2020-04-24, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Tjejer med längdkrav vill ju oftast ha ett helhetspaket. Uppfyller du inte övriga krav på snygghet, karriär och ekonomisk situation så hjälper det föga att vara lång.

Sedan kan man ju fråga sig vem som har störst framgång av en lång och ful man jämfört med en snygg och kort om dessa egenskaper isoleras och allt annat bortses från.

Beror väl på hur kort killen är. Men generellt sett hellre någon kort med attraktivt ansikte, än lång med oattraktivt ansikte. Till exempel Jonas som är i Robinson och skådisen/dansaren Fabian svegaard tapia. De får säkert många tjejer trots sin längd.
Citera
2020-04-24, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Jag är en Redpill MGTOW.

Kvinnor ÄR problem och nåt man skall hålla sig borta ifrån.

Det finns många blåpiller grabbar som inte fått smaka på släggan... än...

Jag är journaliststudent och håller på med en dokumentär om incels. Tycker att det finns problem i traditionell medias rapportering, framförallt att man pratar OM incels och inte MED. Undrar därför om du vill vara med på en intervju om det?

Om någon annan här vill vara med är det självklart välkommet
Citera
2020-04-25, 01:30
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwertyy1234
Jag är journaliststudent och håller på med en dokumentär om incels. Tycker att det finns problem i traditionell medias rapportering, framförallt att man pratar OM incels och inte MED. Undrar därför om du vill vara med på en intervju om det?

Om någon annan här vill vara med är det självklart välkommet

Jag är inte en "incel" bara.

Jag har två barn och flera fleråriga förhållanden bakom mig.

Om du pratar med fler MGTOW män så kommer du märka att de har samma bakgrund, och helt enkelt tröttnat.
Citera
2020-04-25, 01:37
Bannlyst
Jag har också barn och har varit extremt framgångsrik bland kvinnor och fått massor av sex.
Men det är något som har hänt dom senaste 10 åren, jag antar att det är lika delar feminism, postorderdejting (tinder mm) och massinvandring av araber och afrikaner som raggar extremt aggressivt.
Ingen som tittar på mig längre och på dejtingsidor får jag bara besök av kvinnor som är 10-20 år äldre än mig, i och för sig är jag extremt populär bland dom men det går ju inte att bilda en familj med någon så gammal, dom är ju sterila.
Attraktiva kvinnor har helt enkelt sluta titta på mig, jag finns inte längre, har ingen aning om vad det beror på.
Hatet och bitterheten känner jag dock igen, precis som dom som aldrig har fått ligga uttrycker det, jag har börjat hata kvinnor!
Citera
2020-04-25, 04:45
Medlem
Christopher.s avatar
Incel tror jag är en myt om jag ska vara ärlig. Men det är så människan fungerar, någonting man inte kan relatera till eller kontrollera måste man sätta en etikett på och skambelägga.

Ja det finns män som inte vill ingå relationer med kvinnor, ja det finns män som slår kvinnor, ja det finns män som våldtar kvinnor, ja det finns män som hatar kvinnor, ja det finns män som inte söker sexuella relationer med kvinnor, ja det finns män som inte anser att en relation med kvinnor är värt mödan och det finns naturligtvis män som har svårt att attrahera en kvinna.

Tänk till lite nu, ja det finns muslimer som våldtar kvinnor - gör det alla muslimer till våldtäktsmän? Det finns muslimer som vill begå terrorbrott, gör det alla muslimer till terrorister?

Listan går att göra lång och jag tycker det är tragiskt att debattklimat i Sverige befinner sig på medeltidsnivå där man försöker strömlinjeforma och sätta etiketter på människor på subjektiva grunder, som hela feministiska rörelsen och vänsterrörelsen gjort i Sverige under decennier.

Bara för att en människa ogillar att äta apelsiner så är det ingenting fel på människan, om du frågar 1 miljon människor och analyserar dessa personer varför de inte äter apelsiner så kan du säkert hitta gemensamma nämnare på dessa individer, men det gör det inte till en sanning.
Senast redigerad av Christopher. 2020-04-25 kl. 04:48.
Citera
2020-04-27, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Jag är inte en "incel" bara.

Jag har två barn och flera fleråriga förhållanden bakom mig.

Om du pratar med fler MGTOW män så kommer du märka att de har samma bakgrund, och helt enkelt tröttnat.

