Citat:
Ursprungligen postat av
Mellbergan
Strategi och strategi. Hur relevanta har AfS varit ur ett allmänt perspektiv på den senaste tiden? Det är ju trots allt ett litet skitparti, som dock har viss potential.
Nu använder du hårdare ord än jag hade gjort men det gör det inte inlägget mindre sant för det.
Men det man får förstå är att man har inte riktigt haft möjlighet att nå ut förutom sina avhopp heller.
MSM har varit knäpptysta om Jeff Ahls tal i riksdagen osv.
Fast som jag sagt i tråden många gånger tidigare så behöver ingen oroa sig. Uppmärksamhet, utspel och allt som hör till kommer att komma när saker och ting drar igång på allvar.
Finns ingen anledning att spränga sina största bomber redan nu när det ändå är bortglömt fram till valet. Då är det bättre att hålla på sina bomber tills politik är på kartan för alla tidningar, tvkanaler m.m. Men det menar jag såklart när valrörelsen drar igång på allvar, under almedalsveckan och närmare valet.
Strategiskt är det så man ska göra, man vill finnas i folks hjärnor när det gäller inte nu för att sedan bli bortglömda för man kastade bort sina trumf-kort för tidigt.