Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-19, 14:28
  #385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berge1
Hahaha värt ett försök iaf ! 😆

Dem får gärna bevisa att jag har fel och posta den eller pm:a den.
Som lite payback för all info dom har luskat här genom åren.
Citera
2018-05-19, 15:53
  #386
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berge1
Kan ingen som jobbar på PT eller Norrbottenskuriren lägga in FUP här? skicka PM till mig annars så lägger jag upp den.

Skickade ett mail till han som skrivit artikeln på kuriren igår. Han svarade bara att den var för stor för att maila.
Citera
2018-05-19, 20:10
  #387
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiireghost
Skickade ett mail till han som skrivit artikeln på kuriren igår. Han svarade bara att den var för stor för att maila.
Jag har varit i kontakt med tingsrätten i Luleå ang FUP. Dom skulle skicka den, på CD-skiva mot betalning. Jag svarade på mailet att jag ville ha pris innan jag beställer, sen hann dom nog gå hem, så svaret uteblev. Så jag hoppas att dom hör av sig på måndag. Kostar den inte skjortan så beställer jag den och lägger ut (om ingen hinner före).
__________________
Senast redigerad av Gud-i-tanga 2018-05-19 kl. 20:11. Anledning: Felstavat
Citera
2018-05-20, 14:42
  #388
Medlem
Utbuads avatar
Ska enl uppgift kosta 120:-,avhämtat på plats.
Citera
2018-05-20, 18:00
  #389
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utbuad
Ska enl uppgift kosta 120:-,avhämtat på plats.
Om man kommer med en sticka själv får man gratis då?
Citera
2018-05-21, 10:06
  #390
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiireghost
Om man kommer med en sticka själv får man gratis då?

Tveksamt,men åk dit och prova.
Citera
2018-05-21, 15:49
  #391
Medlem
Det hela känns så sjukt, att ligga i en snöhög och vänta på att BO ska komma för att sedan skjuta honom i huvudet. Att det sedan "inte var meningen att träffa i skallen" känns lite genomskinligt enligt mig... Jag träffade honom på skolan dagen efter, minns inte hur han betedde sig inte men blev sjukt förvånad när jag fick reda på det lördagen. Kusligt.
Citera
2018-05-21, 16:02
  #392
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdasdads
Det hela känns så sjukt, att ligga i en snöhög och vänta på att BO ska komma för att sedan skjuta honom i huvudet. Att det sedan "inte var meningen att träffa i skallen" känns lite genomskinligt enligt mig... Jag träffade honom på skolan dagen efter, minns inte hur han betedde sig inte men blev sjukt förvånad när jag fick reda på det lördagen. Kusligt.

Har du FUP?
Citera
2018-05-21, 16:12
  #393
Medlem
Någon som vet när och var rättegången är?
Citera
2018-05-21, 16:29
  #394
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Har du FUP?

Nej det har jag inte
Citera
2018-05-21, 17:16
  #395
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Tveksamt,men åk dit och prova.
Vad behöver man för info för att få ut FUPen? behöver man målnummer eller räcker de att förklara vilket mål de gäller? Har aldrig försökt få ut nå sånt så vet inte. =)
Citera
2018-05-21, 17:22
  #396
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiireghost
Vad behöver man för info för att få ut FUPen? behöver man målnummer eller räcker de att förklara vilket mål de gäller? Har aldrig försökt få ut nå sånt så vet inte. =)

Jag vet inte heller,men har du målnumret så borde det räcka tycker man ju.

Citat:
Åtal har i dag väckts mot en 20-årig man för mord på en 46-årig man i Sjulsmark i Piteå kommun den 1 mars.

– 20-åringen har skjutit offret i huvudet med ett kulgevär. Han medger att han har vållat 46-åringens död men förnekar mord, säger kammaråklagare Ulla-Karin Lindström.

Åklagaren har inte möjlighet att ge någon ytterligare information.

Målnummer i Luleå tingsrätt: B 636-18
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback