Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Du behöver ingen film, det räcker med att titta upp på himlen för att se naturliga moln.
.
Nepp ser du dessa cirrus moln ser du också 100% av gångerna plan men nog snömosat från dig, presentera bevis på ett naturligt uppstått cirrus moln av typen vi pratade om eller så bara erkänn att du har nada bevis i vanlig ordning för dina konstanta avledningsmanövrar börjar bli tröttsamt.
Citat:
Ursprungligen postat av
LudwigVon
Nu får du sluta tramsa om du vill att någon ska ta det du säger på minsta allvar.
Den filmen fick du förklarat för dig vad den handlade om för bara några sidor sedan.

Ni kan inte förklara något för mig som är något som jag presenterar för er ditt stolpskott, jag vet brutalt mycket mer än er om CIA och The Council on Foreign Relations och det Brennan gör i klippet är att erbjuda privata aktörer, medlemmar av The Council on Foreign Relations project chemtrails. Bla i detta klippet sitter en hel representanter från energimaffian. Han säger för 2 miljarder hjälper vi er att tjäna 4. The Council on Foreign Relations lallar inte runt nämligen. Dom kan verkligen skratta er i ansiktet när ni är så sanslöst naiva som ni är.