[quote=EliasAlucard|64105187]
Snarae du som inte helt inser vad du skriver.
Samt verka ha missuppfattat TS å de grövsta.
suck nej...fysiskt yttre ha inte ett skit bäring på IQ. Vänligen inse detta nu.
jaha och den anekdoten från ditt liv bevisar vad exakt?
beror helt på va du lägger din irbba för Intelligent.
jag lägger den som sagt över allt över medel. Du vekar lägga den runt IQ 160 eller nått?
med anda ord Einstein var en riktig dumskalle i din värld.
Nä just affärsskalle samt intelligens fatta vad man håller på med...ha ju nada att göra med att vara en duktig skådespelerksa..där gäller bara att himla med ögonen och pluta med munnen.
Gosse kanske gäller för din typ av filmer, men inte tillräckligt för andras behov.
Nu har jag fått nog av dig...
Citat:
Men åh... fan vad korkad du är. Förstår du verkligen inte innebörden av den meningen? Det är givetvis lättare att bli kär i och älska en kvinna, om hon är vacker. Man behöver inte och borde inte hata kvinnor som är fula och bara för att de är fula, men "hata intelligenta kvinnor" är en dålig kvinnlig beskrivning av Kickan2, och vad hon egentligen menade var, varför är män inte lika intresserade av intelligenta kvinnor som de är av vackra kvinnor? Men det är klart, hade hon skrivit ut det så tydligt då hade hon liksom svarat på sin egen fråga, och hela den här tråden hade då varit totalt meningslös att diskutera i.
Snarae du som inte helt inser vad du skriver.
Samt verka ha missuppfattat TS å de grövsta.
Citat:
Nej. De flesta vackra kvinnor är helt enkelt av medelintelligens, runt 100 i IQ, give or take, eftersom det helt enkelt är den intelligensnivån de flesta kvinnor befinner sig på. Visst finns det intelligenta kvinnor, de är bara mycket ovanliga, och ju intelligentare de är desto mer osannolikt är det att de skulle vara vackra, just eftersom vackra kvinnor också är ovanligt. Av 100 kvinnor kanske det bara är typ, 10 stycken eller något, som är en solklar 10 poängare, kanske till och med mindre än 10 av 100.
suck nej...fysiskt yttre ha inte ett skit bäring på IQ. Vänligen inse detta nu.
Citat:
Den mest intelligenta bruden jag minns från plugget, var en riktigt ful jävel. Hon var klar med nians mattebok redan när vi gick i sjuan. Hon var verkligen vidrigt ful, skojar inte, hennes ögon var typ 2 cm ifrån varandra också, och trots att hon var blond och blåögd så gjorde det inte mycket för henne i skönhetstermer. Men smart var hon.
jaha och den anekdoten från ditt liv bevisar vad exakt?
Citat:
Det är bara nonsens. Intelligenta människor överlag, är ovanliga, och ännu ovanligare bland det kvinnliga könet.
Du får nog ta och fundera om lite på vad det är du försöker säga, för att det är allt annat än verklighet. Men det är klart, du är liksom inte intresserad av hur verkligheten fungerar eftersom hela din manshatande feministiska världsbild hade fallit i bitar då.
Du får nog ta och fundera om lite på vad det är du försöker säga, för att det är allt annat än verklighet. Men det är klart, du är liksom inte intresserad av hur verkligheten fungerar eftersom hela din manshatande feministiska världsbild hade fallit i bitar då.
beror helt på va du lägger din irbba för Intelligent.
jag lägger den som sagt över allt över medel. Du vekar lägga den runt IQ 160 eller nått?
med anda ord Einstein var en riktig dumskalle i din värld.
Citat:
Intelligenta människor har givetvis lättare att bli framgångsrika. Bland skådespelerskor dock, finns det inte många intelligenta kvinnor bland dem, eftersom skådespelaryrket (särskilt för kvinnor) avancerar man i främst beroende på utseende.
Nä just affärsskalle samt intelligens fatta vad man håller på med...ha ju nada att göra med att vara en duktig skådespelerksa..där gäller bara att himla med ögonen och pluta med munnen.
Gosse kanske gäller för din typ av filmer, men inte tillräckligt för andras behov.
Nu har jag fått nog av dig...