Citat:
Ursprungligen postat av
Lilabanan
Och du sitter inne på alla sanningar.
Om man inte ser elefanten i rummet (judars strävan efter TOTAL kontroll) så är man bra naiv.
Antingen så shillar du eller så har du noll koll på vad judar vill, vad som står i deras heliga skrifter Torah och Talmud
Ett par viktiga rakblad:
https://en.wikipedia.org/wiki/Philosophical_razor- Occam's razor: When faced with competing hypotheses, select the one that makes the fewest assumptions and is thus most open to being tested. Do not multiply entities without necessity.
. - Hanlon's razor: Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
. - Hitchens' razor: "What can be asserted without evidence can be dismissed without evidence."
. - Popper's falsifiability principle: For a theory to be considered scientific, it must be falsifiable.
. - Sagan standard: Extraordinary claims require extraordinary evidence.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lilabanan
Du har din version, jag har min.
Såvitt jag ser så kommer ju ingen av oss med några källor. Jag skulle kunna bomba tråden med alla möjliga källor om judisk makt men det uppmanar jag folk att göra själva, kanske även du.
Flashback är ett forum, med Banhof servrar och HK i NY. Företaget styrs som ett företag, helt enkelt. Men i alla företag så råder en hierarki, och med Flashbacks anonymitet osv så är saker, enligt min erfarenhet och vad jag står fast vid, rätt uppenbara vad gäller just flashback.
Naturligtvis finns det en hierarki, och hierarkin är välkänd.
Admins styr, Moderatorer följer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lilabanan
Som jag skrev något inlägg upp, (troligtvis) ingen mod på flashback har nån större aning om allt som är snedvridet med dagens samhälle än vad du eller jag har. Allt jag vet är att ingen religion besitter så mycket makt, med så mycket skydd, så mycket pengar och så otroligt mycket inflytande, som judar. Inte kristna, inte buddhister, inte muslimer och inte ateister. Judendomen är OND.
Alla mods här är bara små, ja, moderatorer. För ett forum. Ni sitter inte med ens i Bilderberg mötena, och det går djupare än så.
Hur många moderatorer är ens frimurare? Frimurarna är knappast ens en konspirationsteori längre. De finns, och det finns det bevis för. Men de är också bara "mellanchefer".
Frimurarnas existens har aldrig varit någon konspirationsteori, de är rätt öppna med att de existerar och var de har sina loger. Konspirationsteorierna handlar om vad de sysslar med.
Angående att ingen annan religion har etc, så säger jag två saker: "Saudiarabien" och "olja".
Citat:
Ursprungligen postat av
ToxS
Måste vara väldigt förvirrande att vara moderator. Hur väljer de vilken agenda de ska agera efter? Den judiska agendan? Den judekritiska agendan? Den samiska agendan? Den agenda som är populär för dagen att anklaga Flashback för att bedriva?
Om vi blir förvirrade och inte vet vilken agenda det är vi ska följa så går vi helt enkelt in på "Om Flashback" och där talar användare som
#Lilabanan om för oss vilken agenda det är vi ska följa....