2018-05-17, 00:20
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Man gör naturligtvis precis som man vill, men vad är orsaken till att man inte vill att ens favorit ska få den reklam hon förtjänar?

En del vill inte lägga ut detaljerade berättelser om vad som händer på rummet med tjejen. Ibland med tanke på att tjejen kanske inte ger lika bra service till alla.

Men recensioner kan ibland vara extremt användbara. Jag läste i tråden om Livingroom på ISG att en amerikan hade träffat en tjej som var duktig på deepthroat och till och med throat fucking. Han hade refererat till henne med namn och allt. När jag sedan träffade på den här tjejen på LR så berättade jag för henne vad jag hade läst på ISG och frågade om hon var pigg på lite throat fucking vilket hon inte tackade nej till. Det är inte helt lätt att hitta tjejer som är lite smågalna som den här tjejen och som låter en halsknulla henne hårt.
Citera
2018-05-17, 00:24
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Kanske det snart blir fart på denna tråd igen:
https://www.nyatider.nu/manga-nya-flyglinjer-till-berlin/

Men ännu är det en bit kvar till de dagliga 4 t o r från både Arlanda och Landvetter som Air Berlin hade.
easyJet kör 2ggr dagligen från Arlanda, billiga biljetter finnes i sommar. Hm, blev sugen igen!

Citat:
Man gör naturligtvis precis som man vill, men vad är orsaken till att man inte vill att ens favorit ska få den reklam hon förtjänar?

Oftast handlar det nog om att man inte vill outa tjejer som ger service som numera inte är tillåten.
Citera
2018-05-17, 07:11
Medlem
Citat:

Just det. om man nu vill recensera, vad är poängen egentligen , om läsaren förstår inte vem det handlar om. det låter som att han vill bara skryta om att han har hittat en bra hora, om nu hon är så bra.
Citera
2018-05-18, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredagsgodis
Just det. om man nu vill recensera, vad är poängen egentligen , om läsaren förstår inte vem det handlar om. det låter som att han vill bara skryta om att han har hittat en bra hora, om nu hon är så bra.

Det verkar vara många som uppskattar recensionerna här, både med och utan namn.

Tror inte det handlar om skryt, varför det? Vad är det att skryta om att man åker till Tyskland och köper sex? För min del handlar det mest om att återuppleva det senaste besöken och att skapa ett sug efter nya. Bl a därför jag ofta väntar några veckor med att skriva.

Påminner mig om att jag är en recension "skyldig", men inte idag, orkar ej...
Citera
2018-05-20, 07:52
Avslutad
Ni som skriver recensioner, fortsätt gärna med det. Med eller utan namn. Helst med namn, men om man av någon anledning inte vill, så skit i det. Spelar inte jättestor roll.
Apropå namn, är det någon som vet om Kiara (Tyska) eller Kylie (Tjeckiska) fortfarande jobbar kvar?
Citera
2018-05-20, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tokjavel
Ni som skriver recensioner, fortsätt gärna med det. Med eller utan namn. Helst med namn, men om man av någon anledning inte vill, så skit i det. Spelar inte jättestor roll.
Apropå namn, är det någon som vet om Kiara (Tyska) eller Kylie (Tjeckiska) fortfarande jobbar kvar?

Jag pratade med en tysk stammis när jag var nere sist på Artemis och han sa att många av dom tyska tjejerna numera jobbar i Österrike för att slippa registrera sig. Om jag inte mins fel så sa han att ha snackat med just Kiara och även Valesca som sagt att dom skulle slut arbeta i Tyskland och börja i Österrike istället.

Angående namn i recensioner så kommer jag även i fortsättningen att utelämna det i vissa fall och dels pga nya lagen att jag inte vill avslöja vare sig namn eller vad som erbjuds av tjejerna då det kan hamna i fel händer. Så ni som inte gillar det LÄS INTE DÅ

Ihavfastercarthenu ser verkligen fram emot att få läsa din recension snart
Citera
2018-05-20, 13:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av masse78
Jag pratade med en tysk stammis när jag var nere sist på Artemis och han sa att många av dom tyska tjejerna numera jobbar i Österrike för att slippa registrera sig. Om jag inte mins fel så sa han att ha snackat med just Kiara och även Valesca som sagt att dom skulle slut arbeta i Tyskland och börja i Österrike istället.

Tackar för infon om Kiara.
Valesca, är det en mörk tjej? Typ mulatt. Vet att Kiara och Valesca (om det nu är tjejen jag tänker på) är vänner. Så inte helt omöjligt att dom åkt till samma ställe.
Citera
2018-05-20, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tokjavel
Tackar för infon om Kiara.
Valesca, är det en mörk tjej? Typ mulatt. Vet att Kiara och Valesca (om det nu är tjejen jag tänker på) är vänner. Så inte helt omöjligt att dom åkt till samma ställe.

Det stämmer att hon är mulatt och likaså så hängde dom mycket tillsammans på Artemis dessa tjejer.
Dom kommer båda två fån Hamburg och följer säkert varandra även i Österrike
Citera
2018-05-21, 09:37
Medlem
Citat:
Jag pratade med en tysk stammis när jag var nere sist på Artemis och han sa att många av dom tyska tjejerna numera jobbar i Österrike för att slippa registrera sig.

Han nämnde inget om Megan?
(Tyska, mörkblond, gröna ögon, tatuerat strumpeband på ena låret, 31 år)
Citera
2018-05-21, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Han nämnde inget om Megan?
(Tyska, mörkblond, gröna ögon, tatuerat strumpeband på ena låret, 31 år)

Jag har inte sett henne alls i år på Artemis så antar att hon slutat eller som många andra bytt land
Citera
2018-05-21, 13:08
Medlem
Citat:
Jag har inte sett henne alls i år på Artemis så antar att hon slutat eller som många andra bytt land

Ja jag har inte heller sett henne efter årsskiftet.
Gillade henne.
Citera
2018-05-24, 22:17
Medlem
Kiara var där i januari men inte i april.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in