Citat:
Ursprungligen postat av
jatteliten
Herrejävlar!
Det känns som om det inte längre behövs en Bert eller Janne för att skicka hans karriär på sophögen. Det känns som om han sköter den biten alldeles utmärkt på egen hand. Jisses...
Inte ens den mest välvillige henvänsterdåre lär kunna läsa den texten utan att börja grubbla seriöst över vad som rör sig i skallen på denne kurd.
Mina damer och herrar, så här resonerar alltså en person som bott i Sverige i över 30 år. I landet som generöst gett honom allt. Som gett honom trygghet, karriär och alldeles för mycket pengar. Det är så här han visar sin tacksamhet. Bättre än så här blev det inte mina svenska bröder och systrar.
Ibland måste man uttrycka sig enkelt och det gör jag nu: Özz, din jävla otacksamma sopa, stick hem för helvete om det inte passar. Ut ur Sverige för fan! Ut!
En skrämmande tanke:
Om det här är ett exempel på en "lyckad" och välintegrerat blatte, hur fan ser det då ut med de hundratusentals misslyckade som vi vräkt in i landet de senaste åren?
Helt seriöst, tror verkligen dum-kurden att han kommer att kunna stå på scen och håna Sverige och svenskarna som vanligt efter den krönikan?
På ett sätt är jag glad att han nu visat sitt rätta ondskefulla ansikte för en så stor läsekrets.