Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-05-03, 16:05
Medlem
secretcinemas avatar
Özz Nujen suger på alla sätt och vis men det är helt befängt att tro att en kurd skulle hjälpa någon IS-sympatisör. De är ärkefiender.

Vilka fler än Özz har köpt tjänster av Akilov? Är det lika misstänkta för att ha stöttat honom?
Citera
2018-05-03, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Jag tror att Bert kommer att gå till botten med saken om Özz.

Om jag har förstått rätt så har Özz vid tidigare tillfälle rackat ned på Bert? Mannen har alla skäl i världen att ge Özz en rejäl läxa.

Samt, Bert är nu aktiv på internet och hans klipp verkar få en ganska så god spridning. Jag tror att hans högljudda protester och undersökande journalistik kan komma att generera en del röster för det kommande valet.

Sant.
Och vi skall inte glömma att en som har röster att vinna på att muslimen Özz Nujen blir avslöjad och kölhalad för sitt långvariga ful- och dubbelspel med Sverige och svenskarna, det är (KD):s Ebba Busch Thor. Och som av en ren tillfällighet så har EBT anlitat -gissa vem då?- till att sköta valturnén för henne. Exakt! Bert Karlsson.
Så om BK tar ett ordentligt, offentligt nappatag med fifflaren Özz Nujen och exponerar hela brallneddragningen, så kommer (KD) att utan problem att klara 4%-spärren. Tänk på det, Bert!

OnT: Domen mot Akilov väntas inte förrän om 7 veckor. Inte behöver väl våra kära rättsvårdande och utredande myndigheter vänta på att den skall bli klar? Nu är det dags att skrida till [Skatte-]verket och börja utreda hela familjen Nujen. Det inkluderar kurdiska mamman och pappan. Och svågern. 10-åringen kan myndigheterna nog låta löpa. Han har ju antagligen i god tro, arbetat som telefonvakt åt sin fega Pappa. Det är att omoraliskt utnyttja barn! Fy på dig Rickard Damm!
Citera
2018-05-03, 16:14
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av secretcinema
Vilka fler än Özz har köpt tjänster av Akilov? Är det lika misstänkta för att ha stöttat honom?
I UG framträdde en f.d. arbetsgivare till Akilov, han framstod som ödmjuk och genuint förbryllad/upprörd över Akilovs vidare karriär.

Vidare var det nåt hotell som agerade undanglidande då de tydligen har dålig koll på arbetstillstånd för sina städare. Lite genomskinligt förstås, men en viss skillnad för där handlar det om låga löner och inga fantasibelopp.

Det ligger en hel kennel begravd i Tingstäde.
Citera
2018-05-03, 16:20
Medlem
Mången ängslig pk vurmande mångkulturalist har haft typer som Soran och Özz som stödjeben då dessa filurer i en ytlig mening visat att de tillägnat sig vissa av våra koder. Med hjälp av floskelbingo har de kunnat häva ur sig "skämt" med godkännandestämpel från den mediala och kulturella överheten.
Att Özz nu framkallar såväl aggressioner som skadeglädje har helt med att göra att han i detta delikata ärende visat att han saknar svenskhet. Förnissan har lossnat.

Fler och fler inser att han egentligen aldrig varit rolig utan att det handlat om psykologiskt önsketänkande om det "lyckat" mångkulturella som trycks ner i halsen på vanliga svennar. Tycker Malou att det är stor humor så måste det vara roligt (som många gått på) vilket det alltså inte är. Det har handlat om att försvara en mångkulturell skenverklighet. Att den nu är på väg att krackelera kan vi alla vara överens om.

Tidigare fans smyger nu i buskarna men till min stora glädje dyker det upp sådana som försvarar Özz på denna tråd och håller den i liv. Enbart positivt då dessa hysteriker bidrar (utan att begripa det) till att skifta den skadliga mentalitet som söndrat och härjat i vårt land så länge.
Citera
2018-05-03, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher

...Det ligger en hel kennel begravd i Tingstäde.

Kanske i Nacka kommun också? Också där köpte man (pappa Nujen?) en fastighet av kommunen, enligt uppgift i tråden, efter att man fått det högsta anbudet. Var möjligen Debbie Nujen i kommunledningen redan då? Jäv?
Citera
2018-05-03, 16:32
Medlem
carambolls avatar
Tillägg

Citat:
Ursprungligen postat av Ariztotelez
Mången ängslig pk vurmande mångkulturalist har haft typer som Soran och Özz som stödjeben då dessa filurer i en ytlig mening visat att de tillägnat sig vissa av våra koder. Med hjälp av floskelbingo har de kunnat häva ur sig "skämt" med godkännandestämpel från den mediala och kulturella överheten.
Att Özz nu framkallar såväl aggressioner som skadeglädje har helt med att göra att han i detta delikata ärende visat att han saknar svenskhet. Förnissan har lossnat.

