Citat:
7år vad? Att du klarade dig utan vad? Klart det absolut bästa är om du kan sluta helt och klara dig utan LARO. Sen om det är rimligt eller inte är det bara du som vet.
Själv tog det mig 7år att förstå att jag verkligen inte kan sluta utan. Tackade nej flera ggr. Så här i efterhand hade jag lika väl kunnat tacka ja direkt. Men jag är glad att jag verkligen försökte helhjärtat utan programmet. Det är ju ett livslångt beslut för de flesta
Själv tog det mig 7år att förstå att jag verkligen inte kan sluta utan. Tackade nej flera ggr. Så här i efterhand hade jag lika väl kunnat tacka ja direkt. Men jag är glad att jag verkligen försökte helhjärtat utan programmet. Det är ju ett livslångt beslut för de flesta
Citat:
Inte bra att smuggla in morfin. Du kan missa din chans till allt. Tänk mannen!Jag har fått prata med chefen för laro i mitt landsting, egenremiss är skickad och soc står bakom, så nu ska laro i mitt landsting bara kolla på mitt fall liksom och säga ja typ.
Smet ifrån behandlingshemmet mitt i natten i helgen och köpte morfin, och sen tillbaka på morgonen med tåg och låtsas som inget hade hänt. Orka hålla på såhär. Hoppas det går bra för dig med mannen.
Smet ifrån behandlingshemmet mitt i natten i helgen och köpte morfin, och sen tillbaka på morgonen med tåg och låtsas som inget hade hänt. Orka hålla på såhär. Hoppas det går bra för dig med mannen.
Citat:
Ja,jag måste vara helt ren. Jobbar med bilar,fordon,köra,kolla,meka och allt. Chefen tar inte tillbaka mig om jag går på metadon eller sub. Han sagt det.Lika bra för vem vill ha en fixad bil av en metadon-hjärna?
Fast nog vill jag nu ha nått som dämpar suget. Vet inte om jag kanske ska börja med metadon?
Suget efter tram,morfin,opium,heroin är för jävla tungt.
Jobbat som fan idag är fysist trött,kropp vill sova,men hjärnan går åt andra hållet.
Men va i helvete,ska jag sitta som pensinär på åldersdomhem och gå på metadon?
Då kan jag lika gärna ta livet av mig nu.
Nej. Ska fixa resten av mtt liv utan droger.
Hoppas det ordnar sig för er alla som kämpar med helvetes-opiater.