Citat:
(det fetade)
..och när sedan SvD:s Ivar Arpi på sin facebook kommenterade haverikurdens krönika med att han tror att Özz Nujen behöver semester, så tror i alla fall jag att the bottom snart är nådd för vår lille komiker.
Jag tror att ÖN nu går sin sista match. Han är uppe i ringen och möter inte bara Arpi, JJ och Bert Karlsson, utan dessutom tusentals byggnadsarbetare som läst vad Kristian Borg skrev i senaste numret av Byggnadsarbetaren.
Özz Nujen kommer inte att resa sig på 9 och inte kommer klockan att rädda honom. Hans tid som komiker och människa i Sverige är ute!
https://www.byggnadsarbetaren.se/jobb-for-ozz-och-asbestsanering-terroristen-akilovs-tid-pa-svenska-byggen/
..och när sedan SvD:s Ivar Arpi på sin facebook kommenterade haverikurdens krönika med att han tror att Özz Nujen behöver semester, så tror i alla fall jag att the bottom snart är nådd för vår lille komiker.
Jag tror att ÖN nu går sin sista match. Han är uppe i ringen och möter inte bara Arpi, JJ och Bert Karlsson, utan dessutom tusentals byggnadsarbetare som läst vad Kristian Borg skrev i senaste numret av Byggnadsarbetaren.
Özz Nujen kommer inte att resa sig på 9 och inte kommer klockan att rädda honom. Hans tid som komiker och människa i Sverige är ute!
https://www.byggnadsarbetaren.se/jobb-for-ozz-och-asbestsanering-terroristen-akilovs-tid-pa-svenska-byggen/
Polletten börjar trilla ner hos sossarna, arbetarklassen och hos svenskar som arbetar inom låglöneyrken.
Alla dessa invällare från tredje världen kommer i bästa fall dumpa lönerna inom byggnads, transport, LO, där arbetarna redan nu har låga löner. Butiker kommer läggas ner när folk handlar mer och mer på nätet, eller så går de inom handels över till självscanning. Det är bara centrala köpcentra som kommer överleva, då platser som Mall of Scandinavia är ett vuxendagis för socioekonomiskt utsatta grupper.
Det sämsta för sossarnas väljare ser vi redan, att ingen av dessa nya grupper från tredje världen, kommer in på arbetsmarknaden med en lön de kan leva på. Vi har att se fram emot välfärd och bidragssystem som kollapsar. Kravaller där svaga grupper ställs mot varandra, samtidigt som duktigt folk som flyr. Det är de svagaste svenskarna som kommer få betala för Özz och alla dessa onda krafters härjande, som undergrävt välfärden för egen vinning skull.
Det kommer inte gå för Özz att försörja sig på att häckla svenskar i framtiden, och tjäna pengar på att se ful och dum ut.