2018-05-23, 12:38
Medlem
Medan jag spänt väntar på en ny krönika från ÖN i Expressen, passade jag på att läsa en från 2 aug 2017. Under rubriken 'Bankernas ägare hånflinar åt oss' kan man läsa bl a följande:

<Vi gör deras småsysslor, vi har olika kort, bankdosor och id-lösningar för att via nätet besöka deras virtuella bankkontor. Där måste vi själva lydigt, med böjt huvud och kisande blick, trycka in koder, lösenord och öppna upp e-fakturor, autogiron och via olika flikar, betala, skicka och skriva under.>

Intressant att läsa hur ÖN väljer att kritisera bankerna. Han tycks ha glömt hur lätt och smidigt det var för familjen Nujen att överföra svarta pengar till massmördaren Akilovs konto.
Att se ÖN använda ordet "lydigt" gör mig illamående. ÖN är betydligt mer än olydig. ÖN är ohederlig och kriminell. Ett svin.

Källa: https://www.expressen.se/kronikorer/ozz-nujen/de-fyra-svenska-storbankerna-gjorde-en-vinst-pa-92-miljarder-later-det-rimligt-kara-bankkund/
Citera
2018-05-23, 12:38
Medlem
FruStormuftis avatar
Det vore klädsamt av Expressen att dra tillbaka ”hoppas du har en klump i magen”.

Özz Nujen anlitar svartjobbare, hånar landet han suger ut och hatar och hetsar i media.
Det är inte sunt att stötta en så extrem person genom att anställa den.
Vissa grupper i samhället tillåts, av vissa andra, att göra allt de vill.
Citera
2018-05-23, 12:39
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nu är klockan 12, fortfarande inget.

Kanske Soran kan göra ett inhopp för Özz?
Citera
2018-05-23, 12:42
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Det vore klädsamt av Expressen att dra tillbaka ”hoppas du har en klump i magen”.

Özz Nujen anlitar svartjobbare, hånar landet han suger ut och hatar och hetsar i media.
Det är inte sunt att stötta en så extrem person genom att anställa den.
Vissa grupper i samhället tillåts, av vissa andra, att göra allt de vill.
Jag hoppas att den får stå kvar då alternativ media ständigt gör referens till den.
Hans "klump i magen" kör S, MP och C i botten.
Vem vet, kanske SD kommer att tacka Özz för all draghjälp?
Citera
2018-05-23, 12:46
Medlem
HannaBallis avatar
Följande är bara för mycket!
https://www.expressen.se/nyheter/missa-inte-mammagalan-sands-pa-mors-dag/
Saxat ur Expressen:
"I juryn sitter journalisten och före detta chefredaktören Amelia Adamo, komikern och Expressens krönikör Özz Nûjen, programledaren Kristin Kaspersen, Expressens journalist och nyhetskrönikör Lars Lindström och artisten Pernilla Wahlgren."
Under all kritik att den hale bergskurden är med.
Bara vänsterfolk/feminister.
Senast redigerad av HannaBalli 2018-05-23 kl. 12:49. Anledning: Tillägg
Citera
2018-05-23, 12:52
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Jag hoppas att den får stå kvar då alternativ media ständigt gör referens till den.
Hans "klump i magen" kör S, MP och C i botten.
Vem vet, kanske SD kommer att tacka Özz för all draghjälp?
Den mannen har förstört för flera än sej själv, släkten och framför allt den omtalade svågern. I dagens Sverige så har otroligt många svenskar vaknat och börjat förstå. Jag och otroligt många andra finner oss inte längre i att bli hånade och bespottade på. Varken av Özz eller politikerna.
Citera
2018-05-23, 12:55
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HannaBalli
Saxat ur Expressen:
"I juryn sitter journalisten och före detta chefredaktören Amelia Adamo, komikern och Expressens krönikör Özz Nûjen, programledaren Kristin Kaspersen, Expressens journalist och nyhetskrönikör Lars Lindström och artisten Pernilla Wahlgren."
Det är tydligen direktsändning från "Mammagalan" på söndag, så kan det ju bli riktigt festligt om det finns några häcklare i publiken. Özz lär ju lacka ur fullständigt för minsta lilla skämt om svågern, Akilov, skattefusk eller liknande.

Kan bli TV-historia.
Citera
2018-05-23, 12:55
Medlem
HannaBallis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Den mannen har förstört för flera än sej själv, släkten och framför allt den omtalade svågern. I dagens Sverige så har otroligt många svenskar vaknat och börjat förstå. Jag och otroligt många andra finner oss inte längre i att bli hånade och bespottade på. Varken av Özz eller politikerna.
Nu blir våra Mammor också bespottade av Kurden Adjözz. Och gråsossen Lindström till råga på eländet.
Senast redigerad av HannaBalli 2018-05-23 kl. 12:57. Anledning: Tillägg
Citera
2018-05-23, 12:56
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Saxat ur Expressen:
Bara vänsterfolk/feminister.
Undrar hur mycket Özz kommer att tjäna på att vara en "mamma-expert"?

Så osmakligt!
Citera
2018-05-23, 12:59
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Nu blir våra Mammor också bespottade av Kurden Adjözz. Och gråsossen Lindström till råga på eländet.
Min mamma lever inte längre. Annars hade hon ringt både hit och dit för att säga sin mening. Orättvisor och skitsnack tålde hon inte.
Citera
2018-05-23, 14:51
Medlem
junks avatar
Har någon mailat expressen och frågat om Nujen får sin lön vitt eller svart?
Citera
2018-05-23, 15:13
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Gråsosse om Lindström var nog i det snällaste laget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in