2018-05-17, 18:11
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EffinEjit
Mensen, IGEN!?

Den borde väl infinna sig varje månad... Eller så gjorde den inte det och så har vi svaret på Husses ilska ?
Citera
2018-05-17, 18:14
Medlem
Vad ska man säga, ännu ett offer för metoo kampanjen. Vissa kända profiler har förtjänat att bli uthängda jag vet inte om Kristian är en av dem, ingen aning om vem han är faktiskt.
Citera
2018-05-17, 18:14
Eftersom detta är en form av skvallertråd vill jag ha lite skvaller. Vilken firma hängde Husse med? Han har ju beröringspunkter hos de tre stora i Sthlm så mina gissningar torde vara värdelösa.
Citera
2018-05-17, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Han som är emot tacklingar i ryggen är själv en våldtäktsman och kvinnomisshandlare. Det är även topic på tråden.

Du vet att han är skyldig alltså? Berätta mer insider

Han dömdes aldrig förra gången och är heller inte dömd för detta.
Citera
2018-05-17, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast nu var det ju inte det som hände faktiskt.

Han är friad från våldtäktsanklagelsen och sitter häktad för misshandel mot sin sambo/fru - varför är det så svårt att hålla isär det?
jo visst han blev friad men samtidigt så ragga han upp en tjej och satte på henne tillsammans med två andra män gör man en sån sak när man har en fru så tror ju iaf jag att han mycket väl kan ha spöat på kärringen ibland oxå !!!
Citera
2018-05-17, 18:25
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Fast nu var det ju inte det som hände faktiskt.

Han är friad från våldtäktsanklagelsen och sitter häktad för misshandel mot sin sambo/fru - varför är det så svårt att hålla isär det?
Tidigare i tråden skriver du att han är uppenbart skyldig till misshandel. Vilken misshandel? Såvitt jag vet är han lika lite dömd för våldtäkt som för misshandel. Du ser absolut ingen anledning att misstänka att han var skyldig då han anklagades för våldtäkt, men angående misshandeln är du helt säker. Och angående samband mellan att ha gruppsex med en full tjej när man nyss blivit pappa och misshandel kan jag förklara enkelt för dig, med ett ord, att sambandet handlar om känslor.
Senast redigerad av Sobrilbil 2018-05-17 kl. 18:30.
Citera
2018-05-17, 18:27
Medlem
calmsolutions avatar
En fråga som jag ställer mig är (det är för många inlägg att kunna skanna igenom) hur fick Aftonbladet så tidigt fram tillräckligt säkra uppgifter för att våga gå ut och påvisa att de visste vem det var?

Har man läckor inom rättsväsendet och är det i så fall inte läge att utreda det ordentligt?

Om det inte är BO som upplyst dem, men i så fall vill man väl ändå ha säkra bevis.

Edit: Det var väl ändå sekretess kring ärendet?
Senast redigerad av calmsolution 2018-05-17 kl. 18:30.
Citera
2018-05-17, 18:28
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
En del av bevisning lär väl bestå av polisrapporter där de fått göra uttryckningar.

Larmet till polis kom inifrån en fastighet i Stockholm klockan 01.33 natten den 14 januari. Polisinsatsen på adressen varade fram till 02.57. Det visar en händelserapport Expressen tagit del av.
https://www.expressen.se/sport/hocke...begars-haktad/

Jaa. Om det skett polisingripande vid två eller fler tillfällen så lutar det väl åt bråk på fyllan ändå kan man tänka. Och KH har inte ändrat taktik eller tagit in vad som händer.

Lite självöverskattning kopplat till komplex?

Tragiskt är det. Hoppas det får bästa möjliga lösning.
Citera
2018-05-17, 18:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groggman-FL
jo visst han blev friad men samtidigt så ragga han upp en tjej och satte på henne tillsammans med två andra män gör man en sån sak när man har en fru så tror ju iaf jag att han mycket väl kan ha spöat på kärringen ibland oxå !!!
Jag tror inte att det finns något samband mellan att gilla gruppsex och att misshandla kvinnor.
Citera
2018-05-17, 18:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Tidigare i tråden skriver du att han är uppenbart skyldig till misshandel. Vilken misshandel? Såvitt jag vet är han lika lite dömd för våldtäkt som för misshandel. Du ser absolut ingen anledning att misstänka att han var skyldig då han anklagades för våldtäkt, men angående misshandeln är du helt säker. Och angående samband mellan att ha gruppsex med en full tjej när man nyss blivit pappa kan jag förklara enkelt för dig, med ett ord, att sambandet handlar om känslor.
Nej, jag har inte skrivit att han är uppenbart skyldig till någonting --- däremot är han häktad för misshandel.

Nej, jag ser inga skäl till att slänga sig med en 13 år gammal utredning som lades ner och där slutsatsen var att ingen av de tre begått något brott .... Korrekt uppfattat av dig.

Jag kan berätta för dig att det finns rätt många både mammor och pappor som utövar gruppsex - så nej, att du blivit pappa förklarar ingenting om någon annans aptit sexuellt.
Citera
2018-05-17, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emileflournoy
Ja det var märkligt minst sagt, men det verkar ju Huselius vara sjäv också Han fostrades väl i Bajen och spelade med AIK i Elitserien?

Är det gräddan i DFG han frotterar sig med eller?

Uppenbarligen en man med väääldigt tveksam personlighet, deltar i Gangbangs, smiskar på kvinnor, umgås med fotbollsligister, sjukligt intresserad av trav, en smutsmänniska deluxe med andra ord!
Gräddan o gräddan..Kan väl säga att Husse e ju inte den enda sk "Kändis" "Profil" eller va fan man vill kalla dem som umgås/har umgåtts i såna kretsar.
Citera
2018-05-17, 18:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Jaa. Om det skett polisingripande vid två eller fler tillfällen så lutar det väl åt bråk på fyllan ändå kan man tänka. Och KH har inte ändrat taktik eller tagit in vad som händer.

Lite självöverskattning kopplat till komplex?

Tragiskt är det. Hoppas det får bästa möjliga lösning.
Fast en fylla i princip samma datum varannan månad - men inget däremellan?
Jag gissar att de där två månaders hoppen handlar om något. Varför just 12/13?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in