2018-05-17, 17:26
Medlem
Knotknets avatar
Fan vad detta klipp är äckligt när våldtäktsmannen och kvinnomisshandlaren Huselius pratar om farliga tacklingar.

https://www.youtube.com/watch?v=LK3gE7DX0IA
Citera
2018-05-17, 17:34
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
Framför TV-kameran menar du?

Du tror kvinnomisshandlare ser ut som "skräcken från svarta lagunen"?

Snarare är det mesar som "tar igen" sin brist på manlighet i hemmet.

Troligtvis sker brotten under påverkan av alkohol...

Det finns förvisso olika sorter... Men det är skillnad på de som brister i intelligens och de som brister i fysik, föreställer jag mig. Men det finns ju olika former av misshandel också.

Två döttrar i huset lär ju göra betydande fysiskt våld mindre troligt i mina ögon, med elelr utan alkohol.
Citera
2018-05-17, 17:38
Medlem
Citat:
Vad är det du inte fattar?

Detta handlar om två vuxna människor i en relation.

Om man som bekant till paret märker av en misshandel så krävs det tyvärr civilkurage för att som utomstående anmäla.(Men du verkar jättetuff där bakom brandväggen )

När kvinnorna oftast själva döljer blåmärken och t o m förnekar inför sig själva...då är det inte så lätt att föra till torgs...

Om du istället för att rycka citat i en diskussion läste diskussionen så ser du att kontentan av vad vi tycker är likadan.
Jag har civilkurage. Jag anmäler till och med när jag ser knarkhandel, allt för mina barn inte ska drabbas av just denna handlare.
OT vet någon när vidare förhör kommer att hållas med vittnen?
Citera
2018-05-17, 17:47
Medlem
Citat:
Vad är det du inte fattar?

Detta handlar om två vuxna människor i en relation.

Om man som bekant till paret märker av en misshandel så krävs det tyvärr civilkurage för att som utomstående anmäla.(Men du verkar jättetuff där bakom brandväggen )

När kvinnorna oftast själva döljer blåmärken och t o m förnekar inför sig själva...då är det inte så lätt att föra till torgs...

Om du istället för att rycka citat i en diskussion läste diskussionen så ser du att kontentan av vad vi tycker är likadan.
Jag har civilkurage. Jag anmäler till och med när jag ser knarkhandel, allt för mina barn inte ska drabbas av just denna handlare.
OT vet någon när vidare förhör kommer att hållas med vittnen?
Citera
2018-05-17, 17:51
Medlem
micro113s avatar
En del av bevisning lär väl bestå av polisrapporter där de fått göra uttryckningar.

Larmet till polis kom inifrån en fastighet i Stockholm klockan 01.33 natten den 14 januari. Polisinsatsen på adressen varade fram till 02.57. Det visar en händelserapport Expressen tagit del av.
https://www.expressen.se/sport/hocke...begars-haktad/
Citera
2018-05-17, 17:51
Medlem
Verkar vara en riktig KARLAKARL... Hu*elius
Citera
2018-05-17, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Är du kompis med honom eller är du kriminell själv? Fan vad trött jag är på folk som försvarar grova brott.

Och varför envisas du med att spotta på honom innan vi faktiskt vet vad som hänt? Ingen är dömd och man kanske ska vara försiktig med att anklaga nån som du gör just nu innan alla fakta ligger på bordet.
Jag försvarar inte på något vis den handlingen han är misstänkt för men att gå händelserna i förväg som du och andra gör i tråden är allt annat än ok.
Senast redigerad av macroblocker 2018-05-17 kl. 18:00.
Citera
2018-05-17, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
. Men det ser bra ut då han begärs häktad på högsta misstankegraden så åtal blir det förmodligen och med det följer en fällande dom.

Den grova kvinnofridskränkningen består av följande gärningar:
1. Misshandel 2018-01-12
2. Misshandel 2018-03-12
3. Misshandel och olaga hot 2018-05-13

Ser oerhört svagt ut för ansvar för grov kvinnofridskränkning.
Citera
2018-05-17, 18:01
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Fan vad detta klipp är äckligt när våldtäktsmannen och kvinnomisshandlaren Huselius pratar om farliga tacklingar.

https://www.youtube.com/watch?v=LK3gE7DX0IA

Vad är problemet med det aktuella klippet?
Citera
2018-05-17, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macroblocker
Och varför envisas du med att spotta på honom innan vi faktiskt vet vad om hänt? Ingen är dömd och man kanske ska vara försiktigt med att anklaga nån som du gör just nu innan alla fakta ligger på bordet.
Jag försvarar inte på något vis den handlingen han är misstänkt för men att gå händelserna i förväg som du och andra gör i tråden är allt annat än ok.
Men för en dag sedan var det ju inte ens bekräftat att det var han. Med tanke på att han "begärs häktad på sannolika skäl" så tycker iaf jag att väldigt mycket talar för att det är han. Du har visserligen rätt i att man inte ska ta händelserna i förväg men jag tycker nog att läget är betydligt klarare än för någon dag sedan. Och anklaga inte mig för att spekulera hejvilt utan grund när massa folk i tråden namedroppat olika namn på ren måfå som inte ens är eller bor i närheten. Så jävla dum är inte jag.
Citera
2018-05-17, 18:03
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Vad är problemet med det aktuella klippet?
Han som är emot tacklingar i ryggen är själv en våldtäktsman och kvinnomisshandlare. Det är även topic på tråden.
Citera
2018-05-17, 18:05
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Inte utan att man undrar vad som händer runt den 12:e varannan månad?
Mensen, IGEN!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in