Jag förstår, du har du isf ett väldigt intressant perspektiv. Du får gärna skicka ett PM till mig så kan jag få förklara det hela mer ingående.
Du förblir självklart anonym under hela dokumentären.
Citera
2020-04-27, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeadByDaylight
Men det är något som har hänt dom senaste 10 åren

Du har blivit 10 år äldre.
Citera
2020-04-27, 12:31
Medlem
one_sizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Du har blivit 10 år äldre.

... och i de flestas fall som hamnar i inceltrådar, även 10 år bittrare. Lägger man till att inget är beständigt i denna värld, så kan samma "game" som var extremt framgångsrikt för 10 - 15 år sedan, framstå som töntigt och motbjudande idag. Kläder som var populära på 90-talet ansågs töntiga 2010 (nu verkar dock mode, som går i som spiral, komma till 90-tals nostalgi), skämt från den tiden anses ofta som uttjatade eller taktlösa, actionhjältarna ses som stela och små så varför skulle preferenser kring attraktiv partner vara samma?!
Citera
2020-04-27, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av one_size
... och i de flestas fall som hamnar i inceltrådar, även 10 år bittrare. Lägger man till att inget är beständigt i denna värld, så kan samma "game" som var extremt framgångsrikt för 10 - 15 år sedan, framstå som töntigt och motbjudande idag. Kläder som var populära på 90-talet ansågs töntiga 2010 (nu verkar dock mode, som går i som spiral, komma till 90-tals nostalgi), skämt från den tiden anses ofta som uttjatade eller taktlösa, actionhjältarna ses som stela och små så varför skulle preferenser kring attraktiv partner vara samma?!
I så fall hamnar vi ju tillbaka igen, i den eviga "konspirationsteorin" om vilka det är som styr media och därmed också trender och politiska inriktningar.
Katten på råttan, råttan på repet...
Citera
2020-04-27, 13:33
Medlem
one_sizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeadByDaylight
I så fall hamnar vi ju tillbaka igen, i den eviga "konspirationsteorin" om vilka det är som styr media och därmed också trender och politiska inriktningar.
Katten på råttan, råttan på repet...

Människor, det är majoriteten av människor som styr trender. Därefter kan vi förstås debattera om det finns några diregenter och herdar men vad spelar det för roll?

Vi kan säkerligen se samma trendförändring genom hela 1900-talet, speciellt efter ww2: kolla vilka ideal var inne 50-talet, 70-talet, 90-talet och nu 10-talet. Oftast är trenden att det som var populärt hos föräldrarna är nu förlegat och mossigt. Sen om det är några figurer i skuggorna som viskar i nya generationens öron eller om det ligger i människans natur får någon annan utröna, tvivlar dock starkt på att Illuminazi vill hindra incel från att knulla.

Använda de som billig, imaginär fiende att basera sin politik på samtidigt som man viftar bort riktiga problem är dock en annan sak.
Citera
2020-04-27, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av one_size
Människor, det är majoriteten av människor som styr trender. Därefter kan vi förstås debattera om det finns några diregenter och herdar men vad spelar det för roll?

Vi kan säkerligen se samma trendförändring genom hela 1900-talet, speciellt efter ww2: kolla vilka ideal var inne 50-talet, 70-talet, 90-talet och nu 10-talet. Oftast är trenden att det som var populärt hos föräldrarna är nu förlegat och mossigt. Sen om det är några figurer i skuggorna som viskar i nya generationens öron eller om det ligger i människans natur får någon annan utröna, tvivlar dock starkt på att Illuminazi vill hindra incel från att knulla.

Använda de som billig, imaginär fiende att basera sin politik på samtidigt som man viftar bort riktiga problem är dock en annan sak.
Tror inte att du är ointelligent, tvärtom. Däremot har du nog inte läst historia så mycket så att du har fått någon djupare förståelse för vem som har drivit på jordens alla stora konflikter dom senaste 5000 åren, jag menar att även dagens problem kan relateras till det.
Citera
2020-04-27, 18:40
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geaugia
Vad som behövs är kollektiv, där incels kan få gemenskap och där kulturen kan frodas.
Vi vill ha sex! Är det det du menar med kollektiv? Vore trevligt att träffa andra och ligga ihop, även om man inte får en tjej för sig själv kanske... Eller, när jag tänker efter så låter det ganska perverst. Men jag tror ändå du är inne på något. På något sätt behöver vi dela ut singeltjejer så att vi inte är så många som blir utan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in