2018-05-13, 12:51
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Jag vet inte om du är allvarlig eller inte men om det är någon som är svajig så är det Naurin. Han släppte in väldigt många billiga mål ifjol och jag tror han gjort sitt. Eskelinen hade inte sin bästa chans mot er förra helgen men jag antar att du inte sett honom innan dess? Eskelinen kommer att bli riktigt bra när han fått några år på sig. Glöm inte att han bara är 21.

Då har jag sett för lite! Han svajade mot oss och mot Dalkurd var det något mål han borde ha grejat.

Håller med om att Naurin i grund och botten är svajig, men samtidigt har han räddat er ett antal gånger genom åren känns det som.
2018-05-13, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Då har jag sett för lite! Han svajade mot oss och mot Dalkurd var det något mål han borde ha grejat.

Håller med om att Naurin i grund och botten är svajig, men samtidigt har han räddat er ett antal gånger genom åren känns det som.
Det kan jag hålla med om några mål han släppt in har sett aningen billiga ut, men mot er senast fick han ingen hjälp alls av sina utespelare som jag ser det.

Naurin har varit en stabil målvakt en gång i tiden men har varit för ojämn senaste åren. Han har dock problem med en knäskada vilket kan förklara saken.
2018-05-13, 12:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Sarfo menar du väl, hans rättegång är igång i allra högsta grad, du kan läsa mer om den i hans tråd som ligger i forumsdelen ”Kändisskvaller”.

Ja, förlåt menar Sarfo. Det var han alltså? Är han utesluten ur laget?
2018-05-13, 12:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Que? Kingsley Sarfo och Behrang Safari är två helt olika spelare.

Förlåt, menar Sarfo. Är han kvar i MFF?
2018-05-13, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Ja, förlåt menar Sarfo. Det var han alltså? Är han utesluten ur laget?
Jag gissar att i den betydelsen är han inte med i laget, eftersom han suttit häktad? MFF stöttar dock ned försvarsadvokat, jag misstänker dock att samma MFF vill se honom dömd för att få skäl att bryta kontraktet?
https://www.sydsvenskan.se/2018-02-03/mff-spelarens-advokat-sitter-i-klubbens-valberedning-kan-inte-se-risken
2018-05-13, 14:18
Medlem
landofmoronss avatar
Kvavt som kuken och bakis som ett as, men kamratmöte missas inte. Hoppas på 3 poäng för blåvitt så jagar vi på bakifrån!
2018-05-13, 14:33
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Jag gissar att i den betydelsen är han inte med i laget, eftersom han suttit häktad? MFF stöttar dock ned försvarsadvokat, jag misstänker dock att samma MFF vill se honom dömd för att få skäl att bryta kontraktet?
https://www.sydsvenskan.se/2018-02-03/mff-spelarens-advokat-sitter-i-klubbens-valberedning-kan-inte-se-risken

Jag vill minnas att han bytt tillbaka till sin gamle advokat.

Jan-Anders Hybelius är bytt tillbaka till Mikael Sundman.
Senast redigerad av bagarn29 2018-05-13 kl. 14:38.
2018-05-13, 16:03
Medlem
simonvps avatar
Äckligt nervös....tror ÖSK blir för svåra med Nahir och Kennedy (den falske). Bara att hoppas att det inte blir allvarlig dipp innan uppehållet....
2018-05-13, 16:58
Medlem
Frewibs avatar
Isak Pettersson gör ju en otroligt bra match idag mot Blåvitt, är han alltid så här bra?
2018-05-13, 17:14
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Tur att vi har Isaksson och dalkurd skjuter över i två bra lägen. Inte lika bra som i cupfinalen direkt... Men betydligt bättre än senaste allsvenska mot bp iaf.
2018-05-13, 17:22
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frewib
Isak Pettersson gör ju en otroligt bra match idag mot Blåvitt, är han alltid så här bra?

Han har varit briljant i år, ja.
2018-05-13, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Äckligt nervös....tror ÖSK blir för svåra med Nahir och Kennedy (den falske). Bara att hoppas att det inte blir allvarlig dipp innan uppehållet....

Det var jag för förra med. Sundsvall hade 6 raka utan förlust också men det gick ju bra (bortsett från sista 30 då såklart). Örebro är dock ett bra lag, jävla synd att Besara är så jävla bra just nu, varför var han inte så bra i Bajen? :'D

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in