leka.
Citera
2018-05-23, 19:00
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Ja rövhplet är en muskel och tänker man den går den inte tillbaka. Vaginan är mer som en gummisnodd och kan gå tillbaka till visa del.

Alltså jag har analsex en gång i månaden typ. Skulle inte säga att jag är synligt töjd men märker att jag behöver 30 minuters rövförspel istället för en timme. Det svider inte heller som förut.
En del som har rövsex mycket får analsafts läckage.
Vänta va? Vaginan kan bara gå tillbaka till viss del? Så om den haft en monsterballe i sig så är den för evigt förstörd?
Citera
2018-05-23, 19:09
  #27
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Ja rövhplet är en muskel och tänker man den går den inte tillbaka. Vaginan är mer som en gummisnodd och kan gå tillbaka till visa del.
Det här är ju helfestligt. Jag antar att du kan underbygga det här hysteriskt verklighetsfrånvända påståendet?
Citera
2018-05-23, 19:10
  #28
Medlem
Dofternas avatar
Handlar mycket om vilja. Är du verkligen säker på att du vill ha sex i anus? Om kuken sviktar så är det kanske inte det du vill.
Citera
2018-05-23, 19:16
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Handlar mycket om vilja. Är du verkligen säker på att du vill ha sex i anus? Om kuken sviktar så är det kanske inte det du vill.
Jag är egentligen rätt ointresserad och vi kommer nog inte prova nån mer gång. Jag blev mest förundrad över hur jäkla tight det var och inte alls som på film.
Citera
2018-05-23, 19:24
  #30
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggressiv-kuk
Jag är egentligen rätt ointresserad och vi kommer nog inte prova nån mer gång. Jag blev mest förundrad över hur jäkla tight det var och inte alls som på film.

Beror nog på vilken film man ser, viss skillnad på Gudfadern och Russian Anal Queens.
Citera
2018-05-23, 19:27
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Beror nog på vilken film man ser, viss skillnad på Gudfadern och Russian Anal Queens.
Mjo, jag syftade på "Rocco Breaks Asshole's in St. Petersburg" eller liknande.
Citera
2018-05-23, 19:33
  #32
Medlem
ReiseReises avatar
Detta funkar för mig:

Inledning:
Du kan börja med att som vanligt slicka henne under tiden som du pullar med ett finger.
Ta sedan detta finger (när det är totalt blött från henne) och börja leka runt hennes anal, kör sedan lugnt in den i analet medans du fortsätter slicka henne. Hon känner sig avslappnad och får chansen att vänja sig, samtidigt som du också vänjer hennes anal.

Fas 1:
Lägg en kudde under hennes höft så att baken putar upp och hon ligger skönt.
Slicka gärna en massa på hennes anal, penetrera lite med tungan. Se till att ditt finger fortfarande är vått med ditt saliv. Fortsätt att penetrera hennes rumpa med fingret. Börja använda två fingrar, igen se till så att dom är genomvåta och börja köra in dem.
Efter ett tag borde hennes anal vara redo för din dase Den är nu uppvärmd, uttöjd och hon är avslappnad och har vant sig vid känslan.

Fas 2:
Börja att LÅNGSAMT SOM FAN trycka kuken mot hennes anal. Ge henne massa tid att vänja sig. Lyssna på henne.
För varje halv-centimeter du kör in den så stannar du upp och låter henne vänja sig.
För bara in den ca halvvägs, eller bara en tredjedel

Fas 3:
Nu börjar du sakta sakta att jucka som om du hade knullat som vanligt, men kör endast in den en tredjedel, max halvvägs. Gå långsamt såhär i några minuter. När du märker att det börjar gå bättre för henne så kan du sakta föra in den lite längre in samtidigt som du juckar, och du kan gradvis väldigt försiktigt öka takten.

Fas 4:
Om allt har gått rätt till och hon hanterar det så kan du nu börja köra på i normal takt, var dock noga med att inte föra in den hela vägen, det beror ju dock på hur stor rumpa (skinkor) hon har Fortsätt att hamra henne tills du kommer.

Hon kommer antingen att älska det eller hata det

Good luck!
__________________
Senast redigerad av ReiseReise 2018-05-23 kl. 19:35.
Citera
2018-05-23, 19:50
  #33
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Det här är ju helfestligt. Jag antar att du kan underbygga det här hysteriskt verklighetsfrånvända påståendet?

Det är inget påstående. Analen är en ringmuskel och den kontrolleras ofrivilligt. Vaginan öppningen är av ett mera röjande material. Självklart går den tillbaka olika hos olika personer. De som har fött barn kommer aldrig vara lika tajta som när de precis börjat vara sexuellt aktiva. Men den kan gå tillbaka till en viss del som jag sa, det kan vara lite till mycket. Det är allmänbildning.
Citera
2018-05-23, 19:59
  #34
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Det är inget påstående. Analen är en ringmuskel och den kontrolleras ofrivilligt. Vaginan öppningen är av ett mera röjande material. Självklart går den tillbaka olika hos olika personer. De som har fött barn kommer aldrig vara lika tajta som när de precis börjat vara sexuellt aktiva. Men den kan gå tillbaka till en viss del som jag sa, det kan vara lite till mycket. Det är allmänbildning.
Jo, det är ett påstående, och om du vill göra gällande att det dessutom är fakta är det bara att hosta upp undersökningarna som understödjer det.

Om du inte vet var du ska börja kan jag tipsa om den här lättsamma genomgången av tillgänglig forskning på området: https://tonic.vice.com/en_us/article...ongterm-damage
__________________
Senast redigerad av Drama-Llama 2018-05-23 kl. 20:21.
Citera
2018-05-23, 20:34
  #35
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Jo, det är ett påstående, och om du vill göra gällande att det dessutom är fakta är det bara att hosta upp undersökningarna som understödjer det.

Om du inte vet var du ska börja kan jag tipsa om den här lättsamma genomgången av tillgänglig forskning på området: https://tonic.vice.com/en_us/article...ongterm-damage

Att en kuk penetrerar analen då och då kommer inte att göra den slapp, Jag talar om större objekt uppförda i anus. Däremot kan den bli förstorad av penetrering. Analsprickor kan vara en bidragande faktor.

Att du länkar vice säger mig ingenting förutom att du hade framstått som mer pålitlig om du länkade till Aftonbladet.
Citera
2018-05-23, 20:40
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Att en kuk penetrerar analen då och då kommer inte att göra den slapp, Jag talar om större objekt uppförda i anus. Däremot kan den bli förstorad av penetrering. Analsprickor kan vara en bidragande faktor.

Att du länkar vice säger mig ingenting förutom att du hade framstått som mer pålitlig om du länkade till Aftonbladet.
Du svarade inte på min fråga, är en fitta förstörd för evigt om den mottagit en tjock penis?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback