Citat:
Jag förstår inte problemet.. Det är ju inte som att de etiska svenskarna kommer utrotas, vi kommer ju i så fall blandas upp och bli något annat. Knappast något "folkmord".
Och vad spelar det för roll? Jag är väldigt historiskt intresserad, släktforskar och bygdeforskar, men kan inte förstå varför det skulle vara så illa med en fredlig uppblandning. Allas våra gener kommer ju ändå leva vidare så länge man iaf väljer att skaffa barn, om barnbarnen är blonda och blåögda eller mörkhyade spelar väl knappast någon större roll.
Och vad spelar det för roll? Jag är väldigt historiskt intresserad, släktforskar och bygdeforskar, men kan inte förstå varför det skulle vara så illa med en fredlig uppblandning. Allas våra gener kommer ju ändå leva vidare så länge man iaf väljer att skaffa barn, om barnbarnen är blonda och blåögda eller mörkhyade spelar väl knappast någon större roll.
Nej just det. Sådana som du ser inte problemet, nej. Och var fan bor du själv då, hycklardjävel?
Förändringen av de europeiska länderna började på 50-talet, för svensk del på 70-talet och folket har inte vetat varför. Däremot har de indoktrinerats i årtionden med de enkla förklaringarna: "det är flyktingar som flyr från krig. Bara att ta emot och hålla käften."
Nuförtiden kan dock folket fritt få spekulera i de verkliga anledningarna till invasioner och det mångetniska. Det är teorier om storföretagens önskemål om billig arbetskraft, det är teorier om kulturmarxism. Kunde inte Europa bli kommunistiskt fick man prova med andra saker. Samhällsdestruktiva människor med onda ideer infiltrerade all massmedia, allt näringsliv, all fackföreningsrörelse, hela skolan med mera. Då öppnades gränserna till tredje världen också. Katastrof.
Det kan sluta i folkmord i framtiden. Det kan börja i Sydafrika men bli likadant här. Den vita minoriteten får det värst i vilka länder de än lever, i värsta fall.