2018-05-10, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Frågan borde egentligen vara:
-Om du har blivit antastad, vad gjorde du efter?
-Ingenting.
-Ridå.

Fast nu anmälde ju hon detta.
Ridå.
Citera
2018-05-10, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jiggmeister
"Våga förstå verkligheten" Våra verkligheter ser väldigt olika ut. Majoriteten av mina kompisar är kvinnor och i alla fall av tafsande har det inte det varit en man som betett sig annars helt normalt, oavsett ålder på mannen. Sen kan du ju inte ens skilja på sexuellt ofredande och våldtäkt. Vill du veta hur jävla snett detta samhället är så ska du se hur det blir när en kille blir antastad av en kvinna, vilket jag själv blivit x antal gånger. INGENTING HÄNDER, man förnekar att det har hänt och att "så farligt var det inte" Så ni kvinnor kan vara jävligt glada att ni har någon som lyssnar på er överhuvudtaget när det gäller sexuella övergrepp. För oss män är det obefintligt. Skillnaden mellan mig och en kvinna är att jag inte gräver ner mig i det, jag ser bara feminismen för det jävla hyckleri som det är, och det gör även de kvinnor jag har i mitt liv för äntligen har jag fantastiska, självtänkande, opåverkade, starka kvinnor i mitt liv som inser att i det här livet kan man göra vad fan man vill oavsett kön.

Våga fråga kvinnor i din närhet. Sen skriv här igen.
Citera
2018-05-10, 17:01
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
Det verkar ju snarare som att han fick ett nej och inte kunnat ta detta, därav de sexuella trakasserierna...

Som det inte fanns stöd till.....
Citera
2018-05-10, 17:02
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Fast nu anmälde ju hon detta.
Ridå.

Långt, långt efter.
Citera
2018-05-10, 17:03
Medlem
Citat:
Frågan borde egentligen vara:
-Om du har blivit antastad, vad gjorde du efter?
-Ingenting.
-Ridå.

Lägg skulden där den hör hemma.

- Har du antastat någon, vad gjorde du efter det?
- nej. Jag ljög.
- ridå.

Styrkekramar till alla brottsoffer, oavsett om deras förövare blir dömda eller inte.
Citera
2018-05-10, 17:05
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Lägg skulden där den hör hemma.

- Har du antastat någon, vad gjorde du efter det?
- nej. Jag ljög.
- ridå.

Styrkekramar till alla brottsoffer, oavsett om deras förövare blir dömda eller inte.

Haha ja. Dom är ett "brotts"offer. Även om brott inte kan styrkas.
Citera
2018-05-10, 18:52
Medlem
Citat:
Haha ja. Dom är ett "brotts"offer. Även om brott inte kan styrkas.

Ja precis, stackars lilla lögnerskan.
Citera
2018-05-10, 19:25
Medlem
Kämpendahls avatar
Jag får psykopatvibrationer av kvinnan. Först anmäler hon till deras chef att hon blivit trakasserad av Kronér och han ber om ursäkt. Sedan blir de i hop. När Lasse inte längre vill vara i hop med henne och hon förstår att hon inte kan få tillbaka honom börjar hämnden och till slut polisanmäler hon händelserna som nog alla trodde var utredda. Alltså, idioten blir i hop med Kronér och när det tar slut polisanmäler hon saker som hänt innan de blev i hop. Maken till korkad kvinna. Och när utredningen till slut läggs ner så polisanmäler hon att han skulle utfört kränkande fotografering mot henne.

Väl understödd av Massi Fritz. Sanna mina ord, hon är en psykopat och frågan är vad hon anmäler Kronér för härnäst?
Citera
2018-05-10, 19:29
Medlem
Citat:
Våga fråga kvinnor i din närhet. Sen skriv här igen.

Du är ju helt jävla störd... Som många andra påpekar så lyssnar du ju inte ens på andra. Du är bara inne i din egen psykos "KVINNAN ÄR OFFRET; KVINNAN ÄR OFFRET; KVINNAN ÄR FUCKING OFFRET FATTA!". Man kan säga att himlen är blå, men du kommer fortfarande raljera om att den är gul.
Citera
2018-05-10, 19:33
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jiggmeister
Du är ju helt jävla störd... Som många andra påpekar så lyssnar du ju inte ens på andra. Du är bara inne i din egen psykos "KVINNAN ÄR OFFRET; KVINNAN ÄR OFFRET; KVINNAN ÄR FUCKING OFFRET FATTA!". Man kan säga att himlen är blå, men du kommer fortfarande raljera om att den är gul.

Kvinnan kanske är ett offer för advokaten? Kanhända har bruden som mådde dåligt blivit kontaktad av nedanstående advokat...

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/BJb01G/vittnesmal-fran-16-tidigare-anstallda-hos-massi-fritz

... och då blivit förmådd att driva en meningslös rättsprocess?
Senast redigerad av Eerieye 2018-05-10 kl. 20:02.
Citera
2018-05-10, 21:28
Medlem
Citat:
Långt, långt efter.

Fast inte angående de sexuella trakasserierna, de tog hon ju med cheferna snabbt. Hon borde dock kanske polisanmält istället för att ta det via SVT..

Sen finns det ju en preskriptionstid av en anledning, och hon höll ju sig inom den så...
Citera
2018-05-10, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag får psykopatvibrationer av kvinnan. Först anmäler hon till deras chef att hon blivit trakasserad av Kronér och han ber om ursäkt. Sedan blir de i hop. När Lasse inte längre vill vara i hop med henne och hon förstår att hon inte kan få tillbaka honom börjar hämnden och till slut polisanmäler hon händelserna som nog alla trodde var utredda. Alltså, idioten blir i hop med Kronér och när det tar slut polisanmäler hon saker som hänt innan de blev i hop. Maken till korkad kvinna. Och när utredningen till slut läggs ner så polisanmäler hon att han skulle utfört kränkande fotografering mot henne.

Väl understödd av Massi Fritz. Sanna mina ord, hon är en psykopat och frågan är vad hon anmäler Kronér för härnäst?

Vänd på det, han väljer att inleda en relation med en kvinna som redan anmält honom för trakasserier. Vilket jvla pucko han är.. eller så har faktiskt alla grejer hänt, och han försöker få dig som läser brevet att tro på hans historia, för det är ju så enkelt att misstro kvinnors berättelser. För det har vi ju alltid gjort. Men kommer inte alltid att göra.

Sååååå många svettiga män där ute nu som inte kan svina på som vanligt. Kom in i matchen nu och börja bete er för helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in