2018-05-16, 04:49
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Har sett många tjocka och inte särskilt snygga killar som haft läckra flickvänner (riktiga, inte betalda) utan att vara superrika.
Så det är något annat (personligheten) som avgör, dessa incel-individer är väl ofta lite autistiska och inte så lite kvinnohatande. Knappast förvånande att de inte får knulla då.
Citera
2018-05-16, 04:57
Medlem
Heauxms avatar
Hela grejen med "incels" är stört och farligt. Jag ogillar begreppet eftersom det normaliserar farliga människor. Jag har läst om dessa människor och de hejar på varandra där de rättfärdigar våldtäkter och diskuterar hur de skulle kunna röva bort en brud, droga henne och behålla henne likt ett husdjur á på Fritzl/castro.

Farligt och sjukligt beteende där de eggar upp varandra och hetsar upp varandra "ingen vill ha mig bara för att jag inte har en muskulös kropp eller snyggt ansikte så jag var tvungen att våldta subban" etc. De tycker synd om sig själva och skyller på utseende och introverta personlighetsdrag. De är kvinnohatande avskum.
Citera
2018-05-16, 09:51
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Hela grejen med "incels" är stört och farligt. Jag ogillar begreppet eftersom det normaliserar farliga människor. Jag har läst om dessa människor och de hejar på varandra där de rättfärdigar våldtäkter och diskuterar hur de skulle kunna röva bort en brud, droga henne och behålla henne likt ett husdjur á på Fritzl/castro.

Farligt och sjukligt beteende där de eggar upp varandra och hetsar upp varandra "ingen vill ha mig bara för att jag inte har en muskulös kropp eller snyggt ansikte så jag var tvungen att våldta subban" etc. De tycker synd om sig själva och skyller på utseende och introverta personlighetsdrag. De är kvinnohatande avskum.
Du tar för givet att alla incels är sådana. Du är del av problemet. Det är sådana som du som får det att rinna över.
Citera
2018-05-16, 11:23
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Du tar för givet att alla incels är sådana. Du är del av problemet. Det är sådana som du som får det att rinna över.

Hur är jag del av problemet? Självklart är inte alla "incels" sådana men väldigt välsigt många är det. Jag anser att dessa människor har psykiska peoblem i olika grader, alltifrån depression till grav narcissism.
Det är ingen fel att de går runt och mår dåligt över sitt utseende, det är många som gör det men de allra flesta fortsätter med sina liv och blir inte till kvinnohatare.
Citera
2018-05-16, 12:14
Medlem
Mooons avatar
Det är just detta som är problemet för incels och liknande, ni vill/kan inte ta eget ansvar. Det är alltid någon annans fel och de ska straffas, en mycket sjuk logik.

Citat:
Citera
2018-05-16, 13:00
Medlem
Citat:

Hur kan man vara en del av att en främling är psykopat?
Citera
2018-05-16, 14:22
Medlem
erikp121s avatar
Ni incelofober har åsikter som inte ens är vatten värda. Så det så.
Citera
2018-05-16, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Ni incelofober har åsikter som inte ens är vatten värda. Så det så.

Menar du att vissa åsikter är mer värda än andra? Har du något speciellt system du går efter när du värderar åsikter?
Citera
2018-05-16, 14:43
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Menar du att vissa åsikter är mer värda än andra? Har du något speciellt system du går efter när du värderar åsikter?
Ja. Nej.
Citera
2018-05-16, 14:44
Medlem
Citat:
Ja. Nej.

Fakta eller brist på sådana spelar alltså ingen roll? Incels har rätt och friska människor har fel och så är det bara?
Citera
2018-05-16, 14:46
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Fakta eller brist på sådana spelar alltså ingen roll? Incels har rätt och friska människor har fel och så är det bara?
Det finns inga fakta. Bara kamp. Incels kämpar. Det är fett värt.
Citera
2018-05-16, 14:51
Medlem
Citat:
Det finns inga fakta. Bara kamp. Incels kämpar. Det är fett värt.

Inga fakta.............i världen, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in