2018-05-02, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
I själva verket var han bara inne på deras hemsida, och något samtal lyckades han inte prestera. Bra gräv där Ståhle!

Ja han infiltrerade ingenting och är en riktig sopa. För det får han ett journalistpris av en tidning som låtsas förstå en obefintlig framgång. Således påhittade nyheter.

Vilka löjliga djävlar. Precis som i Sovjetunionen där folket skrattade åt den politiska ledningen.
Citera
2018-05-02, 19:11
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Nytt material dyker upp på kanalen "Feministinspektionen"
Och varför skulle feministinspektionen vara en lämplig bulvan som inte kan tas ner utav staten
likt GS youtubekanal?
Citera
2018-05-02, 20:06
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Och varför skulle feministinspektionen vara en lämplig bulvan som inte kan tas ner utav staten
likt GS youtubekanal?

Inte uteslutet att det kan hända, men i vart fall så sprids Granskning Sveriges material över hela nätet. Man kan ladda ner hela arkivet och sedan göra ett nytt konto på youtube och börja ladda upp. Det lär bli drygt göra för medarbetarna på google då.

Med det stora problemet är ju att google vikit ner sig för Pk-etablissemanget utan något uppenbart regelbrott/lagbrott.

Om du sedan lägger till att VD och den enda offentliga personen bakom Granskning Sverige delvis dragit sig tillbaka på grund av hot mot sin familj.

Med denna vetskap så får man endå vara positiv att Granskning Sverige fortfarande existerar idag, man överlevde den offentliga avrättningen.
Citera
2018-05-05, 18:40
Medlem
GS är totalt sågade.. <GS praktikanten som Fabian pratade så väl om har gjort bort sig helt.

GS har ingenting att komma med. What ever.
De anonyma trollen kan försöka men det håller inte längre.
Fabian som till och med vill sälja skiten billigt vill komma undan radarn och vill bli anonym igen. Stackarn.
Dröjer inte länge till så har vi alla från GS upp i ljuset.
Det är bra..
En journalist ska alltid kolla upp sanningen. Så är det
Citera
2018-05-05, 21:59
Medlem
LameBulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotnosens
GS är totalt sågade.. <GS praktikanten som Fabian pratade så väl om har gjort bort sig helt.

Fabian som till och med vill sälja skiten billigt vill komma undan radarn och vill bli anonym igen. Stackarn.
Det är bra..
Så vad heter Du? Eller är Du ett anonymt troll?
Citera
2018-05-21, 19:09
Medlem
sdkennets avatar
Fabian Fjälling och hans hatorgan "Granskning Sverige" är riktigt vidrigt. Han har tidigare varit pilot, kan han ha drabbats av tryckskador / syrebrist? Någon som sitter inne på något?
Citera
2018-05-21, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotnosens

Jaså, det borde ju betyda att du tycker att det de hade höll innan. En åsikt som tydligen delades av Sveriges myndigheter och samlade journalistkår då de lagt så oerhört mycket ansträngning på att tysta kanalen.

Citat:
Det är bra..
Men det blir ju tvärtom. Är man offentlig så straffas man för att säga sanningen om till exempel svartskallar, feminister, bögar, muslimer och liknande. Att hänga ut oberoende, ideella granskar åstadkommer precis motsatsen till att få fram sanningen.
Citera
2018-05-21, 19:49
Medlem
G-Leifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta.Pantern
Notorisk i Jähadisternas svans. Kompis med Hatlena, missfosterbosse och sjukskrivna Noppelina. De flesta av dem hymlar inte ens med att de är anonyma troll, medans de gärna i grupp ger sig på andra anonyma eller folk som de inte gillar. De blev troligtvis mobbade i skolåren och nu äntligen har hittat en arena där de kan sitta och mobba andra helt ostört.

Pinsamt, men ändå lite symptomatiskt för hatvänstern.

Jag hoppas inte du menar att jag är en av de anonyma töntarna. Jag heter liksom mitt namn, förutom "Odo"-biten då, och visar både mitt födelsdatum samt var jag bor på Twitter. Kul att den du citerar dessutom spånar om något "PK-etablissemang" som jag skulle vara en del av och försvara. Jag skriver dumma saker till folk jag tycker är dumma på Twitter, inget annat. Sluta tro att allt är en jävla konspiration.
Citera
2018-05-21, 21:30
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-Leif
Jag hoppas inte du menar att jag är en av de anonyma töntarna. Jag heter liksom mitt namn, förutom "Odo"-biten då, och visar både mitt födelsdatum samt var jag bor på Twitter. Kul att den du citerar dessutom spånar om något "PK-etablissemang" som jag skulle vara en del av och försvara. Jag skriver dumma saker till folk jag tycker är dumma på Twitter, inget annat. Sluta tro att allt är en jävla konspiration.
Anledningen till att du nämns är mitt inlägg från den 16/4:
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Jag använder inte Twitter själv men ibland tittar jag in för att se vad som händer. Att kolla taggen @GranskningSve i kronologisk ordning är rätt intressant:
https://twitter.com/search?f=tweets&q=GranskningSve%20%20&src=typd

