Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-18, 19:12
  #217
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulingenbul
Kanske välbyggda, men det hindrar inte att de numera är en fälla gällande segregation.

Riv skiten och bygg attraktiva villor i dessa områden.

Du fattar ju ingenting. Du är verkligen korkad. Det är ju mindre kapitalförstörelse av att utrymma dem på invandrare, utrymma radhus- och villa områdena på svenskar, så byter alla bostäder. Miljonprogrammen blir tipptopp och radhus- och villaområdena blir den nya slummen. Du kan ju förbereda dig på att riva radhusen och villorna för att bygga nya radhus och villor. Otroligt intelligent, du.
Citera
2018-05-18, 19:17
  #218
Medlem
Fattar inte varför ni är så negativa. Tänk positivt iställt. I innersta Norrland byggs det enklare bostäder för en miljon eller fler. Tänk kreativt , tänk Gulag i Sovjet där de skickade patrasket . Det kan vi också göra. Så långt bort ifrån svenskar som möjligt. Visst jobba kommer de aldrig att göra men tänk absolut lägsta bidrag så de överlever. Mycket bättre än nu när de invaderar våra städer och skapar dessa enklaver på attraktiv mark.

De som lyckas ta sig därifrån är villiga att assimilera sig med det svenska samhället. De som blir kvar kommer så småningom dö ut, så länge inflödet är 0. Klappat och klart. Biffen och bananen.
__________________
Senast redigerad av bulingenbul 2018-05-18 kl. 19:26.
Citera
2018-05-18, 19:22
  #219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Du fattar ju ingenting. Du är verkligen korkad. Det är ju mindre kapitalförstörelse av att utrymma dem på invandrare, utrymma radhus- och villa områdena på svenskar, så byter alla bostäder. Miljonprogrammen blir tipptopp och radhus- och villaområdena blir den nya slummen. Du kan ju förbereda dig på att riva radhusen och villorna för att bygga nya radhus och villor. Otroligt intelligent, du.

Vännen. Du som oroar dig för Sveriges snara undergång börjar nu tala om petitesser som kapitalförstörelse. ...psss.

Nya attraktiva villor såklart . Inte gammalt oattraktivt mög som det nu är. Snacka om att tex Stockholms stad skulle kunna sälja dessa attraktiva tomter till en asdyr penning, Nu spelar egentligen inte vad det kostar i sammanhanget någon roll när det i den andra vågskålen, som du anser , vara Sveriges undergång vi talar om. Kosta vad det kosta vill , innan vi går under. Eller håller du inte med om det? Varför inte vara positiv och kreativ istället?
__________________
Senast redigerad av bulingenbul 2018-05-18 kl. 19:26.
Citera
2018-05-18, 20:54
  #220
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulingenbul
Dryg och dum? Bara för att jag säger att mångkulturen aldrig kommer drabba mig? Det kommer den aldrig göra för de som bor på landet. Invandrare skyr svensk natur och främst detta med massa träd som pesten.

Vilka anser du man ska kasta ut då?

Bor du ensam på landet? Inga barn? Det blir aldrig några? Mångkulturen drabbar även dig på olika sätt. Nog för att den drabbar dig mindre än den drabbar oss andra.

Svarar inte på din sista fråga utan håller mig till tråden.
Citera
2018-05-18, 21:37
  #221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Bor du ensam på landet? Inga barn? Det blir aldrig några?

Nu ska jag berätta något för dig. Du kommer bli helt paff. På landet bor det människor i villor/stugor. En del av dem är sk familjer. Mamma pappa barn. Helt otroligt, eller hur. Jag har bott med farsan och morsan och syrran på landet när jag var ung. Jag har bott själv. Bor med familj nu. Kan du tänka dig.

Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Mångkulturen drabbar även dig på olika sätt. Nog för att den drabbar dig mindre än den drabbar oss andra.

Tro fan den drabbar mig. 5000-10 000 kr om året tas i skatt från mig. Pengar som bara kastas i sjön.

Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Svarar inte på din sista fråga utan håller mig till tråden

I ett inlägg säger du kasta ut med patrasket för att i nästa tråd inte svara på vilket detta patrask är. Mysko.
__________________
Senast redigerad av bulingenbul 2018-05-18 kl. 21:40.
Citera
2018-05-18, 21:46
  #222
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulingenbul
Nu ska jag berätta något för dig. Du kommer bli helt paff. På landet bor det människor i villor/stugor. En del av dem är sk familjer. Mamma pappa barn. Helt otroligt, eller hur. Jag har bott med farsan och morsan och syrran på landet när jag var ung. Jag har bott själv. Bor med familj nu. Kan du tänka dig.

Varför svarade du sådär?

Citat:
Ursprungligen postat av bulingenbul
I ett inlägg säger du kasta ut med patrasket för att i nästa tråd inte svara på vilket detta patrask är. Mysko.

Håller dig till sanningen, din satan.
Citera
2018-05-18, 22:01
  #223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Varför svarade du sådär?

Eftersom du verkade bli helt paff när jag nämnde att jag bor på landet. Tal om familj och barn, såsom att det skulle vara en omöjlighet.

Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Håller dig till sanningen, din satan.

Vilka vill du kasta ut?

Om man funderar på att slänga ut alla invandrare, även andra tredje fjärde generationens så kan man fundera på en del annat löskefolk som vi kan kasta in i säcken. Socialbidragstagare. Gamlingar som inte har vett att dö. Skåningar har jag svårt för. Bunt ihop dem bara.
__________________
Senast redigerad av bulingenbul 2018-05-18 kl. 22:15.
Citera
2018-05-19, 07:42
  #224
Medlem
ThatArabVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reyman66
Vem vill anställa en neger?

Samt du undrar varför "n****r" jobbar inte i Sverige. Det är ju på grund av arbetsgivare som är lite som dig.
Citera
2018-05-19, 12:28
  #225
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulingenbul
Fattar inte varför ni är så negativa. Tänk positivt iställt. I innersta Norrland byggs det enklare bostäder för en miljon eller fler. Tänk kreativt , tänk Gulag i Sovjet där de skickade patrasket . Det kan vi också göra. Så långt bort ifrån svenskar som möjligt. Visst jobba kommer de aldrig att göra men tänk absolut lägsta bidrag så de överlever. Mycket bättre än nu när de invaderar våra städer och skapar dessa enklaver på attraktiv mark.

De som lyckas ta sig därifrån är villiga att assimilera sig med det svenska samhället. De som blir kvar kommer så småningom dö ut, så länge inflödet är 0. Klappat och klart. Biffen och bananen.

Varför skall orörda delar av norrland förstöras? Skicka hem allihop istället.
Citera
2018-05-19, 14:29
  #226
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulingenbul
Vilka vill du kasta ut?

Varför ställer du frågan? Det finns inte ett enda inlägg i tråden där jag skriver att jag vill kasta ut invandrarna.
Citera
2018-05-19, 21:28
  #227
Medlem
Tänk frisk tänk nytt... kolonier V 2.0 Svenska Somaliland exempelvis. Överhuvudtaget så måste det till V 2.0 av kolonier, det är det enda sättet att fixa problemen.
Citera
2018-05-20, 03:09
  #228
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThatArabViking
Samt du undrar varför "n****r" jobbar inte i Sverige. Det är ju på grnd av arbetsgivare som är lite som dig.


Tja, vad tror du själv det beror på att inga privata företag vill anställa kulturberikare?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback