Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Snälla du, jag vet att judehatet är inbyggt från start hos många muslimer.
Det beror på det som står i koranen plus att arabisk media pumpar in konspirationsideer som om de vore sanna dag ut och dag in!
Du kan inte lura mig.
Jag säger inte att judar inte kan göra fel, det är klart och det sker, men jag ser den stora bilden.
De måste ju göra allt för att skydda sig, eftersom hatet som ffa muslimer matar sina barn och omgivningen med emot judiska folket är så enormt!
Hur hade du själv känt det tror du?
Om jag hade varit jude så hade jag funderat över varför alla tyckte illa om mig. Det kanske inte är världen det är fel på, utan deras beteende?
Kolla hur de gör i Palestina? I Syrien? I Libya där det är slavhandel idag. Och hotar Iran med krig nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Förlåt men, du snackar mycket skit.
Det är väldigt viktigt för er att sprida ut att "israeler skjuter oskyldiga BAARN!" ujujuj.... Nä, det är ju inte det då liksom.
Läste du länken?
Läser du någonting som inte är Pro-Sionistisk Propaganda?
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Det är Hamas, en j-a islamisk terrororganisation liksom ALLA ANDRA ISLAMISKA TERRORGRUPPER på denna planet!
ISIS är skapat av Israel, ledaren är en Israelisk Jude. Fader av terrorismen är Menachim Begin, en israelisk jude. Hur de hjälper al-Nusra (al-Qaeda) ich alla andra terrorgrupper i Syrien har jag redan visat. Även hur de själva startade Hamas.
Bara säga en sak, eftersom du anklagar för mig va muslimsk terrorist senare:
Jag har sanningen som ledstjärna, hur Pretto de än må låta, man får anpassa sig efter hur verkligheten ser ut, och inte skapa en bild utav hur man vill att den ska se ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Att det råkar vara tonåringar gör ingen skillnad när de tränats i att hata och döda judar.
Att de råkar har på sig civila kläder gör ingen skillnad när de ÄR terrorister.
Att de kastar stenar "som små oskyldiga barn" gör INGEN skillnad när vi vet att de dödar med riktiga vapen så fort de får chansen.
Kolla på dem, de är väl snarare vanliga ungdomar som vill leva vanliga liv men växer upp under ockupation. Tror du Ahed Tamimi skulle gå runt och döda judar om hon fick tag på en Glock?
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Man vill sprida en falsk bild till aningslösa européer att man är "stackars oskyldiga små människor... emot HEMSKA OTÄCKA JUDAR!"
Du vill ju sprida tvärtom det?
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
När det egentligen handlar om islam.
Ja just det! Det handlar om ISLAM!
Hur då Islam? Hur kan Ockupationen av Palestina handla om Islam?
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Ni accepterar inte att judar ska ha tillgång till SIN HELIGASTE PLATS medan ni ska råda över er..... moské som uppfördes där Templet låg!
Det är Sionismen viktigaste grundsten, förstörelsen av al-Aqsa. Jag visste inte mycket om detta innan
(FB) Talmudiska judar har räknat ut att Donald Trump (!!) deras Moshiach (Messiah) men kollade just hur de beter sig mot Al-Aqsa, och jag är ingen muslim, och de använder Bibeln som citat för detta, och vad de gör är vedervärdigt.
Man bryter sig inte in hos nåns Kyrka/Synagoga/Moskée och utför Talmudiska Ritualer.
Men en fråga har jag kvar som du kanske vet, vad gjorde de i de där Templet innan de förstördes?
Varför är det så viktigt?
Tycker du detta är rätt?
https://twitter.com/arbetarbroder/status/994019080461053953
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Jerusalem är inte ens nämnd en endaste gång i koranen!
Jag blir upprörd ja, för jag vet att det det handlar om i grund och botten ÄR Bibeln vs koranen.
Det argumentet fattar inte ens jag.
Och att jämföra kristendom med judendom.. Jag ska inte påstå mig va nån expert, men efter att studerat deras Talmud och det mörker de förmedlar där, och läsa vad Jesus budskap är, är varandras två ultimata motpoler, av den lilla erfarenhet jag har (ser mej själv som Rookie-Kristen)
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Jag skiter i vad folk påstår, jag vet att det är grunden, och det är slutet.
Allt omkring är bara kulisser.
Varfför skiter du i vad folk påstår? Hur kan du veta det så säkert?
Tänk om du har fel?
Jag tror, och de är med all ärlighet att du har fel. Väldigt fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
JDu har glömt att judar mördades i miljoner för inte så länge sen?
Eller ja just ja, det var väl EN SIONISTISK JÄTTELÖGN FÖRSTÅS??
Usch ja... Ujujuj.
