2018-05-07, 11:54
Medlem
Keldons avatar
Nanne Bergstrand har tränat Kff till 524 poäng i allsvenskan i nuvarande stund. Är detta rekordet i poäng för en tränare i allsvenskan? Enligt trepoängssystemet då.
2018-05-07, 12:21
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Nanne Bergstrand har tränat Kff till 524 poäng i allsvenskan i nuvarande stund. Är detta rekordet i poäng för en tränare i allsvenskan? Enligt trepoängssystemet då.
Ge Billborn 5 säsonger så är han ikapp
2018-05-07, 12:36
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Jag har hört talas om "nybajaren" som ursäkt ända sedan slutet på 90 talet. Uttjatat hos oss som varit med ett tag. Men vi kommer få fortsätta höra om "nybajare och poplag" i all framtid. Inte för att det ligger något i det utan för att det alltid kommer nya supportrar till andra lag, som inte varit med men behöver ursäkter till Bajens dominans när det gäller att dra publik.

Du läste inte resten av inlägget?
2018-05-07, 12:39
Medlem
321js avatar
Har Djurgården seriens sämsta anfallare?
2018-05-07, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Har Djurgården seriens sämsta anfallare?
Svar ja, och då menar jag Badji. Galet att han kan vara given i elvan.
2018-05-07, 12:51
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Fast ni har idag ett poängsnitt på 2.25 vilket skulle ge 67/68 poäng över en säsong vilket absolut räcker för guld så det stämmer ju inte.

Poängsnittet såhär tidigt speciellt innan första torsken är missvisande. Räknar med att 65p är ganska säkert. 20 vunna ett rimligt antagande vilket innebär att guldraden är 20-5-5. Annat alternativ är 19-8-3/21-2-7. I båda fallen är 3 kryss hitills för många tappade poäng, ser 21 vunna som mindre sannolikt då vi haft en tendens att kryssa bort oss från guldet (oftast färre torsk än malmö).

När du räknar med poängsnittet antar du att vår slutrad är 19-11-0.
2018-05-07, 13:57
Medlem
Idag kommer MFF avfärdas, armbågskungens ben brytas och MP som val som tränare hånas, mer spikad 2a än så här får vi inte i år.
2018-05-07, 14:49
Medlem
Milky.Bongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Idag kommer MFF avfärdas, armbågskungens ben brytas och MP som val som tränare hånas, mer spikad 2a än så här får vi inte i år.

Tror du på detta själv? Finns ingen annan utväg än Malmövinst ikväll, gärna att Rieks gör en Adebayor också!
2018-05-07, 15:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit

Kan inte bestämma mig för om du är allvarlig eller sarkastisk. Jag hoppas dock du menar allvar och att du får rätt. Jag blir illamående varje gång jag ser MP så han får gärna försvinna från allsvenskan.
2018-05-07, 16:05
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milky.Bong
Tror du på detta själv? Finns ingen annan utväg än Malmövinst ikväll, gärna att Rieks gör en Adebayor också!

Den får han gärna spara till näst sista omgången när vi säkrar det 21 ligaguldet på Ullevi.
2018-05-07, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Kan inte bestämma mig för om du är allvarlig eller sarkastisk. Jag hoppas dock du menar allvar och att du får rätt. Jag blir illamående varje gång jag ser MP så han får gärna försvinna från allsvenskan.

Viss sarkasm, men man kan alltid hoppas, tror det blir en Hudson dock.... we're on an express elevator to hell! Goin' down!

Kommer vi undan utan att få nötterna rostade i skärselden så blir det ta mig fan woooohoooooooooooo!!!

Men det är bara vad mitt rationella jag räknar med, så fuck it, det blir Malmökross ikväll.
2018-05-07, 17:36
Medlem
Det enda bra med MP som tränare är att han är extremt överskattad, bara tråkigt att han i praktiken ger bort guldet till gnaget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in