2018-05-20, 18:57
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Kan fyndplatsen kanske varit en etablerad "mötesplats" för SD och L? Smidigare än hotell och lämplig även om man ska prata som det kanske var frågan om här. Om hon nu då skrikit och det först på den sidan.

Vilken relation hade SD med L, vet det säkert varit uppe innan
Citera
2018-05-20, 18:58
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Kan fyndplatsen kanske varit en etablerad "mötesplats" för SD och L? Smidigare än hotell och lämplig även om man ska prata som det kanske var frågan om här. Om hon nu då skrikit och det först på den sidan.

Då hade hon låst sin bostad.
Citera
2018-05-20, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Samma tid som hon pratade i mobilen?

Vet inte exakt tidpunkt vid ett eventuellt telefonsamtal så det kan jag inte uttala mig om.
Citera
2018-05-20, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalaan
Extremt höga panikslagna skrik som kom i omgångar under några minuter. Varken jag eller min sambo har hört något liknande och önskar inte göra det igen. Vindstilla, extremt lite trafik och ett bullerplank som hjälpte till att studsa ljudet mot oss.

Polisen verkar ha gjort fynd i en bil och även beslagtagit den vilket kan stärka din berättelse då det mycket väl kan ha hänt på den sidan utav bullerplanket och föraren sedan har flytt med bilen.
Men hörde ni ingen bil som stod och gick och sen körde iväg?
Citera
2018-05-20, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Och hur vet du att det var i måndags du hörde skriken? Vad gjorde du när du hörde skriken?

Man glömmer inte sådana skrik kan jag lova. Även med hjälp av sambons samtalshistorik till 112. Jag låg i sängen och hade kollat på en serie, precis lagt mig till rätta för att sova bredvid min redan sovande sambo.
Citera
2018-05-20, 19:03
Avslutad
Citat:
Extremt höga panikslagna skrik som kom i omgångar under några minuter. Varken jag eller min sambo har hört något liknande och önskar inte göra det igen. Vindstilla, extremt lite trafik och ett bullerplank som hjälpte till att studsa ljudet mot oss.

Skriket kom i omgångar skriver du, det kan va så att GM försökte hålla igen munnen, men inte lyckades riktigt.

Fy fan va hemskt.
Citera
2018-05-20, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pushallin
Polisen verkar ha gjort fynd i en bil och även beslagtagit den vilket kan stärka din berättelse då det mycket väl kan ha hänt på den sidan utav bullerplanket och föraren sedan har flytt med bilen.
Men hörde ni ingen bil som stod och gick och sen körde iväg?

Nej vi lade inte märke till någon bil tyvärr
Citera
2018-05-20, 19:04
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Man glömmer inte sådana skrik kan jag lova. Även med hjälp av sambons samtalshistorik till 112. Jag låg i sängen och hade kollat på en serie, precis lagt mig till rätta för att sova bredvid min redan sovande sambo.

Hörde ni en bil köra därifrån?
Citera
2018-05-20, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Skriket kom i omgångar skriver du, det kan va så att GM försökte hålla igen munnen, men inte lyckades riktigt.

Fy fan va hemskt.

Ja det var ingen trevlig upplevelse, men samtidigt är jag glad över att jag inte sov och att fönstret var öppet så vi faktiskt hörde och kunde lämna viktiga tidsangivelser.
Citera
2018-05-20, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Det var många bud här. Vad säjs om grannar som är oroliga för inte få fira nationaldagen med svenska flaggor på sina hus utan att angripas av svenskfientliga Lena som spytt ut sin åsikt om svenska flaggor.
De passar på eftersom det tydligen antas att hon joggar om nätterna.
Vad är det jag missat ? Har hon skrivit något om svenska flaggor? Har dock inte läst hela tråden.
Citera
2018-05-20, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hörde ni en bil köra därifrån?

Nej inget vi la märke till.
Citera
2018-05-20, 19:07
Medlem
Sockerhalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
LW sitter hemma i myskläder och ska just gå och lägga sig. Vid 23.30-tiden har hon ringt och sagt godnatt till sin äldste son som bor i närheten hos pappa UW som LW har skiljt sig från. Det är nu midnatt. Mellanflickan, 15, och lillpojken, 12, sover redan - det är ju skoldag i morgon. Då ringer det på dörren! Vem kan det vara? Hon öppnar försiktigt. Men där står ju Amir, den gullige afghanen som hon träffat så ofta på flyktingboendet där hon jobbar!

Amir är förtvivlad, säger han. Han har fått sin ålder uppskriven och ska nu utvisas tillbaka hem till Afghanistan. Kan han få komma in? Han säger att han mött Jesus och blivit kristen, precis som LW. Han kommer att mördas av talibanerna om han skickas hem.

Nej, säger LW, att komma in är ingen bra idé. Barnen sover. Men vi kan ta en liten promenad. Det är varmt ute så det behövs inga extra kläder. Inte behöver jag låsa heller, promenaden ska ju inte bli så lång. Mobilen följer dock med gör säkerhets skull.

Promenaden går ned mot bullerplanket. Amir verkar lite konstig och spänd. Han svettas kraftigt och flackar med sin stirrande blick. Precis där planket viker av och tar slut i närheten av ett kraftigt buskage går det upp för LW vad det här har handlat om hela tiden, när Amir tar fram kniven...

Om vad som händer sedan vill jag tala tyst. LW tvingas ut i buskaget, våldtas skändligen och stryps till döds. Amir kan givetvis inte hålla fingrarna borta från LW:s rosafärgade Iphone 7. Den blir en fin trofé hemma på boendet i helvetesghettot Vivalla.

Nöjd och tillfreds påbörjar Amir nu cykelturen hem mot boendet. I höjd med Vivallaskogen kan han inte låta bli att ringa gode vännen Alireza på sin gamla telefon. Han berättar stolt om sina hjältedåd: våldtäkten, mordet och telefonen.

- Är du galen, utbrister Alireza. Du måste göra dig av med Mobilen! Aina kan spåra den hur lätt som helst!

Amir avslutar samtalet. Han inser att vännen kan ha rätt. Han suckar djupt och kastar den rosa mobilen i en flack båge rätt in i skogen, skakar på huvudet och trampar vidare in i natten. "Tråkigt med telefonen", tänker han.

Det köper jag. Det mest troliga händelseförloppet är så. Att inte svenska kvinnor kan sluta att lita på, och "förälska sej" och tro gott om asylsökande. De föraktar svenska kvinnor. Varför så svårt att fatta? Som man bäddar får man ligga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in