Citat:
Ursprungligen postat av
blk
Hur länge har du chattat med denna hona innan hembjudningen kom?
Säg fem dagar eller så. Om man vill komma direkt hem tror jag det handlar on att:
1. Bygga upp ett förtroendekapital; med andra ord prata tillräckligt länge.
2. Hålla regelbunden kontakt MEN då och då dröja länge med svaren för att inte verka desperat. Du vill ge intrycket av att du visserligen prioriterar henne en del men samtidigt har annat att tänka på.
3. Veta hur man för sig i skrift, obviously. Abstrakt punkt, men de två första är väldigt konkreta och viktiga.
Om du försöker bli hembjuden efter en dag kommer du garanterat få nej. Men du får känna in vibesen lite också; frågade den här tjejen vad hon hade för sig idag och hon svarade ”ingenting” – verkade ensam och uttråkad idag så jag slog till ... och mycket riktigt ville hon.
Hade för övrigt pejlat av tidigare var hon är ute efter så man vet att ytligt sex är EB möjlighet.
För övrigt känner jag inget superintresse inför tjejen jag ska hem till vilket underlättar. I valet av partner kräver jag någon med egenskaper jag värdesätter, däribland ett vasst intellekt – och den här tjejen särskriver och dylikt. Inte min typ men snygg och trevligt. Ska ge henne en grym natt i alla fall.