En lögn är det ju, men jag vet inte varför de ljög om det riktigt.
Kanske för skapa den här offer-mentaliteten som skapar sionister av den typ jag tror du är, om jag nu kan skriva så utan låta elak. Samt Shekels, och komma undan två världskrig som Offer.
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Nej, det är NI som är terrororganisationerna..... Alla ser det liksom...
Jag är ju ingen terrorgrupp.
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Du kan inte ändra sanningen hur mycket du än försöker göra vitt till svart och svart till vitt genom rena uppenbara LÖGNER och falska rykten.
Tyvärr...
Sanningen är vacker, den står för sig själv. Fruktar ingen granskning. Kräver inte Hokus Pokus ord som Anti-Semite.
Tror du att jag bara sitter och ljuger, medvetet på nått vis? (eftersom jag är en terrorgrupp)
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Förtrycket kommer från era egna!
Nej, pratar vi Sverige så kommer förtrycket från EU, och ja, det är byggt av Judar.
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Väljer man att ge pengar till mördare istället för till fattiga och behövande så... Då blir det så.
Väljer man att marinera alla sina barn i hat istället för i kärlek så...
Då blir resultatet därefter.
Ja.. såna här ungar, som lär sig att hata. Och jag är blödig när de kommer till barn, de borde hållas utanför sånt här men de är tvärtom:
https://www.bitchute.com/video/VCMOLasGUjiZ
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Vi har ingen hederskultur i Sverige.
Det är från mellanöstern...
Klart vi har en Hederskultur. (inte samma som den från Mellanöstern nödvändigtvis)
Svenskar är bland de ärligaste folk som finns. Det finns absolut en Hederskultur som är skandinavisk, eller svensk till o med. (med grund från Kristendomen och vår kultur)
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Med tanke på historien är det kanske inte konstigt att judar inte litar på européer och kristna.
De tror att kristendomen innebär hat emot judar, vilket inte är sant, men de tror naturligtvis det.
Sen att viss ortodox judendom inte älskar allt det vet vi. Men det är inget egentligt problem, för vad ska vi frukta?
Vet du vad Talmud säger om Jesus?
Att han, och detta är sjukt, för-varning: Kokar i avföring i Helvetet. Och skriker upp mot människorna att vi ska "Bless the Jews".
Hans mor är "en hora som låg med hela Caanans fotbollslag. De
hatar Jesus på ett sätt som alltid varit väldigt märkligt för mig, hur Jesus av alla kan trigga folk sådär. Men de mördade honom då, och skulle göra det igen.
Har du sett hur kristna har det i Palestina? Hur kyrkor behandlas, de är inte bättre än Moskéer. Tvärtom så är det ett krig mot kristendomen idag, och ja, de är de usual suspects bakom det.
(Dock inte _alla_ judar villket är viktigt att påpeka)
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Nä jag kommer inte ta tiden att titta på din video.
Jag vet redan grunden.
Att välja och titta bort är en väldigt konstigt lösning.
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Jag vet att Jesus är den som är lösningen.
För alla.
Det tror jag med. Förr trodde jag man var tvungen att stå på sionismens sida för vara kristen - men jag tror inte Jesus hade stått på ockupationsmaktens sida. Jag ställde den frågan här, med Abby Martin som mötte Ahed kort innan hon greps och fänglsades.
Would Jesus Christ Stand With Ahed Tamimi? men de är en video med som du bör se, och om du tror jag är en muslimsk terrorgrupp som försöker lura i dig saker och du ändå inte vill kolla så vet jag inte varför jag länkar riktigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Men det går inte in nu liksom, det finns hinder kvar.
Det är saker som ligger i vägen.
Jag vet bara vad Gud visat mig.
Hur menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Det finns en Väg där det Växer Friskt Gräs
Det finns vissa saker i världen som är väldigt svart/vita - rätt eller fel.
Pedofili, Sionism och ockupationen av Palestina. Invasionskrig liknande Syrien, Libya, Iraq. Terrorism, som 9/11 som ÄR en Mossad Operation för att starta Yinon Plan.
Judarna är tom falska judar, som Jesus varnar för, två gånger i Bibeln. De är inte troende, de har tagit styret som Utvalt folk och de allra flesta är Askhenazi Jews,
Khazars, also known as Jews
Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Gud välsigne dig
Jag är så pass Rookie Kristen att jag inte vet om jag har rätt o kalla mig det ens, och får alltid dåligt samvete när jag gör det. Och om du dessutom tror jag är en muslimsk terrorist så är det att dömt att misslyckas, men jag säger det ändå för jag tycker de va ett fint avslut på ett svar istället för bara "anti-Semite" lines: Tack för svar och: God Bless You! †