2018-05-16, 16:13
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Jag nämner om du först nämner FBs ansvariga för boxen.
Det e fuckedup att tjejen på boxcentralen slänger på luren så fort hon hör FB! Låt oss börja där.
Varför skulle jag ha någon aning om det? Har du snurrat in dig i någon fantasi om att jag tillhör Flashbacks administration?
Citera
2018-05-16, 16:13
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Tokiga diktaturer med ålderdomliga inställningar brukar ha som regel att blocka det mesta.

Men tanken är smickrande!

admin5
Tror inte det. Där visar du att du e hjärntvättad. De bryr sig inte så länge du inte har koppling.
Ok, hur många% i Iran förstår svenska?? Kom igen mannen. Tror du har nåt du inte vet om själv,
Citera
2018-05-16, 16:14
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Varför skulle jag ha någon aning om det? Har du snurrat in dig i någon fantasi om att jag tillhör Flashbacks administration?
Inte vet jag, kanske för att du e så säker på din sak.
Citera
2018-05-16, 16:19
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Inte vet jag, kanske för att du e så säker på din sak.
Min "sak"? Det enda jag har gjort är att ställa frågor för att försöka begripa tanken bakom din märkliga argumentation, men jag börjar nu förstå att jag försöker bringa reda i någon annans (din) ganska allvarliga psykos. Det är förstås lönlöst.
Senast redigerad av Drama-Llama 2018-05-16 kl. 16:31.
Citera
2018-05-16, 16:26
Avslutad
Citat:
Ja, så förutsätter jag att det är. Men det gör det inte mindre festligare att följa den här lilla klicken av paranoida judehatare som ältar samma saker om och om igen. Gång efter annan. Alltid utan någon som helst bevisning.

admin5

Utan som helst bevisning? Du kan ju ta din tid och svara på mitt ämne som blev papperskorgad, men nu har du som försvar att det var just pga av moderatoråtgärd vad?

(FB) Flashback är så beskyddande av Israel- varför?

Sen kan du svara mig varför man valde att stänga ned den här tråden? (FB) Iran har anfallit Israel (2018-05-10)

Kan ta upp en annan sak just om något som berör den tråden men då kommer ni ju varna mig igen för moderatoråtgärd. En mycket bra påkommet regel just för att försvara något...
Citera
2018-05-16, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CAKARIM
Utan som helst bevisning? Du kan ju ta din tid och svara på mitt ämne som blev papperskorgad, men nu har du som försvar att det var just pga av moderatoråtgärd vad?

(FB) Flashback är så beskyddande av Israel- varför?

Sen kan du svara mig varför man valde att stänga ned den här tråden? (FB) Iran har anfallit Israel (2018-05-10)

Kan ta upp en annan sak just om något som berör den tråden men då kommer ni ju varna mig igen för moderatoråtgärd. En mycket bra påkommet regel just för att försvara något...

Judar censurerar inte öppet, utan de skapar regler som leder till censur. De raderar även inlägg som är kritiska mot judar utan att varna så att den som skrev inte ska märka. S.k. "liberal demokrati", i själva verket judisk fascism.
Senast redigerad av parastoo 2018-05-16 kl. 16:38.
Citera
2018-05-16, 16:40
Bannlyst
Citat:
Tror inte det. Där visar du att du e hjärntvättad. De bryr sig inte så länge du inte har koppling.
Ok, hur många% i Iran förstår svenska?? Kom igen mannen. Tror du har nåt du inte vet om själv,

Hur länge har detta forum varit blockerat i Iran?
Citera
2018-05-16, 16:47
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:

Så den iranska staten/säkerhetstjänsten spärrar tillgången till Flashback trots att svenska inte är något särskilt gångbart språk där? Det låter som att vi har med paranoida iranier att göra - igen!

Eller så är det bara en totalitär regim som gör som totalitära regimer alltid gjort, de nekar folket tillträde till lockelsen med det fria ordet. Nordkoreaner på hemmaplan har för övrig ingen tillgång alls till internet, så där har du ett land som toppar Irans ansträngningar att kväsa folket.

admin5
Citera
2018-05-16, 16:50
Bannlyst
Citat:
Så den iranska staten/säkerhetstjänsten spärrar tillgången till Flashback trots att svenska inte är något särskilt gångbart språk där? Det låter som att vi har med paranoida iranier att göra - igen!

Eller så är det bara en totalitär regim som gör som totalitära regimer alltid gjort, de nekar folket tillträde till lockelsen med det fria ordet. Nordkoreaner på hemmaplan har för övrig ingen tillgång alls till internet, så där har du ett land som toppar Irans ansträngningar att kväsa folket.

admin5

Du kanske kan erbjuda Kim en kurs i hur man låtsas ha fritt ord men i själva verket är en diktatur?
Citera
2018-05-16, 16:50
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Jag nämner om du först nämner FBs ansvariga för boxen.
Det e fuckedup att tjejen på boxcentralen slänger på luren så fort hon hör FB! Låt oss börja där.
Du kan så klart presentera en inspelning där detta framgår förstår jag. För utan bevis så kan man ju påstå lite vad som helst. Är det vad du gör? Påstår något och hoppas att ingen ska syna din bluff?
Citera
2018-05-16, 16:58
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Jag tror du, e nån dessinformatör o säkert en del av komplexet.

Jomenvisst, dessutom har jag 50% reptilgener vilket tydligt talar för att jag kommer från Sirius och därmed är ganska högt uppsatt i den stora rymdjudeödlekonspirationen.

Citat:
Självbombare finns inte!

Jag antar att fallet nedan då handlar om nån sorts "spontan självförbränning" fast där kvinnan och barnen EXPLODERADE snarare än bara brann upp då?
http://cumberlink.com/news/world/woman-with-children-among-suicide-bombers-hitting-indonesian-churches-dead/article_770cf88c-6915-5498-9d6b-36e8e4b3daa9.html

Citat:
Om jag skulle va fbs chef o ha ett företag i USA, så hade inte jag jävlats mot iranier.

FB's företagsledning har inget att säga till om hur forumet sköts.

Ditt uttalande är dock ganska intressant ändå, eftersom ett av huvudkriterierna för denna tråd är att man ondgör sig över att yttrandefriheten inte är TOTAL på Flashback... och sen kommer du, och vill inskränka den bara för att du inte gillar när din folkgrupp kränks..

Påminner lite om hur ni anklagar judarna för att göra mot er, med andra ord.

Citat:
Jag var på en fest i stockholm, o iranier e irriterade på er för ni kramar Israel!

Israel får SVIDANDE kritik i de flesta trådar på detta forum och som handlar om Israel.
Hur kan du ha missat det?

Citat:
Sajten FB e blockerad i Iran . Finns en anledning.

Den är även blockad i Nordkorea och Kina, av SAMMA anledning. Svårkontrollerad yttrandefrihet är FARLIGT för diktaturer.

Citat:
Iran tror nåt om er annars skulle sajten inte va blockad. Fattar du det?

I sann foliehattsanda borde vi ta detta som en BEKRÄFTELSE på att vi har RÄTT.
Senast redigerad av Trolltestet 2018-05-16 kl. 17:00.
Citera
2018-05-16, 18:12
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parastoo
Hur länge har detta forum varit blockerat i Iran?
2013,2014,2015,2016,2017 jag har vart på besök i Iran sajten avstängd. Det e konstigt för det e obetydlig sajt för Iran.

Så här ser det ut när man söker på FB https://goo.gl/images/Aqk2jJ

Det står att det finns en order högre ifrån. Det e inte vanlig blockering.
Senast redigerad av Bahram 2018-05-16 kl. 18:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in