Citat:
hahahahahaha gråter av skratt efter min misslyckad dejt med syriskan. I feel you!!! Känner också att ja har lite förbannelse över mig. Hur kan man gå från "you're so funny, haha" "oohh that's so cute!" till = ingenting?
Jadu.........Vilken kropp hon hade, ansiktet var väl 7/10 kanske max, blir att gråtrunka. Men vi får inte ge upp, Anteri17 och övriga här inne verkar ju kunna säga i princip vad som helst så flyger brudarna upp på kuken.
Vi andra får kämpa hårdare, googletranslate, språkbarriärer, etc. Tex på min dejt så pratade jag om foto och hon frågar någon konstig fråga jag bara öhh, va? flera gånger tills jag fatta att hon hade gått över till stjärntecken. Nice transition, noooooooooooooot
Jadu.........Vilken kropp hon hade, ansiktet var väl 7/10 kanske max, blir att gråtrunka. Men vi får inte ge upp, Anteri17 och övriga här inne verkar ju kunna säga i princip vad som helst så flyger brudarna upp på kuken.
Vi andra får kämpa hårdare, googletranslate, språkbarriärer, etc. Tex på min dejt så pratade jag om foto och hon frågar någon konstig fråga jag bara öhh, va? flera gånger tills jag fatta att hon hade gått över till stjärntecken. Nice transition, noooooooooooooot

Jag vet inte riktigt vad Google Translate har med att behöva kämpa att göra. Jag var redan på väg ut på dejten när hon skrev att hon inte kan engelska. Tyckte dock det var lite spännande; alltid velat testa en dejt med någon som inte talar samma språk.
Jag har lättare än de flesta att få tjejer intresserade skulle jag säga, men däremot är det ofta jag tabbar mig på vägen på något sätt. Till exempel genom att börja prata politik eller intellektualisera saker väldigt mycket. Tycker ju om substansfulla grejer, men det är inte alltid läge.
Vet inte vad killar i allmänhet har för success rate, men jag har legat med två och en halv (lol, halvan representerar oralsex) och hånglat med en utav de tio jag träffat.
Det är nog ingen bra siffra men säkert ingen dålig heller. Av dessa träffar jag fortfarande en och lär ligga med henne framöver. Velat gå försiktigt fram med henne dock, till skillnad från de andra.
Att styra upp de dejterna på två månader är dock rätt okej jobbat tänker jag.
Tycker längd är lite av ett dilemma, hur man förhåller sig. Föredrar själv långa tjejer men är själv strax under snittet. Frågan är om det är värt det för mig att träffa en tjej som är längre eller om jag ska avboka dejten om det framgår. Och om jag bör fråga om hennes längd om hon inte lyfter frågan.
Av de jag träffat har de flesta varit klart långa, 175+, vissa 180+.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-05-12 kl. 14:04.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-05-12 kl. 14:04.