2018-05-18, 17:54
Medlem
Här tar sagan slut för gambiern.

Adonis KO4 Jack.
Citera
2018-05-20, 03:19
Medlem
paras0nics avatar
Om tio minuter drar det igång på Viaplay, är jag den enda som skall se?
Citera
2018-05-20, 04:54
Medlem
Neatlesss avatar
Jag ska kolla också. Ska bara finna en stream först.
Citera
2018-05-20, 08:42
Medlem
DjPuttes avatar
Suttit och kollat matchen i efterhand och man kan säga att Jack vart bortdömd, Hur 2st domare kan ha oavgjort är en stor gåta!

Stevenson lika stor gåta hur han kan vara 1:a i viktklassen ärligt talat såg man då han fick motstånd av rang så såg han ut som en ren nybörjare, Han verkar fått mycket kanonmat radat upp framför sig sedan han tog titeln!

Retur fight på talas om Las Vegas eller rent av Stockholm som plats för denna fight, Ska bli intressant se var TMT stallet lägger den, Mycket kan tala för Sverige iom Stevenson inte gärna drar till US och fightas hur som kommer bli kul se vart den fighten hamnar!
Citera
2018-05-20, 09:06
Medlem
Sett fighten precis. Tycker det var jämt med ett litet plus för Badou. Och ska man se till domarna så vann Jack enl en av dem.
En re match är väl på sin plats.
Citera
2018-05-20, 09:48
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Badou borde vunnit. Två ganska kassa boxare sett i ett större perspektiv. Ingen av dem har ju heller mött någon riktigt bra motståndare. Fan vad blek mellanvikt-lätt tungvikt har blivit, deprimerande.
Citera
2018-05-20, 14:59
Medlem
Mx_1337s avatar
Tycker nog Jack kunde vunnit. MEn det var tight, till skillnad mot matchen mot DeGale (och definitivt tillskillnad mot det ursprungliga resultatet mot Bute) så tycker jag ändå att oavgjort var mest på sin plats här.
Det höll inte att ge bort så många av de tidiga ronderna mot en kanadick i Kanada, tyvärr.
Citera
2018-05-20, 15:15
Medlem
Josh Warrington tog hem IBF titeln genom att slå Lee Selby på SD Tycker han vann matchen klart. Hur en domare kunde ge Selby segern är en gåta för mig. Härlig stämning på Ellen Road igår kväll.
Citera
2018-05-20, 22:42
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Suttit och kollat matchen i efterhand och man kan säga att Jack vart bortdömd, Hur 2st domare kan ha oavgjort är en stor gåta!

Jag håller absolut inte med. Jag gav rond 1 - 6 och rond 11 till Stevenson. Dessutom så var rond 10 jämn och svårbedömd. Jack var alldeles för passiv i de första 6 ronderna. Stevenson var klart bättre över 12 ronder.

Pga. Stevenson ålder och försämrade kondition så tror jag dock Jack vinner en ev. re-match så om Stevenson är smart hittar han andra motståndare.
Senast redigerad av braveh 2018-05-20 kl. 22:45.
Citera
2018-05-20, 22:48
Medlem
Sket i att kolla matchen då ingen haitier eller gambian kan hålla mig uppe så tidigt på morgonen.

I övrigt så hade jag pimpen två upp at the end of the day.Jack flörtar sannerligen med den karriärdödande andra förlusten.Både Adonis som Badou påminner mest om två washed ups.
Citera
2018-05-20, 23:30
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Sket i att kolla matchen då ingen haitier eller gambian kan hålla mig uppe så tidigt på morgonen.

I övrigt så hade jag pimpen två upp at the end of the day.Jack flörtar sannerligen med den karriärdödande andra förlusten.Både Adonis som Badou påminner mest om två washed ups.

Alltså, vad har etnicitet med nånting att göra? Du kan hålla dina xenofobiska åsikter för dig själv. Intressant även att du hade Stevenson uppe med 2 ronder när du sket i att kolla matchen. Det verkar inte vara många som ansåg att Stevenson vann den där fighten; i synnerhet inte med allt jävla hållande han var upptagen med.

Stevenson träffade inte många rena träffar heller och Jack wobblade Adonis betydligt oftare/värre än vice versa, men kanadensaren vann rond 1, 2, 3, 5, 6, 11, och Jack vann rond 4, 7, 8, 9, 10, 12. Således är ett MD ett korrekt beslut.
Citera
2018-05-21, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Alltså, vad har etnicitet med nånting att göra? Du kan hålla dina xenofobiska åsikter för dig själv. Intressant även att du hade Stevenson uppe med 2 ronder när du sket i att kolla matchen. Det verkar inte vara många som ansåg att Stevenson vann den där fighten; i synnerhet inte med allt jävla hållande han var upptagen med.

Stevenson träffade inte många rena träffar heller och Jack wobblade Adonis betydligt oftare/värre än vice versa, men kanadensaren vann rond 1, 2, 3, 5, 6, 11, och Jack vann rond 4, 7, 8, 9, 10, 12. Således är ett MD ett korrekt beslut.

Så vad är det du går igång på då din fåne?
En haitier och en gambian gick en oavgjord match enligt två domare.
Personligen så hade jag pimpen som vinnare med två poäng över muslimen.
Så kan det gå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in