Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Kanske inte ligger, men nog fan är hon letandes. Stämmer, ny Tinderbio så jag raderade henne från Tinder, vilket jag hoppas hon tog som en liten hint om att jag sett hennes nya bio. Grejen är att jag blir också rätt kall när jag inte får så mycket tillbaka, så någon eventuell backlash blir nog ganska mild. Å andra sidan hade vi världens mysigaste picknick a la förhållande den senaste helgen. Och hon fortsätter svara mig väldigt fort när jag skriver efter någon dags tystnad.
Så att sätta på en schysst ekonomistudent är inte helt förkastligt givet ovan nämnda omständigheter.
Nja, med "ligger" menade jag snarare att hon blir dubbelmackad av två stora köttiga håriga män
Ja, men det där gullandet med picnic betyder ju INGENTING så länge "fel" snubbe börjar mingla med henne. Been there.
edit: Du låg ju med henne ganska snabbt själv. Är ju rätt rimligt anta någon annan satt henne under de 1,5 månader ni dejtat. Återigen, provocerar inte utan bara rationellt tänkande.
Hur mycket man än anstränger sig, eller inte anstränger sig, är det tamigfan omöjligt att få ur bruden ur Tinderklistret. Det samt få till en FÖRSTA-dejt med brudar är fan det svåraste. Få ett OK antal matchningar, få till andra-tredje dejter och ligga med bruden man träffar är ju det enkla.