Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Jag tyckte du skrev att PM led av svår psykopati. (Har han fått sin diagnos nu?)
Men have mercy..
Har du problem med läsförståelsen, är du faktaresistent eller vad brister?
Det är skrivet flera ggr från live - RPU och även vad ÅK säger.
Citat:
Och PM "ÄLSKAR VÅLD" mot kvinnor. Hans avvikande sexualitet är att han sammanblandar sex + våld.
Men uppenbarligen har PM hållit det i schack med grovt SM sex och filmer om tortyr/mord.
En "inre värld" som han inte agerat ut.
Ja, han ÄLSKAR tydligen våld - speciellt mot kvinnor med tanke på hans tändningsmönster sett till hårddisk.
Han må sammanblanda våld med sex - men uppenbart har han levt ut sina galna fantasier.
Citat:
Den misslyckade raketuppskjutningen fick PM in i en cirkel av sexuella fantasier som fick honom att byta fokus från rymden till att vilja förverkliga en sexuell vidrig fantasi.
Troligen trigger.
Citat:
Fakta. PM har varit ute med ca 250 kvinnor i Nautilus. Samtliga har hälsan och intygar dessutom att PM behandlat dem väl.
Fakta. I Köpenhamns BD/SM värld i Köpenhamn finns inga vittnesmål alls om övergrepp,gränsöverskridande beteende.
Säger inte ett skit med facit i hand gällande vad han gjort mot Kim, men mordet, hårddisk och sms överensstämmer däremot mer än övertydligt.
Har du svårt att förstå innebörden av att leva dubbelliv?
Citat:
Fakta,enligt Leif GW. Med all sannolikhet PMs debutmord.PGA inget som matchar i EU,USA med PMs DNA samt MO.
Klok förklaring till mordet. Professor Niclas Långström (du vet bättre förstås, än en professor i rättspsykiatri.

)
Har inte sagt ett ord för närvarande om det är debut eller inte. Jag tar det dock inte för ett ultimat facit att det inte finns DNA-träffar med tanke på vem han är och vad han gjort Kim.
Det gör inte Långström heller gällande det som framkom i intervjun med frågor om våldtäkter eller annat. Han håller frågan öppen, säger varken bu eller bä.
Jag har inte en enda gång ifrågasatt Långström eller ansett mig bättre vetande - men det är inte första gången du försöker insinuera dynga gällande motdebattör.
Du har en rätt ful verktygslåda i debatter.