En stark anledning att jag tror på hela den här Khazar grejen:
Om ni kollar hur judar behandlas i ockuperade Palestina som inte är Khazars: Empire Files:
https://youtu.be/5YtaYX7Rstc?t=15m9s - varför behandlas de så om de inte är Khazars som vill hålla sig separerade från judar?
Seriöst, man tycker ju synd om judarna när man ser det där.
Citat:
Ursprungligen postat av
I-van-Toer
Jag hade själv fel angående Trump. När han under ett tal inför AIPAC (tror det var sommaren 2016 under valrörelsen) sa "I don't need you money". Det var ingen skämtsam ton han använde. Jag trodde då att han stod på den goda sidan. Det visade sig bara att han var det mindre dåliga alternativet av alla kandidater. Men någon bra människa är han inte. Skulle du sagt att han skulle erkänna Jerusalem som Israels huvudstad så hade jag aldrig trott dig.
Samma här, baserat på vad Trump sa i valrörelsen, samt vem han kandiderade mot och all info som fanns om henne (Wikileaks, vilket är Mossad front) och Donald Trump är "likeable" (lätt att tycka om) så hade jag hopp för Trump, fram till åtminstone hans intervju med Alex Jones och sen gav gav jag honom "benefit of the doubt" (ursäkta svengelskan) fram till han bombade Syrien baserat på den media han tidigare pekat ut som Fake News.
Nu var det bättre med Obama till och med, även om han var styrd av samma judar. Donald Trump är underhållare och han gör det bra, får man väl lov att säga. Även om jag anser att det är riktigt hur man kan säga en sak i en valrörelse och sen göra nått helt annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
I-van-Toer
Angående Duke så håller han sig fortfarande till att Trump har kontroll på det han gör (d v s 4D chess). Men det måste vara svårt att få hela sin bild av framtiden raserad. Vissa kan gå vidare, andra kommer istället med ursäkter och vägrar se verkligheten.
Jo, jag har förståelse för det, "cognitive dissonance" -en fullt mänsklig reaktion. Många av hans anhängare som följer "Qanon" och helt blint "Litar på Planen" och sånt och jag måste säga de är sorgligt.
Men med en sådan som David Duke, jag undrar om de inte stämmer att han fått Shekels för det han gör nu. Meeen det är antisemtisk konspirations teori som jag inte kan leda till bevis.
Citat:
Ursprungligen postat av
I-van-Toer
Men en sak man får ge Duke. De gångerna han haft fel tidigare så har han gått ut med det till slut. Han har även suttit i fängelse (2003) och erkänt sitt brott. Det finns en röd tråd i allt han sagt tidigare, man får helt enkelt inte klippa av den just nu. Vänta något eller några år. I alla fall tills nästa presidentval.
Men just detta gör att jag tror att han sålt ut. De vore bättre hans supportrar satte lite press på honom istället för hylla honom i allt han gör medans han gör allt för deras ockupation av Palestina.
Citat:
Ursprungligen postat av
I-van-Toer
Nej, du är inte för hård. Du kommenterar precis det du läser och ser och så är det ju. Men det är just den här kaosen inom hela nationaliströrelsen som gör den så splittrad. Det är den här splittringen som gör att man aldrig kommer någonstans utan blir mer och mer marginaliserade.
Det är därför de gör sådana här saker. Jag tror slutmålet med Trump är att göra en riktig Judas på "White America" och även kristna Amerika som han själv, och media, försöker måla upp att han representerar.
"Judar"/Khazars hatar förvisso alla, men Amerika, och vita kristna är verkligen ingenting de tycker om.
Netanyahu citat från 1990:
Bildlänk
Citat:
Ursprungligen postat av
I-van-Toer
Snart kommer t ex republikanerna aldrig att vinna ett val igen i och med den illegala invandringen till USA och där dessa migranter ges möjlighet att t o m rösta, och det vinner ju demokraterna på. Hur som helst så skrattar AIPAC, ADL och hela MSM hela vägen till banken efter ännu ett utnyttjande av goyen.
Enligt Talmud så kommer inte deras Messiah innan Kristendomen är förstörd, och Väst övertaget av araber.
Eller uppblandat. Här är en som säger det själv:
https://twitter.com/arbetarbroder/st...05137363087360
Det står i deras jävla Talmud. Fan, oavsett om de är Khazars eller ej så är världen i händerna på en jädra dödskult.
Från September 2017, Trump gjorde en deal med "Elderly of Dems" om Migrationen. Jag trodde detta skulle bli dödsstöten för honom men de fick inget större genomslag:
http://www.presstv.com/Detail/2017/0...Schumer-Pelosi