Jag är fortfarande inne på Hanna spåret.
Hanna levde med en depression sen lång tid tillbaka, efter sin tidigare bröstcancer.
Hon blev sämre av att Agnes blev sjuk och sen sjukare.
Hon anklagade Oskar och sig själv för att ha gjort Agnes sjuk.
Ju längre tiden gick, och när Agnes började med hemskola, så blev det ännu värre för Hanna.
Oskar började sakta dras med i Hannas depression.
Den svenska sjukvården hade fångat upp Agnes, men visste inte riktigt vad
dom skulle göra.
Föräldrarna turades om att skjutsa Agnes till läkare och Moa till pianolektioner.
När sen Moa började visa samma symptom på våren -17 föll Hanna djupare ner i sin depression.
Oskar försökte hjälpa till så mycket det gick, och han åkte även utomlands flera gånger för att få svar på ungarnas sjukdom.
Även Oskar började bli rejält sliten under -17
Efter sommaren började hemskolan för båda barnen, och Hanna var nu väldigt dålig, kunde inte sova och hon var även nervös för ett recidiv. Hösten -17 kände sig Hanna riktigt dålig och för första gången nämnde hon.......
- Händer ”det här” så vill jag inte leva längre, då vill jag att vi dör tillsammans.
Oskar försökte nog håller hennes tankar borta , men till slut sa även han...
- OK händer ”det här” så går vi bort som en familj.
Hösten rullade på med hemskolning och läkarbesök, och Hanna och Oskar
hade det tufft med all logistik och Hannas depression.
Då runt jul ”hände det som inte fick hända”
Familjen får ett besked som knäcker dem totalt.
Situationen blir totalt mörker och allt hopp för familjen tog slut.
Den 9 januari hittades dom döda.
Stackars barn, må ni vila i frid, och att ni är lyckliga på den plats ni befinner er nu.
Detta är bara en teori!
Men på ett ungefär så, tror jag att det gick till.
Hanna levde med en depression sen lång tid tillbaka, efter sin tidigare bröstcancer.
Hon blev sämre av att Agnes blev sjuk och sen sjukare.
Hon anklagade Oskar och sig själv för att ha gjort Agnes sjuk.
Ju längre tiden gick, och när Agnes började med hemskola, så blev det ännu värre för Hanna.
Oskar började sakta dras med i Hannas depression.
Den svenska sjukvården hade fångat upp Agnes, men visste inte riktigt vad
dom skulle göra.
Föräldrarna turades om att skjutsa Agnes till läkare och Moa till pianolektioner.
När sen Moa började visa samma symptom på våren -17 föll Hanna djupare ner i sin depression.
Oskar försökte hjälpa till så mycket det gick, och han åkte även utomlands flera gånger för att få svar på ungarnas sjukdom.
Även Oskar började bli rejält sliten under -17
Efter sommaren började hemskolan för båda barnen, och Hanna var nu väldigt dålig, kunde inte sova och hon var även nervös för ett recidiv. Hösten -17 kände sig Hanna riktigt dålig och för första gången nämnde hon.......
- Händer ”det här” så vill jag inte leva längre, då vill jag att vi dör tillsammans.
Oskar försökte nog håller hennes tankar borta , men till slut sa även han...
- OK händer ”det här” så går vi bort som en familj.
Hösten rullade på med hemskolning och läkarbesök, och Hanna och Oskar
hade det tufft med all logistik och Hannas depression.
Då runt jul ”hände det som inte fick hända”
Familjen får ett besked som knäcker dem totalt.
Situationen blir totalt mörker och allt hopp för familjen tog slut.
Den 9 januari hittades dom döda.
Stackars barn, må ni vila i frid, och att ni är lyckliga på den plats ni befinner er nu.
Detta är bara en teori!
Men på ett ungefär så, tror jag att det gick till.