2018-05-07, 22:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Milky.Bong
Tror du på detta själv? Finns ingen annan utväg än Malmövinst ikväll, gärna att Rieks gör en Adebayor också!

Ojdå, Blåvitt vann visst.
2018-05-07, 22:23
Medlem
Tlagnojs avatar
Kollat igenom höjdpunkterna MFF - IFK och samma sak slår mig som i resterande MFF-matcher hittills. Fy helvete vad försvaret är passivt och osynkat. Ingen dirigerar och alla tittar boll. Dahlin är rosenrasande på sin backlinje vid målet och har vatit det tidigare, förstår honom.
2018-05-07, 22:27
Medlem
Frewibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Har Djurgården seriens sämsta anfallare?

Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Svar ja, och då menar jag Badji. Galet att han kan vara given i elvan.
Kadewere är ju ingen toppspelare heller, har DIF inga andra alternativ?
2018-05-07, 22:31
Medlem
Enligt oddsbolagen står det mellan tre lag (självklart är det alldeles för tidigt att räkna bort 13 lag men spekulerar bara sett till oddsen) nu och det är aik (2.10), Malmö (3.75) och Bajen (4.00), därefter ett glapp ner till Peking med 17.00 i odds.

Örebro hittar vi på niondeplats med hela 67 i odds.

Tror vi kommer vara fortsatt serieledare in i VM-uppehållet, ber till högre makter att vi bara kan bibehålla det vidare därifrån också sen.

Har jag hybris som nu har bokat flyg till Östersund away i sista omgången för att kunna hinna hem till Stockholm för att fira ett eventuellt guld?
2018-05-07, 22:33
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Enligt oddsbolagen står det mellan tre lag (självklart är det alldeles för tidigt att räkna bort 13 lag men spekulerar bara sett till oddsen) nu och det är aik (2.10), Malmö (3.75) och Bajen (4.00), därefter ett glapp ner till Peking med 17.00 i odds.

Örebro hittar vi på niondeplats med hela 67 i odds.

Tror vi kommer vara fortsatt serieledare in i VM-uppehållet, ber till högre makter att vi bara kan bibehålla det vidare därifrån också sen.

Har jag hybris som nu har bokat flyg till Östersund away i sista omgången för att kunna hinna hem till Stockholm för att fira ett eventuellt guld?

Om inte annat kan du ju köra på att det är Kennedys sista match i klubben
2018-05-07, 22:33
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Skadade/och småskadade: Nisse Johansson, Jeppe Nyholm, Linnér, Lindqvist, Sundgren, Ekstrand, Tarik Elyounossi, Silva, Goitom. Då har vi spelat åtta matcher.

Är alla tillbaka efter VM, så behöver vi kanske inte värva många.
Nisse ersatte vi med Milosevic, Nyholm med Robin Jansson, Lindkvist, Goitom, Tarik och Sundgren är inte ens skadade och Silva är på g tillbaka. Måste ärligt talat fråga hur fan du tänker? Du slänger ur dig namn som inte ens är på skadelistan eller blivit ersätta och på detta glömmer du Lundström?

Ekstrand tänker jag inte ens bemöta, ungefär lika framstående som Brwa Nouri i DIF.
2018-05-07, 22:35
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frewib
Kadewere är ju ingen toppspelare heller, har DIF inga andra alternativ?
Julian Kristoffersen , hade gärna sett att man spela honom mer. Kan ju knappast gå sämre.
2018-05-07, 22:42
Medlem
Vad har förresten hänt med radiosporten? De kallade Örebro och Östersund. När Wernersson gjorde mål för IFK så presenterades han som han varit en etablerade MFF-spelare.

Efter en googling verkar det som om han inte gjort några seniormatcher för Malmö (och inte ens inhopp i U19 enligt transfermarkt). Sedan har han spelat i
2015 Syrianska
2016 Syrianska
2017 Syrianska
2017 Vejle
2018 Göteborg

Jag menar inte att det inte ska nämnas att han spelade för Malmö som junior, men det var ju inte direkt så att han satt på bänken i fjol.

Jag brukade ju gilla radiosporten. Nu refereras "han passar till honom och där skjuter Hysén..... utanför".

Hur länge blir Diskerud, kvar?
2018-05-07, 22:47
Medlem
Nu när spelet hackar för MFF så är det öppet mål för AIK att jogga hem guldet.
2018-05-07, 23:03
Medlem
Vinner inte gnaget guld nu när MFF totalt sjabblat bort sig så vet jag inte vad...

Räknar varken bort Bajen eller Örebro dock. Men sett till truppbredd är AIK ändå favoriter.
2018-05-07, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Vinner inte gnaget guld nu när MFF totalt sjabblat bort sig så vet jag inte vad...

Räknar varken bort Bajen eller Örebro dock. Men sett till truppbredd är AIK ändå favoriter.

Hade Norrköping blivit jämna i sin form så hade jag taget med dem som utmanare med för vissa halvlekar/60m ser dom ruggigt fina ut sen klappar dom ihop totalt.
2018-05-07, 23:31
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Nu när spelet hackar för MFF så är det öppet mål för AIK att jogga hem guldet.
Tänk på att vi har Rikard ”handbromsen” Norling vid rodret.. Att vara nöjd med 0-0 mot ellos säger en hel del.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in