Citat:
Ursprungligen postat av
Inmymind777
Dom har inte samma del av kakan som bakåt i tiden. Men sammarbete finns mellan. Och det är till fördel för förorten. "Mc gängen" har blivit tvungna att anpassa sig efter nya tider.
Sen är ju majoriteten av raw från förorten, så där finns det mängder av gamla vänner.
Alikhan har verkligen inget att säga till om. Förstår inte varför du blandar in dom i det här?

Är det inte bara massa svennebananas i RAW som flörtar med högerextremism? Jag är inte superinsatt i HA organisationen men som jag har förstått det är det en ganska "svensk organisation". HA i Danmark gick ju ut och kritiserade den förda flyktingpolitiken där, dessutom är HA grundaren i Sverige Thomas Möller ganska högerextremistisk av sig. Han samlade ju på nazistprylar och han går även ganska hårt mot flyktinpolitiken på twitter. Men Red And White är kanske annorlunda jämfört på HA, man kanske ska skilja på dem två organisationerna då??
Jag måste ställa några frågor om Red And White Crew.
Den första har med
medlemmarna att göra. Hur blir folk medlemar där, jag är inte det minsta intresserad men jag undrar av nyfikenhet hur det går till. Finns det särskilda krav? Och hur skulle du/ni beskriva personerna som är med där? Vad har de för karaktärsdrag? Vilket åldersspann är det på medlemmarna?
Den andra frågan är
deras verksamhet. Vad är det dem sysslar med för något inom den organisationen? Finns det en hierarki inom RAW, finns det en ledare? Hur aktiva är dem i "den undre världen"?
Den tredje frågan är vad de har för
förhållande till Hells Angels? Vill alla i RAW bli HA medlemar på sikt eller har de en annan agenda?