Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-07, 14:36
  #1
Medlem
Trevligt.kontos avatar
jag har lokalsinne som en hjärnskadad hamster. I mitt företag raidar jag ibland och delar ut reklamblad.

Jag undrar finns det någon bra app som kan rita upp på en karta (via gpsfunktionen) vilka gator jag redan har gått på. Gärna så att man kan spara efter datum/område osv.
Citera
2018-05-07, 14:37
  #2
Medlem
Mintafs avatar
affärsidé ju. Skapa och tjäna miljarder.
Citera
2018-05-07, 14:41
  #3
Medlem
Ichwills avatar
Använd google maps, sen kan du kolla www.google.com/maps/timeline var du har varit
Citera
2018-05-07, 14:42
  #4
Medlem
Går det inte att logga in på google på iphones? Googles tidslinje visar vart jag varit om dagarna när jag haft telefonen påslagen med positionering, men det är en android.
Citera
2018-05-07, 15:13
  #5
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mintaf
affärsidé ju. Skapa och tjäna miljarder.

Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Använd google maps, sen kan du kolla www.google.com/maps/timeline var du har varit

Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Går det inte att logga in på google på iphones? Googles tidslinje visar vart jag varit om dagarna när jag haft telefonen påslagen med positionering, men det är en android.


Tack ska testa. Finns kanske inte som app, men borde kanske funka i webläsaren
Citera
2018-05-07, 15:44
  #6
Medlem
RunKeeper
Citera
2018-05-07, 22:40
  #7
Medlem
sommarlovs avatar
C:geo kan göra så.
Citera
2018-05-18, 17:03
  #8
Medlem
brianmolkos avatar
Har använt mig av appar som runkeeper och bikeometer. När jag cyklat, de brukar ju mäta hastighet osv, och längd och tid, men visar också hur jag cyklat på karta, satelitt, finns ju massor av såna appar...
De är ju fungera även om du går..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback