2018-05-09, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
En taxichaufför som körde mig mitt i natten i London för ett antal år sedan påstod apropå ingenting att sådana människor verkar vara de lyckligaste. Någonting han tyckte var synd, men att han ändå kunde se paralleller till hunden som han och hans sambo nyligen hade införskaffat. "He is also always happy!"

Jag tycker inte att hon verkar osäker. Bara känslomässigt och intellektuellt nollställd liksom.

Jag tror hon bara inte vet vad hon ska säga. Hon kan ju inte gå runt och prata så där med hennes kompisar där hemma.
2018-05-09, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Han är bisexuell enligt wikipedia.
Haha finns det en wikipediasida för honom? Du kan inte mena allvar.
2018-05-09, 17:55
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uniqed
Haha finns det en wikipediasida för honom? Du kan inte mena allvar.

Nej, det finns det inte. Vet inte var hank fått det ifrån. Däremot har QX gjort en intervju med honom där det framgår att han inte är hetero, men inte om han är bög eller bi.
2018-05-09, 18:01
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Har nog fan aldrig sett en grundare människa än Nicoline. Total avsaknad av personlighet och varje ord hon säger är en klyscha. Visst hon är vacker men till och med jag som är kåt och utseendefixerad hade nog inte orkat mer än någon enstaka dag med henne innan jag tröttnat.
Hon påminner mig om klisché-Kjelle från solsidan.
https://www.youtube.com/watch?v=xrLFEK6TTSw

Jag tycker hon mest verkar trevlig, glad och bekymmerslös. Sannolikt inte någon som sitter och filosoferar på kammaren men heller ingen jag skulle irritera mig på. Värre tycker jag det är för Johaneh i sådana fall. Tog sig an Lillemors jobbiga och konstiga personlighet när de var tillsammans men utan henne verkar han vara en helt ok och schysst snubbe. Tycker Nicoline, i motsats till Johaneh, i princip hela tiden framstått som en positiv och glad tjej oavsett vem hon har umgåtts med.
2018-05-09, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrimlareN2017
Det klart deltagarna får obegränsat med vatten och salter! Hur skulle de annars överleva?

Dom har väl sökt till Robinson av en anledning? Att försöka överleva!
2018-05-09, 19:34
Medlem
Henrik är säkert en riktigt schysst snubbe, men med ett sådant tänk tror jag han blir utröstad innan finalen.
2018-05-09, 19:39
Medlem
Nära-och-kära-avsnitten är ofta otroligt tråkiga att titta på. Ett undantag är survivor säsong 7.
2018-05-09, 19:43
Medlem
Pascal måste ha varit en av de självgodaste och drygaste personerna i Robinsons historia. Jag gillade honom från början, men i takt med att tävlingen utvecklats så inser man vilken oerhört egoistisk och skrytsam människa det är.
Kan han verkligen jobba som PT?
2018-05-09, 19:47
Medlem
kvarkenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rock-am-ring
Pascal måste ha varit en av de självgodaste och drygaste personerna i Robinsons historia. Jag gillade honom från början, men i takt med att tävlingen utvecklats så inser man vilken oerhört egoistisk och skrytsam människa det är.
Kan han verkligen jobba som PT?

Håller med, han älskar verkligen att hålla sig själv högt.

Och sedan den där attityden att han tror att alla älskar och ser upp till honom.
2018-05-09, 19:48
Medlem
XtraXs avatar
Blev riktigt varm i hela kroppen när hon nämnde sina afghanska pojkar.....
2018-05-09, 19:50
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag hade rätt om Bombay och hindu-polisen!, nu måste vi få honom att ställa upp i Efterlyst/Spårlöst

Blev riktigt varm i hela kroppen när han nämnde sin brorsas möjlighet att bli svensk
som adopterad.....
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-05-09 kl. 20:01.
2018-05-09, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag hade rätt om Bombay och hindu-polisen!, nu måste vi få honom att ställa upp i Efterlyst/Spårlöst

Blev riktigt varm i hela kroppen när han nämnde sin brorsas möjlighet att bli svensk
som adopterad...

han borde ju slicka in sig hos fyran så spårlöst kan hjälpa honom hitta sin brorsa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in