Citat:
Tack för programtipset, men ingen risk att missa det inte! Ang behandling av psykopaters olika ”läggningar”, så går det inte att behandla dem. Läs mitt tidigare inlägg med psykopatiska pedofiler som exempel. Sedan byter du ut ”pedofiler” mot ”sexualsadister” eller något annat otrevligt. Som exempel gick en pedofil i en ”mycket lyckad” terapi och han gjorde så ”stora framsteg” att han själv fick ordna boende och leva som en fri man i samhället. Men vart tror du han flyttade? Jo, jämte en skola.."Han styrs av ett starkt inre tvång", "stark sexuell drivkraft","sexualitetsdrivet" osv.
Inte vet jag Trollet. Jag lyssnar på de experter (svensktalande) som finns att tillgå i verkligheten.
Men alla psykopater är väl inte sexualsadister?
Det är det sexualsadistiska jag tror att PM eventuellt kommer att få terapi/mediciner mot.
Inte terapi mot psykopati heller. Vilket jag aldrig påstått heller.
Men den för dig glada nyheten är, att de tror att PM kommer att få på skallen i fängelset.
PGA att han inte är kriminell. Han är ju inte en av dem.
https://www.tv4play.se/program/leif-gw-nyhetsspecial-om-madsen
Du har kanske sett det? Svt play 4 är gratis, bara man loggar in.
Hörs kanske i september? Ha en skön sommar.
Inte vet jag Trollet. Jag lyssnar på de experter (svensktalande) som finns att tillgå i verkligheten.
Men alla psykopater är väl inte sexualsadister?
Det är det sexualsadistiska jag tror att PM eventuellt kommer att få terapi/mediciner mot.
Inte terapi mot psykopati heller. Vilket jag aldrig påstått heller.
Men den för dig glada nyheten är, att de tror att PM kommer att få på skallen i fängelset.
PGA att han inte är kriminell. Han är ju inte en av dem.
https://www.tv4play.se/program/leif-gw-nyhetsspecial-om-madsen
Du har kanske sett det? Svt play 4 är gratis, bara man loggar in.
Hörs kanske i september? Ha en skön sommar.

PMs ”inre tvång” att utföra en sexualsadistisk handling, kan du jämföra med att du är vrålhungrig när du promenerar på stan. Du passerar en restaurang och det doftar ljuvligt. Tyvärr glömde du din plånbok hemma, men du är så förbannat hungrig att du går in och käkar i alla fall. Du var hungrig och det doftade så gott att du kände ett så ”starkt inre tvång” att du inte kunde (ville) avstå. Har ju inte texten i sitt sammanhang, men det borde vara något sådant här som menas.
Jodå, ses i september men långt dit ju - det blir nog några psykopatvarv till om jag känner dig rätt, Otto 😉!
Hur många år får man för en "språngnota"?
Förstod jag dig rätt?