En figur som kallar sig Tim Odo Fielding och som presenterar sig som ”Hej! Du är ful, jag är snygg. Ät skit och dö. Puss! DEUS VULT” motarbetar Granskning Sverige och försvarar PK-etablissemanget. Är detta seriöst agerat av PK-etablissemanget?
Dina inlägg finns här: https://twitter.com/search?l=&q=from%3AGnidleif1337%20%40GranskningSve %20OR%20%40FabianFjalling&src=typd

Det är ingen ”konspiration” att du och dina gelikar skriver en massa skit om GS som ni inte belägger med fakta. Det är faktiska förhållanden. Du skriver osakliga dumheter, som här:
Du frågar mig om jag har läst >250 sidor vansinnigt svammel om en journalist? Nej.. nej det har jag inte.
https://twitter.com/Gnidleif1337/status/985807165356150784

Du svamlar och hoppar på GS utan att veta vad du pratar om. Du agerar som en babblande idiot.
Citera
2018-05-22, 04:43
Medlem
Citat:
Anledningen till att du nämns är mitt inlägg från den 16/4:

Dina inlägg finns här: https://twitter.com/search?l=&q=from%3AGnidleif1337%20%40GranskningSve %20OR%20%40FabianFjalling&src=typd

Det är ingen ”konspiration” att du och dina gelikar skriver en massa skit om GS som ni inte belägger med fakta. Det är faktiska förhållanden. Du skriver osakliga dumheter, som här:
Du frågar mig om jag har läst >250 sidor vansinnigt svammel om en journalist? Nej.. nej det har jag inte.
https://twitter.com/Gnidleif1337/status/985807165356150784

Du svamlar och hoppar på GS utan att veta vad du pratar om. Du agerar som en babblande idiot.

Vad jobbigt det måste vara att vara ett regerings/etablissemangstroll.

Pengarna på banken. Nu ska ja bara hitta på något att skriva. Jag kan va lite hånfull och använda fula ord. Det retar säkert någon.

Så kommer någon med en liten fråga och hela korthuset rasar.
Då drar man till med "Var nu snäll, ditt korkade jävla våp"
Citera
2018-05-22, 09:33
Medlem
Totiuss avatar
Fy fan vad skruvade de är på SVT!
Ny inspelning med Johan Andersson:
SVT:s fake news råkar avslöjas – av deras egen expert
http://www.granskningsverige.se/uncategorized/svts-fake-news-rakar-avslojas-av-deras-egen-expert/

Som vanligt är det helt omöjligt för Johan att få ett konkret svar. Ständigt samma: ”Jag har inte tid”, ”måste gå på möte” eller ”nu tror jag inte att vi kommer längre”.

En jättetydlig fråga: ”Ska du stoppa troll och lögner eller inte?
Svar: ”Jag tror inte vi kommer längre nu.

HUR sjukt är inte ett sådant fullständigt idiotsvar? ALLA som har försökt att resonera med myndigheter, politiker eller medier som inte vill följa de regelverk som finns känner igen detta. Sen får man luren i örat eller lämnas kvar av någon som bara går iväg. Sen fortsätter de obekymrat med sina lögner och gör sig onåbara för frågor. Det är riktigt vidriga människor som genomsyrar medier och skattefinansierade verksamheter.

Det är obegripligt att någon medborgare, som t.ex. Tim Fielding (se mitt förra inlägg), kan välja att stödja detta självgoda och ljugande PK-etablissemang.
Citera
2018-05-22, 16:56
Medlem
sdkennets avatar
Citat:
Fy fan vad skruvade de är på SVT!
Ny inspelning med Johan Andersson:
SVT:s fake news råkar avslöjas – av deras egen expert
http://www.granskningsverige.se/uncategorized/svts-fake-news-rakar-avslojas-av-deras-egen-expert/

Som vanligt är det helt omöjligt för Johan att få ett konkret svar.

För att Johan är totalt värdelös, likt hela satsningen "Granskning Sverige" som mest enbart framstår som riktigt, riktigt pinsamt. No offence Fabbe prinskorv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in