Citat:
Om jag fick för mig att gömma mig så skulle jag aldrig befinna mig på en adress där jag var skriven.Jag skulle nog inte skriva mig på någon adress alls. Du pratar om bidragsmaximering.Då skall många vara skrivna på samma adress.Lever inte i er värld så jag fattar inte.Det glädjer mig att du tycker att jag ärsinnesslö . Den akademiska världen delar bevisligen inte din uppfattning.Du tycker att jag skall kolla upp hur jag bor och vilka förhållanden mina grannar har men då har jag en fråga - varför kollade inte värden upp att svinet Akilov och ytterligare en halv bataljon var skrivna på en adress.Lägenheten knappast lämpad för så många personer,kontraktet sägs upp vare sig det är en borätt eller hyresrätt.
De befinner inte sig på adressen och det kostar runt 500.- att skriva sig på en falsk dito.
Vilken akademiska värld? Du menar de som får uttala sig i den tredje statsmakten om mörka krafter och angiveri ala nazismen?
Igen, detta sysslar den tredje statsmakten i Sverige idag och då gäller det bara folk som tycker "fel" och inte potentiella brottslingar!
Varför inte hyresvärden kollde upp det är väldigt märkligt, kanske rädd att bli angiven i den tredje statsmakten som rasist?
Du kan ju läsa mer om detta här eftersom det uppenbarligen är något du missat:
https://www.svd.se/ranstorp-man-bor-borra-vidare-i-adresserna
Igen, det är/var nog du som hade otur när du tänker/tänkte när du svamlade om jämförelsen med anmäla födelsedagskalas v.s. anmäla misstanke om potentiell (grov) brottslighet när väldigt många invandrare står skrivna i små bostäder.