Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-05-16, 17:12
Medlem
Utflyttads avatar
https://www.facebook.com/pg/Tidaholmskommun/reviews/

Facebook, Tidaholms kommun.....det ser ut som om det går hett till!
Citera
2018-05-16, 17:24
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag tror faktiskt & glädjande nog att detta är slutfasen av hans "karriär".

Yeas jag tar dig på ditt ord Ni som har grävt och fyllt på tråden med obekväm information förtjänar ett pris. Inte undra på att bergsturken är sur.

En intelligent man eller kvinna har visat sig ödmjuk, kanske stängt ner sina sociala medier och bett om ursäkt om det krävs. En bergturk gavs tillräckligt med rep för att hänga sig.
Citera
2018-05-16, 17:37
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad

Oj, det verkar finnas några uppretade medborgare där som inte tycker att det är bra att deras skattepengar ska gå till svartarbete och terrorfinansiering.

Sunt!

Sen tycker jag inte man får missa att ge Tidaholm cred för att de faktiskt ställde in. Det finns absolut en massa baktik-tjänste-hens ute i kommunerna som hade fullföljt spektaklet för att "visa rasisterna" eller liknande.

Naturligtvis var det en miss att boka denne bergskurd från början, men det skedde förmodligen innan skiten träffade UG-fläkten.
Senast redigerad av Nordanvindarna 2018-05-16 kl. 17:45.
Citera
2018-05-16, 17:50
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Oj, det verkar finnas några uppretade medborgare där som inte tycker att det är bra att deras skattepengar ska gå till svartarbete och terrorfinansiering.

Sunt!

Sen tycker jag inte man får missa att ge Tidaholm cred för att de faktiskt ställde in. Det finns absolut en massa baktik-tjänste-hens ute i kommunerna som hade fullföljt spektaklet för att "visa rasisterna" eller liknande.

Naturligtvis var det en miss att boka denne bergskurd från början, men det skedde förmodligen innan skiten träffade UG-fläkten.
Min fetning.

Absolut, helt enig med dig.

Kommunen har visat att man tar invånarnas oro på största allvar. All heder till kommunen.

Sedan så undrar man hur kommunen har agerat med projektledaren Ahmad? Kanske det var någon annan på kommunen som fick den briljanta idéen att engagera Özz?
Citera
2018-05-16, 17:56
Medlem
Citat:

Att läsa kommentarerna på Facebook var glädjande. Det är inte längre en "hemlighet" på alternativ media om Özz och hans svarta affärer, hans svåger, kurdiska morsa, klan farsan, och debila syrra.

Det jag väntar på är ett åtal som reder ut skattebrotten, bokföringsbrotten och penningtvätten som kom terroristen Akilov tillgodo.

Det är utmärkt att dessa klanmedlemmar tjänar mindre pengar. Jag undrar om Advokaten Debbie Nujen fortfarande får uppdrag utan vidare från Migrationsverket. Ett statligt verk borde ju inte ge uppdrag till advokater som fuskar med skatten, och lagstiftningen!

Det intressanta är hur det går med klanens planer på en egen teater på Gotland. Kommer folk betala för att se på Özz, nu när vi vet hur han slingrar sig, det fega kräket.
Citera
2018-05-16, 17:58
Medlem
jay.simpsons avatar
Nu lär bergsturken få betalt ändå så han grinar inte alltför mycket men det är postitivt att se att det lönar sig att informera kommunen. För ett år sen har Kakan Hermansson och Özz fått fortsätta som vanligt, inga konsekvenser nu är det andra tider.

http://www.friatider.se/zz-f-rel-sning-om-m-ngfald-st-lls

Din bergsturk jag tror Enoch.Thulin har rätt i sin analys. Din tid som skattefinansierad "komiker" är snart förbi.
Citera
2018-05-16, 17:59
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna

Sunt!

En kommentar är faktiskt riktigt dråplig!

"G***** R******* Snart ska väl Tidaholm boka in Soran Ismail som föreläsare i jämställdhetsfrågor också."
Citera
2018-05-16, 18:02
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:

Kommunen har visat att man tar invånarnas oro på största allvar. All heder till kommunen.

Özz just nu på Twitter: Tackar för ett genomfört gig i Halmstad. Överdrivet användande av emojis och hjärtan.

Han försöker verkligen hålla masken och låtsas som att allt rullar på som vanligt

Det svenska folket är redan inne och fäller kommentarer:

Citat:
Vad fint! Tänk vad mycket du hade kunnat bekosta om du hade slutat betala svarta löner också!

Citat:
Vi är mer intresserad att höra om detaljerna kring gåvobrevet med svarta penger som terroristen Akilov fick av dig.

Özz, du är så jäkla rökt!
Citera
2018-05-16, 18:02
Medlem
sibyllas avatar
https://www.vastgotabladet.se/article/komiker-i-blasvader-kommer-inte-till-saga/

Citera
2018-05-16, 18:05
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Att läsa kommentarerna på Facebook var glädjande. Det är inte längre en "hemlighet" på alternativ media om Özz och hans svarta affärer, hans svåger, kurdiska morsa, klan farsan, och debila syrra.

Det jag väntar på är ett åtal som reder ut skattebrotten, bokföringsbrotten och penningtvätten som kom terroristen Akilov tillgodo.

Det är utmärkt att dessa klanmedlemmar tjänar mindre pengar. Jag undrar om Advokaten Debbie Nujen fortfarande får uppdrag utan vidare från Migrationsverket. Ett statligt verk borde ju inte ge uppdrag till advokater som fuskar med skatten, och lagstiftningen!

Det intressanta är hur det går med klanens planer på en egen teater på Gotland. Kommer folk betala för att se på Özz, nu när vi vet hur han slingrar sig, det fega kräket.
Min fetning.

Det sprider sig om ringarna på vattnet. Snöbollen är i rullning.

Det skall bli intressant att följa tråden och se om debattörerna kan hitta ytterligare avbokningar?

Jag börjar att tro att den här tråden har hjälpt till med att sprida kunskapen om Özz-klanens smutsiga affärer.
Citera
2018-05-16, 18:05
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Det är den 19 maj 2018. Norra Bunn är absolut inte fullsatt den här varma försommarkvällen, men ganska många har ändå tagit sig till Özz Nujen föreställning. Lokalen sorlar av förväntansfulla röster, några skrattar högt.

Äntligen kliver artisten Özz Nujen ut på scenen, han är ledigt klädd i svart jeans och svart t-shirt med texten - Bara 8 % svensk. T-shirten stramar lite över magen.

Artisten Özz Nujen ser sig leende omkring, bländad, inte bara av sin egen förträfflighet utan framförallt av det starka strålkastarljuset från rampen i taket och i scengolvet. När ögonen vänjer sig börjar han urskilja folk i människomassan framför sig. Leendet stelnar. Det är nu han upptäcker det...

Artisten Özz Nujen famlar efter mikrofonstativet. Något att hålla sig i, vadsomhelst.

Var och en som sitter i publiken ser exakt likadan ut. Är identiska. Har någon sorts gummimask över ansiktet. Artisten Özz Nujen ska precis påbörja sitt nummer, inför 214 stycken Janne Josefsson...
Din penna skriver mycket elegant. Värt att citera bara för den sakens skull. Fan vad man skulle vilja se ovanstående scenario.
Citera
2018-05-16, 18:06
Medlem
Soterns avatar
Han borde få komma till Tidaholm, tycker jag och då menar jag Tidaholmsanstalten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in