Fler och fler inser att han egentligen aldrig varit rolig utan att det handlat om psykologiskt önsketänkande om det "lyckat" mångkulturella som trycks ner i halsen på vanliga svennar. Tycker Malou att det är stor humor så måste det vara roligt (som många gått på) vilket det alltså inte är. Det har handlat om att försvara en mångkulturell skenverklighet. Att den nu är på väg att krackelera kan vi alla vara överens om.

Tidigare fans smyger nu i buskarna men till min stora glädje dyker det upp sådana som försvarar Özz på denna tråd och håller den i liv. Enbart positivt då dessa hysteriker bidrar (utan att begripa det) till att skifta den skadliga mentalitet som söndrat och härjat i vårt land så länge.

Problemet i mina ögon är inte att Özz har skämtat om svenskar på scen, han skämtar ju om kurder där också. Stand up ska vara lite "rough around the edges".

Problemet är att PK upphöjt denne krogunderhållare till guru och sanningssägare - till och med "sannings-ägare" - hans förvirrade uppfattning är "gospel truth" och alla ska fan lyssna.

Han får en enorm plattform via alla möjliga mediaformat, och skattemedel används på att folk ska bevista hans shower. Och på dessa plattformar har han producerat många dumheter, som vi ju vet.

Han skulle stannat i den sunkiga krogkällaren, fått några hundringar under disk och en öl efter showen. Det hade varit lagom nivå och helt acceptabelt att han fick hållas med det.

För så ömtåliga är vi inte här i landet att vi inte tål att skojas med. Eller hur.
Däremot gillar ingen att bli förd bakom ljuset, och att bli hånade. Inte skojade med från en liten scen, utan spottade på. Det finns verkligen en skillnad, en gräns mellan dessa saker. Det måste man vara tydlig med.
Senast redigerad av caramboll 2018-05-03 kl. 16:37. Anledning: Tillägg och förtydligande
Citera
2018-05-03, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Paret på bilden har väldigt mycket gemensamt......bl.a. bristen på moral och bristen på respekt för Svenska traditioner.
Jag vet, jag vet, bristen på skattemoral är ytterligare något de har gemensamt.

https://pbs.twimg.com/media/DcCP4gXX0AAtBCa.jpg:large

Lika barn leka bäst heter det väl?

Den sista länken borde vara guld för "Skattebetalarnas förening " ju...
Citera
2018-05-03, 16:52
Medlem
Vänlighetens avatar
En mediestrateg skulle gett Üzz följande råd:
1. Ta reda på sanningen.
2. Berätta sanningen.

Samma strateg skulle ha sagt: Skrik inte, hota inte, ha inte stirriga ögon, avbryt inte, var lugn, anklaga inte massmedia eller enskild journalist, skyll inte på andra, svettas inte, försök inte att "vinna" över sveriges mest respektabla reporter...
Citera
2018-05-03, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänligheten
En mediestrateg skulle gett Üzz följande råd:
1. Ta reda på sanningen.
2. Berätta sanningen.

Samma strateg skulle ha sagt: Skrik inte, hota inte, ha inte stirriga ögon, avbryt inte, var lugn, anklaga inte massmedia eller enskild journalist, skyll inte på andra, svettas inte, försök inte att "vinna" över sveriges mest respektabla reporter...

Mycket riktigt.

Det känns som att Özz tror att det här kommer att blåsa över... Men de tror inte jag.

Vad kommer hända härnäst?

Tror någon att han kommer att göra det enda rätta och gå ut med en ursäkt? Eller är han för stolt?
Citera
2018-05-03, 17:08
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharfritid
Mycket riktigt.

Det känns som att Özz tror att det här kommer att blåsa över... Men de tror inte jag.

Tror någon att han kommer att göra det enda rätta och gå ut med en ursäkt? Eller är han för stolt?

Som jag skrev tidigare i tråden så gissar jag på en ursäkt. Han kommer skylla på att han var stressad inför intervjun för att sedan bolla över fokuset på hur mycket rasistiskt hat han fått utså.
Citera
2018-05-03, 17:12
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Som jag skrev tidigare i tråden så gissar jag på en ursäkt. Han kommer skylla på att han var stressad inför intervjun för att sedan bolla över fokuset på hur mycket rasistiskt hat han fått utså.
Inte särskilt troligt, med tanke på hur långt han drivit detta. Han dör nog hellre.
Citera
2018-05-03, 17:13
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharfritid
Mycket riktigt.

En blatte som özz är ju redan kränkt till förbannelse. Dåren kommer aldrig att be om ursäkt och därför bara dras djupare ner i skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in