Citat:

Ursprungligen postat av 
No6

Tänkte testa amfetamin om några månader(pallar inte med att riskera AT på sommaren) så kollar redan nu så att jag har koll på allt.
Säg att man har 1 g "fuktigt" amfetamin som sägs vara helt rent. Är det bara att väga upp den dosen man ska ta, göra en lina och andas in det i näsan? Har endast snortat subutex innan så jag själva tekniken har jag koll på att man inte ska dra in det så det åker ner i svalget utan andas in det.
Många skriver om det här med att man ska torka amfetaminet och då avdunstar stor del av vikten osv (därför jag undrar om det räcker med 1 g, vill ju inte beställa mer än jag behöver). Det är detta jag är osäker på. Vad är man behöver tänka på innan man snortar så att säga, är torkning något man måste göra och hur gör man det? Är det så enkelt som det låter eller?

Jag har snortat väldigt kletigt tjack förut och blivit påtänd som ett as. Men säg att du köper två gubbar tjack och lägger de på tork, du kan fortfarande dra en lina av klet tjacket. Men låt det ligga och dra och känn efter lite då och då. Mängden som försvinner varierar väl men antar att 0,x nånting kommer att försvinna när det fått stå och dunsta ett tag.
När du drar din lina så hackar du upp tjacket på ett fat och använd ett vanligt rör, sedel eller dylikt. Sen snortar du in det som om du andas typ, alltså inte för överdrivet! Sen mår du bra! 

Och det är lätt som en plätt! :Yes: