2018-05-14, 11:12
Medlem
Läckt info:

2018-05-14, 11:21
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
I och för sig vore det rätt kul om Jan skickade hem Pascal med och därmed stannade ensam med hans brud.. Det vore ju det smarta valet att göra så att han skulle göra det är ju tyvärr helt uteslutet.

Jag tror det kan bli en romans mellan Jan och Nicoline.
De är som gjutna för varandra. Om Jan läser här och inte tänkt på det, så tycker jag han ska satsa stort på Nicoline. Han har alla chanser där.
2018-05-14, 11:26
Medlem
nittontrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktorolsson34

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag tror det kan bli en romans mellan Jan och Nicoline.
De är som gjutna för varandra. Om Jan läser här och inte tänkt på det, så tycker jag han ska satsa stort på Nicoline. Han har alla chanser där.

Att Jan är alla kvinnors våta dröm det är helt sant.
2018-05-14, 11:30
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nittontretton
Att Jan är alla kvinnors våta dröm det är helt sant.

Ha, ha, ha
Jag tror jag dör.
2018-05-14, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Undrar om det är här det skär sig mellan Pappskall och Real Doll? De är bevisligen inte ett par längre och följer exempelvis inte varandra på instagram.
Kanske slutar allt med att Pappskall skickar hem en förbannad Real Doll?

Nej, han har en ny flamma, finns på Fejjan
2018-05-14, 11:50
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Väldigt tråkigt att Lillemor åkte, och riggat i vanlig ordning av TV4. Hade varit obetalbart att se minen på Pascal när hon enväldigt bestämt att han ryker.

För övrigt förstod jag inte poängen med att rösta 2 ggr och låta den ena vara kvar i laget ändå.

Antar att TV4 vädrade morgonluft och ville påskynda återföreningen av Nicoline och Pappskall.

Å andra sidan tror jag tittare som gläds åt denna iscensättning är lätt räknade. Det är knappast rocket science att bägge två är dryga, omogna och fulla av sig själva. Två helt överflödiga och ointressanta karaktärer.

Hade Lillemor vunnit så hade det känts mera riggat.. Jag menar en svarting kan hämta vatten?

Nej det var en tävling som båda kunde vunnit.

Pascall vann.
2018-05-14, 12:22
Medlem
Jan har ju potential att bli en Robinsonlegend utan dess like.
Vilken jävla hjälte han är. Underhållningsvärdet på honom är skyhögt.
Hans utbrott på Lillemor var outstanding
2018-05-14, 12:31
Medlem
Wandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foruejsonly
Blev lite förvånad att nicoline fick nästan alla röster på sig!? Hon är väl inte direkt den starkaste och samtidigt den man (som robinsonare) stör sig minst på?

Stageat av produktionen. De vill att Nicoline återförenas med sin "kärlek" i gränslandet så tittarna får lite romantik igen.

Bläh!
2018-05-14, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Den man stör sig minst på som "robinsonare"? Till och med Victoria tog ju upp hur jävla lat Nicoline är. Jag har fått uppfattningen att det flesta stör sig på hennes fisförnäma framtoning och att hon inte vill få skit under naglarna i onödan. Och sen att hon springer runt och paktar till höger och vänster och snackar skit om folk (Dessi) bakom deras ryggar....

Allting med Nicoline är ju bara fel. Totalt menlös individ som under programmets gång inte sagt och än mindre gjort någonting intressant. Ett tomt skal till människa som kunnat segla genom livet på en räkmacka tack vare sitt utseende..

Vore alla deltagare som Nicoline så skulle ingen titta bortsett från diverse medbröder som går igång på långa bengetter. Säga vad man vill om en sån som Johaneeee men han rör ju i alla fall upp tittarnas känslor med sitt bögiga uppförande, konstanta skitsnack om andra deltagare och lömska paktande. Han är liksom en jävligt läskig modern Bond-skurk som sitter på något trendig bistro på Söder och smuttar på en riktigt bögig paraplydrink medans han smider diaboliska planer hur han ska göra resten av världen homo..
2018-05-14, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darrylx
Jan har ju potential att bli en Robinsonlegend utan dess like.
Vilken jävla hjälte han är. Underhållningsvärdet på honom är skyhögt.
Hans utbrott på Lillemor var outstanding
Väntar med spänning på att se svartsjukan i Jans blick när Nicoline kommer och konkurrerar om hans kära Pascals gunst. Vem blir den lyckligt utvalda? Väljer Pascal Jan eller Nicoline?
2018-05-14, 13:10
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanny_59
Nej, han har en ny flamma, finns på Fejjan

Hittar inte Bonnevier på fb Kan du länka?
2018-05-14, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teameffort
Allting med Nicoline är ju bara fel. Totalt menlös individ som under programmets gång inte sagt och än mindre gjort någonting intressant. Ett tomt skal till människa som kunnat segla genom livet på en räkmacka tack vare sitt utseende..

Vore alla deltagare som Nicoline så skulle ingen titta bortsett från diverse medbröder som går igång på långa bengetter. Säga vad man vill om en sån som Johaneeee men han rör ju i alla fall upp tittarnas känslor med sitt bögiga uppförande, konstanta skitsnack om andra deltagare och lömska paktande. Han är liksom en jävligt läskig modern Bond-skurk som sitter på något trendig bistro på Söder och smuttar på en riktigt bögig paraplydrink medans han smider diaboliska planer hur han ska göra resten av världen homo..

Kan bara instämma.
Det var väl därför produktionen klippte in vad Viktoria tyckte om just Nicoline.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in