2018-04-15, 00:57
Medlem
RonaldJeremyHyatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medina666
Linus har inte åkt ut!

Nej det har han inte, däremot så blev han varnad för sin feminiserade verksamhet på internet!
Citera
2018-04-21, 14:39
Medlem
power.rangerss avatar
Har HA eller Red And White Crew något att säga till om i den undrevärlden idag? Eller är det grupperingar från förorten som ställer och styr?
I Södertälje hade dem Södertäljenätverket, i Göteborg finns ju exempelvis familjen Alikhan. Det känns som att många av dem här förortsgangstrarna är betydligt mer våldbenägna och farligare än svenssongubbarna/killarna i HA och Red And White Crew.

Vad har Bandidos och Hells Angels för förhållande till de kriminella invandrarna?
Citera
2018-04-21, 16:35
Medlem
wzhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av power.rangers
Har HA eller Red And White Crew något att säga till om i den undrevärlden idag? Eller är det grupperingar från förorten som ställer och styr?
I Södertälje hade dem Södertäljenätverket, i Göteborg finns ju exempelvis familjen Alikhan. Det känns som att många av dem här förortsgangstrarna är betydligt mer våldbenägna och farligare än svenssongubbarna/killarna i HA och Red And White Crew.

Vad har Bandidos och Hells Angels för förhållande till de kriminella invandrarna?

Tror HA mest bryr sej om att få in pengar, och det tror jag dom får från alla sina avdelningar..
Sen så tror jag dom inte bryr sej så värst mkt om ortengängen och vice versa ifall inte dom trampar varandra på tårna..
Kan ha fel men det är vad jag tror..
Citera
2018-04-21, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av power.rangers

Dom har inte samma del av kakan som bakåt i tiden. Men sammarbete finns mellan. Och det är till fördel för förorten. "Mc gängen" har blivit tvungna att anpassa sig efter nya tider.

Sen är ju majoriteten av raw från förorten, så där finns det mängder av gamla vänner.

Alikhan har verkligen inget att säga till om. Förstår inte varför du blandar in dom i det här?
Citera
2018-04-24, 16:06
Medlem
power.rangerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Dom har inte samma del av kakan som bakåt i tiden. Men sammarbete finns mellan. Och det är till fördel för förorten. "Mc gängen" har blivit tvungna att anpassa sig efter nya tider.

Sen är ju majoriteten av raw från förorten, så där finns det mängder av gamla vänner.

Alikhan har verkligen inget att säga till om. Förstår inte varför du blandar in dom i det här?

Är det inte bara massa svennebananas i RAW som flörtar med högerextremism? Jag är inte superinsatt i HA organisationen men som jag har förstått det är det en ganska "svensk organisation". HA i Danmark gick ju ut och kritiserade den förda flyktingpolitiken där, dessutom är HA grundaren i Sverige Thomas Möller ganska högerextremistisk av sig. Han samlade ju på nazistprylar och han går även ganska hårt mot flyktinpolitiken på twitter. Men Red And White är kanske annorlunda jämfört på HA, man kanske ska skilja på dem två organisationerna då??

Jag måste ställa några frågor om Red And White Crew.
Den första har med medlemmarna att göra. Hur blir folk medlemar där, jag är inte det minsta intresserad men jag undrar av nyfikenhet hur det går till. Finns det särskilda krav? Och hur skulle du/ni beskriva personerna som är med där? Vad har de för karaktärsdrag? Vilket åldersspann är det på medlemmarna?

Den andra frågan är deras verksamhet. Vad är det dem sysslar med för något inom den organisationen? Finns det en hierarki inom RAW, finns det en ledare? Hur aktiva är dem i "den undre världen"?

Den tredje frågan är vad de har för förhållande till Hells Angels? Vill alla i RAW bli HA medlemar på sikt eller har de en annan agenda?
Citera
2018-04-26, 23:09
Medlem
WogerEks avatar
E Tjock Mika kvar i East side?
Hörde nån sa han fick lämna??
Citera
2018-04-27, 01:40
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WogerEk
E Tjock Mika kvar i East side?
Hörde nån sa han fick lämna??

Är det ena finnen?
Citera
2018-04-27, 07:20
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Är det ena finnen?
Nej, den andra...
Citera
2018-04-27, 14:15
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Nej, den andra...

Citera
2018-05-03, 17:00
Medlem
Revolvern har skaffat sig ny tjej, bloggare på scandal 😂 19 år och skriver öppet om att hon sitter på behandlingshem för alkolism. Någon som vet mer? Har hans skiljsmässa med Hannah gått igenom än? Såg henne på Ikea för ett tag sedan blå slagen i ansiktet som vanligt.
Blir nog skönt för henne och pojken att slippa honom.
Citera
2018-05-03, 20:13
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medina666
Revolvern har skaffat sig ny tjej, bloggare på scandal 😂 19 år och skriver öppet om att hon sitter på behandlingshem för alkolism. Någon som vet mer? Har hans skiljsmässa med Hannah gått igenom än? Såg henne på Ikea för ett tag sedan blå slagen i ansiktet som vanligt.
Blir nog skönt för henne och pojken att slippa honom.

Vem är Revolvern?
Citera
2018-05-04, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Vem är Revolvern?
Står om han mycket om han tidigare i tråden! Medlem i red and white som suttit mycket, dömts för utpressning osv.

Joakim Revolver Amberntsson heter han väl ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in