[quote=Elli09|64015199][quote=Rockkungen|64014791]Jo Bre***n är med.Det står ju säkert nu då på OHs utbildning igen.Jag vet faktiskt inte riktigt vad som hänt men får säkert mer svar i helgen varför det åter står på Ohs utbildning igen.
Men nu är bägge familj.involverade i försäljningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Elli09
Förlåt det var jag som skrev fel.Grafisk företagskonsult LHH AB ska det vara.Men nu är det tydligen bara Grafisk Konsult och det är ju enskild firma.Kan väl inte bara omvandla AB till enskild näringsverksamhet på bara några veckor ?[/QUOTE
Naturligtvis har de det 😎
Hur menar du nu...jag har knappast påstått att jag är släkt med dem 😎
Ja jag litar på min väninna men inte helt säkert hon får alla uppgifter helt korrekta.
Men försöker återge informationen så exakt jag kan, men det här sista hänger jag själv inte riktigt med.
Har i vart fall haft vetskap om att Os Pappa skulle ta över det minst ett par veckor.
Jag skriver ju att jag informerade en medlem via PM som jag hade kontakt med.Har inte sett hen göra några inlägg på sidta tiden men hoppas på att hen dyker upp och bekräftar.
Citat:
Ursprungligen postat av Elli09
Läs om vad jag skrev ? Varför så bråttom får du fråga Hs sida av släkten.Nu har jag gett min förklaring till varför Os Pappa ville lösa ut det.
Och NEJ det var ju inte för dessa pengar och jag tror aldrig de ens tänkt på att sälja tomten 😎Tror inte de någonsin mer ville att ett hus skulle stå där.
P.s Detta är andrahandsinformation är bäst att tillägga.
[/b]
Det är absolut inte min avsikt att göra.Lika lite som du försöker göra motsatsen !
- Ser framemot när skatteverket - Bolagsverket GRANSKAR alla
Henkow’s - Hedins företag 🤣🔐
- Henkow’s - Hedin glömde bort
Agnes o Moa men alla är olika pengar var mer av - värde 😡
- När dem försvann från jorden - dök Henkow’s - Hedin fram -