Citat:
Spännblatte alltså, ja inte får hen någon respekt eller hjälp ifrån mig heller. Men jag har funderat om hens begrepp om svenskhet är detsamma som vår. Förmodligen har hen bara vuxit upp med sådan spännblattekultur rakt igenom. Det är den hen tror är den svenskhet som hen upplevt som hen vänder sig emot. Därför förstår hen inget av vad svenskhet egentligen är.
Men det är som Mona Sahlin säger, det finns ingen svenskhet. Nä men då kan väl Mona Sahlin och Haverikurden Özz säga att de inte är svenska så då kan man ju kasta ut bägge ?
Jag menar vad fan ska vi med en otacksam Turd-Kurd till och som dessutom finansierade Akilov ?
Karln är tamigfan en jubelåsna och idiot rakt igenom, en fårskalle och skitstövel
Men det är som Mona Sahlin säger, det finns ingen svenskhet. Nä men då kan väl Mona Sahlin och Haverikurden Özz säga att de inte är svenska så då kan man ju kasta ut bägge ?
Jag menar vad fan ska vi med en otacksam Turd-Kurd till och som dessutom finansierade Akilov ?
Karln är tamigfan en jubelåsna och idiot rakt igenom, en fårskalle och skitstövel
Jag tror faktiskt han vuxit upp i ett svenskt område, det är därför han verkat "integrerad" och kunnat skämta om svenska egenheter; men han har fått hela sin moral, sitt tankesätt och kultur från sin familj och den kurdiska diasporan. Svenskhatet har vuxit var gång en svensk tjej mobbat honom för att han är ful eller någon har skrattat åt honom för att han är dum. För honom och många andra är all kritik eller avsaknad av beröm och beundran rasism. Det spelar ingen roll vad Sverige inkvoterar honom till och hur mycket pengar hans familj tjänat på svenska skattebetalare; hatet och föraktet mot svenskar kommer alltid att finnas där. Man kan aldrig muta en invandrare till att integreras. De invandrare som är integrerade och förstår och respekterar svenskar är de som på egen hand lyckats i samhället för att de är smarta, har social kompetens och är arbetsamma.