Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-22, 19:25
  #1
Medlem
Hej,

Fick tillbaka mina labbresultat idag ifrån sjukvården. Läkaren var inte så intresserad att diskutera resultatet med mig förutom att han påpekade att min lever inte mår så bra. Jag hade väl inte så jätte höga förväntningar men var absolut nyfiken på hur min kropps status såg ut med nuvarande kur i kroppen, speciellt med Clenbuterol samt Letrozole.


Legat på testo e i ca 12 månader, haft någon peak med dbol under kortare period. Annars pendlat mellan testo e 350mg ew - 700 mg ew.


Lite svårt att tolka det här resultatet, tidigare prov har inte formulerats på det här sättet vad jag minns. Tycker ändå att 47 nmol låter sjukt lite.. Alla prylar kommer från välkänd och remitterad nätshop.

Vad skulle ni placera mitt levervärde, helt klart över referensvärdet men något att bry sig om?
Droppar letrozole och clenbuterol imorgon.

Nuvarande prepp i kroppen vid provtagning:
Testo e 350mg ew (12 månader)
Masterone e 425mg ew (46 dagar)
Letrozole 0,25mg (9 dagar, fick plötslig tendens till gyno)
Clenbuterol 60mcg (17 dagar)


Här har vi hela mitt resultat:
http://www.bilddump.se/bilder/201805...30.91.182.jpeg



http://www.bilddump.se/bilder/201805...30.91.182.jpeg


Åsikter?
Citera
2018-05-22, 19:39
  #2
Medlem
Mr.Sounds avatar
Då borde du be om att få byta läkare, den lilla ökning av asat kan mycket väl bero på träning.

http://sv.sportsfitness.win/fitness/...012033075.html
Citera
2018-05-22, 19:52
  #3
Medlem
Det är väl precis det man kan förvänta sig?

Ska kolla mitt värde imorgon och ska det stämma ska det vara 45-50nmol, samma dos som dig.
Citera
2018-05-22, 23:28
  #4
Medlem
du bör ligga högre till i testo dock har jag för mig att denna stjärnan står för att de bara mätte upp till 47 och sen var det helt enkelt irrelevant information så det sket i att mäta högre helt enkelt

alltså är det 47 plus så kan vara godkända resultat men är lite osäker här

dina lever värden är ABSOLUT inte ett jävla skit att bry sig om, på vältränade människor stämmer lever värdena ALDRIG överrens då muskelmassa har en direkt inverkan på både alat samt asat men även ifall du har tränat nyligen kommer dessa diffa ännu kraftigare

levern ser ut att må fantastiskt om jag ska vara helt ärlig
Citera
2018-05-23, 01:31
  #5
Medlem
AlfredLundqvists avatar
Alla siffror med stjärna efter innebär att värdet ligger utanför referensintervallet. Håller med om att 47 nmol är aningen lågt på 350 mg ew. Vilket märke kör du?
Citera
2018-05-23, 20:14
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sound
Då borde du be om att få byta läkare, den lilla ökning av asat kan mycket väl bero på träning.

http://sv.sportsfitness.win/fitness/...012033075.html
Spännande läsning, tack!

Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Det är väl precis det man kan förvänta sig?

Ska kolla mitt värde imorgon och ska det stämma ska det vara 45-50nmol, samma dos som dig.
Tycker det låter lite, ”normala nivåer” med vissa undantag ligger väl på 9-29 nmol med differens på olika människor, sjukdomar, ålder, fetma etc. är inte så jätte påläst även fast man kanske borde efter att ha kurat så länge. Om läkaren inte mäter utan för referensen 47 nmol så förklarar det ju ett och annat.

Skall testa mig på werlabs om 2 månader och referensmäta.


Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
du bör ligga högre till i testo dock har jag för mig att denna stjärnan står för att de bara mätte upp till 47 och sen var det helt enkelt irrelevant information så det sket i att mäta högre helt enkelt

alltså är det 47 plus så kan vara godkända resultat men är lite osäker här

dina lever värden är ABSOLUT inte ett jävla skit att bry sig om, på vältränade människor stämmer lever värdena ALDRIG överrens då muskelmassa har en direkt inverkan på både alat samt asat men även ifall du har tränat nyligen kommer dessa diffa ännu kraftigare

levern ser ut att må fantastiskt om jag ska vara helt ärlig

Skönt att höra att levern är okej iallafall, med tanke på clenbuterol och letrozole i blodet.

Citat:
Ursprungligen postat av AlfredLundqvist
Alla siffror med stjärna efter innebär att värdet ligger utanför referensintervallet. Håller med om att 47 nmol är aningen lågt på 350 mg ew. Vilket märke kör du?
förklarar det isåfall, kommer referensmäta som sagt på annan klinik vid senare tillfälle.



Upplever min libido som väldigt dålig trots masterone, kanske platt i humöret om inte lättirriterad och sexlusten i princip obefintlig. Givetvis så spelar letrozole in i det hela, men upplevde samma sak innan också. Får inte alls den boosten många pratar om, vaskulär blir jag dock, lår, mage armar överallt.

Någon tanke kring det?
__________________
Senast redigerad av Fundersam1 2018-05-23 kl. 20:21.
Citera
2018-05-23, 20:19
  #7
Medlem
Tillägger väl om det skulle spela någon roll.

28 år
93kg morgonvikt
Cirka 9-10% bf

Dricker knappt 4ggr per år, brukar ingen narkotika eller tobak.
Citera
2018-05-24, 13:11
  #8
Medlem
HeadOfBoos avatar
Underdoserade prepp finns lite då och då hos de flesta, och hos vissa betydligt oftare, om det nu inte är så att 47 var gränsen för testen, men den brukar väl i så fall ligga på en jämn siffra? Jag hade förresten 35 på 0,5ml e5d, och mätdagen var 4 dagar efter injekt.

Med detta sagt så är det mycket svårare att uppleva en kick när man ligger på så länge. Jag kunde få fantastiska ökningar på låga doser, men nu när man ligger på hela tiden är det stört omöjligt, även med högre doser. Man ligger ju dock konstant på en ganska hög nivå.
Citera
2018-05-24, 22:16
  #9
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Hej,

Fick tillbaka mina labbresultat idag ifrån sjukvården. Läkaren var inte så intresserad att diskutera resultatet med mig förutom att han påpekade att min lever inte mår så bra. Jag hade väl inte så jätte höga förväntningar men var absolut nyfiken på hur min kropps status såg ut med nuvarande kur i kroppen, speciellt med Clenbuterol samt Letrozole.


Legat på testo e i ca 12 månader, haft någon peak med dbol under kortare period. Annars pendlat mellan testo e 350mg ew - 700 mg ew.


Lite svårt att tolka det här resultatet, tidigare prov har inte formulerats på det här sättet vad jag minns. Tycker ändå att 47 nmol låter sjukt lite.. Alla prylar kommer från välkänd och remitterad nätshop.

Vad skulle ni placera mitt levervärde, helt klart över referensvärdet men något att bry sig om?
Droppar letrozole och clenbuterol imorgon.

Nuvarande prepp i kroppen vid provtagning:
Testo e 350mg ew (12 månader)
Masterone e 425mg ew (46 dagar)
Letrozole 0,25mg (9 dagar, fick plötslig tendens till gyno)
Clenbuterol 60mcg (17 dagar)


Här har vi hela mitt resultat:
http://www.bilddump.se/bilder/201805...30.91.182.jpeg



http://www.bilddump.se/bilder/201805...30.91.182.jpeg


Åsikter?


Instämmer med de andra du har inget att oroa dig om förutom en korkad läkare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback