Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-14, 09:16
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Strategi och strategi. Hur relevanta har AfS varit ur ett allmänt perspektiv på den senaste tiden? Det är ju trots allt ett litet skitparti, som dock har viss potential.

AfS är alltid relevanta. Man är ett litet skitparti tills man inte är ett litet skitparti längre. Svenska folket längtar efter att Sverige blir tryggt igen. AfS är garanter för att så sker genom sin viktiga och nödvändiga politik om återvandring. Inget betyder så mycket för tryggheten i Sverige. AfS är därför alltid relevanta.
Citera
2018-05-14, 10:29
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Efter den initiala uppmärksamheten kring avhoppen så verkar media ha valt en strategi av total tystnad. Det är klokt av regimen och förmodligen den bästa strategin de kan tillämpa för att motarbeta AfS just nu.
Jag följer långt ifrån all gammelmedia men såg AfS nämnas i en bisats i ett stort uppslag med Jimmie Åkesson i Metro förra veckan.
Har AfS nämnts i SVT eller TV4 de senaste veckorna?

Jag tror MSM tvekar. De vill att AfS tar röster från SD men de vill inte att de skall få 4 %. Om de tror AfS kan få 4 % så kommer de försöka mörka dem och ge dem så lite uppmärksamhet som möjligt. Sedan vill de ju inte heller att AfSs mer radikala åsikter skall få medieutrymme; tänk om medborgarna håller med dem!
Citera
2018-05-14, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Jag har levat i detta land i snart över 8 decennier och min anrika släkt har levat i detta land sedan neolitikum. Mina förfäder skulle vända sig i graven om jag fick för mig att kalla mig för svensk! Det är bara spännsvenner som kallar sig för "svenskar" i hopp om att de får en plats i den göticistiska fållan. Vi som har vår ätt och kan vårt folk skulle aldrig någonsin kalla sig för svensk! Härkommen från Svea-ätt står jag upp mot dessa villfarelser som moderna neokonservativa rasister håller på med., sk. spännsvänner.

Vill du få upp AFS till styre får ni banne mig presentera en seriös politik.

Hur kan du med säkerhet säga att din släkt härstammar från tidig stenålder i detta land, visa oss ditt släktträd i rakt nedstigande led, med källhänvisningar till de register detta finns dokumenterat.
Spännsvenne, hahahaha nysvensk invandrad, som tror att han är den äldste levande på jorden, fantasier.... och vad har detta med AFS chanser att komma in i riksdagen.....
Citera
2018-05-14, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Då vill vi så gärna se den planen. Jag har redan klistrat in och kommenterat hela AFSs skolpolitik. Seså, vad är det för något jag har missat att ta med där?

Du har uppenbart svårt för att se orsak och verkan. Du har också svårt att se logiska grunder. Om nu invandringen skulle vara en nödvändig orsak för skolans problem, så kan det hända att invandringen finns med i skolans problem. Men det betyder inte att skolan kommer att få problem om det kommer in invandrande elever i klassrummet. (sk. logik med nödvändighetsvilkor)

Du svamlar som vanligt. Inte ens värt att kommentera dina kommentarer.
Citera
2018-05-14, 11:13
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Strategi och strategi. Hur relevanta har AfS varit ur ett allmänt perspektiv på den senaste tiden? Det är ju trots allt ett litet skitparti, som dock har viss potential.

Nu använder du hårdare ord än jag hade gjort men det gör det inte inlägget mindre sant för det.

Men det man får förstå är att man har inte riktigt haft möjlighet att nå ut förutom sina avhopp heller.

MSM har varit knäpptysta om Jeff Ahls tal i riksdagen osv.

Fast som jag sagt i tråden många gånger tidigare så behöver ingen oroa sig. Uppmärksamhet, utspel och allt som hör till kommer att komma när saker och ting drar igång på allvar.

Finns ingen anledning att spränga sina största bomber redan nu när det ändå är bortglömt fram till valet. Då är det bättre att hålla på sina bomber tills politik är på kartan för alla tidningar, tvkanaler m.m. Men det menar jag såklart när valrörelsen drar igång på allvar, under almedalsveckan och närmare valet.

Strategiskt är det så man ska göra, man vill finnas i folks hjärnor när det gäller inte nu för att sedan bli bortglömda för man kastade bort sina trumf-kort för tidigt.
Citera
2018-05-14, 11:17
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag tror MSM tvekar. De vill att AfS tar röster från SD men de vill inte att de skall få 4 %. Om de tror AfS kan få 4 % så kommer de försöka mörka dem och ge dem så lite uppmärksamhet som möjligt. Sedan vill de ju inte heller att AfSs mer radikala åsikter skall få medieutrymme; tänk om medborgarna håller med dem!
Håller med. Detta är en svår balansgång för ljugmedia.
Citera
2018-05-14, 13:31
Medlem
AfS har nu uppnått 13 000 likes på Facebook!
Senast redigerad av Ramalamadingdong 2018-05-14 kl. 13:36.
Citera
2018-05-14, 14:09
Medlem
Det går att nå ut ganska bra även utan MSM.

Förra veckan hände ganska mycket på Facebook, mycket aktivitet, och AfS hade 3e flest interaktioner med 34 000st. Det var bara SD och M som hade fler.

Inlägget med Böneutropet har delats nästan 14 000 gånger. Och med tanke på att många har flera hundratals vänner på sina Facebookkonton så är det ganska stort och har nått ut till väldigt många.

Även tiggerikampanjen var lyckad och fick stor spridning.

Gruppen "Stå upp för Sverige" har 178 000 medlemmar och även om många är SD-frälsta så kan jag garantera att varenda jäkel där vet vilka AfS är nu .

Så visst händer det en hel del även om MSM inte skriver något.
Citera
2018-05-14, 18:26
Medlem
Klarspråk från Gustav Kasselstrand!

https://youtu.be/CJFQMe9UBRA
Citera
2018-05-14, 18:37
Medlem
Jag kommer att lägga min röst på AFS i höst!
Citera
2018-05-14, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Det går att nå ut ganska bra även utan MSM.

Förra veckan hände ganska mycket på Facebook, mycket aktivitet, och AfS hade 3e flest interaktioner med 34 000st. Det var bara SD och M som hade fler.

Inlägget med Böneutropet har delats nästan 14 000 gånger. Och med tanke på att många har flera hundratals vänner på sina Facebookkonton så är det ganska stort och har nått ut till väldigt många.

Även tiggerikampanjen var lyckad och fick stor spridning.

Gruppen "Stå upp för Sverige" har 178 000 medlemmar och även om många är SD-frälsta så kan jag garantera att varenda jäkel där vet vilka AfS är nu .

Så visst händer det en hel del även om MSM inte skriver något.

Så många AfS-sympatisörer som möjligt bör gå med i "Stå upp för Sverige" och andra liknande Facebook-grupper och skriva inlägg om AfS.
Citera
2018-05-14, 19:31
Medlem
hrwdtjs avatar
Citat:
Kasselstrand: Samtliga 2.000 islamister i Sverige ska utvisas

Efter helgens islamistiska terrordåd i Paris vill nu Alternativ för Sveriges partiledare Gustav Kasselstrand utvisa alla de "tusentals" islamister som finns i Sverige.

http://www.friatider.se/kasselstrand-samtliga-2000-islamister-i-sverige-ska-utvisas

Bra att någon tar frågorna på allvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in